Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Braxgata

Legacy Member
hoe zit het nu met Prof Club Kampioenschap? Word er terug met VPs gespeeld??
of..

Morrissey

Legacy Member
Same here. Al is het de laatste weken sterk verminderd door het goede weer. Ik heb wel enkele weken terug in Aalst een toernooi onder kameraden gewonnen. 32 deelnemers, en ik was de winnaar. 60 drankbonnen gewonnen :woohoo:.

Tsommy

Legacy Member
Fireflies zei:
Same here. Al is het de laatste weken sterk verminderd door het goede weer. Ik heb wel enkele weken terug in Aalst een toernooi onder kameraden gewonnen. 32 deelnemers, en ik was de winnaar. 60 drankbonnen gewonnen :woohoo:.

op PS3??
Word dat regelmatig gedaan fzo in het belgenlandje. Zou dat ook wel eens willen doen lan toernooikes fifa

Morrissey

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
op PS3??
Word dat regelmatig gedaan fzo in het belgenlandje. Zou dat ook wel eens willen doen lan toernooikes fifa

Was een PS3-toernooitje.

Nuja, ik weet het niet eigenlijk. Het was voor hen ook de eerste keer, en was vooral om onder kameraden uit te maken wie de beste was. Iedereen (die regelmatig een pintje kwam drinken in dat café) mocht meedoen. Inschrijving was 6 €, en je kreeg er 2 drankjes bij.

Forzaracing

Legacy Member
Ik wil eens kijken of ze De bruyne hoog gaan zetten kwa algemene prestaties, fanboy :D
Dan kopen met Inter ofzo ^^ zou cool zijn als hij na 3 seizoenen zo 88 was ofzo

Morrissey

Legacy Member
Forzaracing zei:
Ik wil eens kijken of ze De bruyne hoog gaan zetten kwa algemene prestaties, fanboy :D
Dan kopen met Inter ofzo ^^ zou cool zijn als hij na 3 seizoenen zo 88 was ofzo

Zal +-70 zijn. Iets beter dan de gemiddelde middenvelder, maar zeker nog niet op het niveau van een Biglia, Vargas, Boussoufa,...

Ben eens benieuwd hoeveel Lukaku zal krijgen, 78 ofzo zeker?

Forzaracing

Legacy Member
Fireflies zei:
Zal +-70 zijn. Iets beter dan de gemiddelde middenvelder, maar zeker nog niet op het niveau van een Biglia, Vargas, Boussoufa,...

Ben eens benieuwd hoeveel Lukaku zal krijgen, 78 ofzo zeker?

Ja wss, komt ook mede doordat hij maar bij genk speelt moest hij getransfereerd zijn naar Anderlecht dan zou hij rond het niveau van Vargas zijn en na een seizoen op dat van Biglia.

Lukaku ja die gaat idd rond de 75-76 zijn maar die gaat snel stijgen ^^ dat wordt de nieuwe pato :D

waffel

Legacy Member
Heb je in FIFA ook een form meter?
In PES is het zo dat jonge talentjes als Hazard, Lukaku en bijvoorbeeld De Bruyne een lage form hebben. (3 tov meestal 4 of 5)
Dus gaan ze vaker een pijltje naar beneden hebben (niet in vorm) dan normaal of naar boven.
Ik vind dat trouwens nog steeds de grootste flaw van heel de Master League in PES, als je een jonge kerel als Lukaku koopt blijft die voor de rest van zijn leven met een lage form steken, omdat het niet stijgt met de rest van de stats.

In PES had Lukaku trouwens in het begin van het seizoen eind de 60 om te eindigen met 74 of zo na de laatste update, echt sick :D

Proim

Legacy Member
FIFA Theatre — Save highlights from any match – including online – right to your hard drive to view, replay or upload to easportsfootball.com at any time.


Eindelijk :love:

Qwote

Legacy Member
Proim zei:
FIFA Theatre — Save highlights from any match – including online – right to your hard drive to view, replay or upload to easportsfootball.com at any time.


Eindelijk :love:

damn right!, super zalig.
hier zullen veel filmpjes van mij terechtkomen! :applause:

Proim

Legacy Member
Qwote zei:
damn right!, super zalig.
hier zullen veel filmpjes van mij terechtkomen! :applause:
Suckt enorm dat je maar 4 filmpjes online kan zetten en niets op HDD(of kijk ik verkeerd? :unsure:)
Maar vooral dat je er zal kunnen opslaan van online matches vind ik schitterend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan