Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loxiax zei:Damn kan al nie meer wachten op de nieuwe Fifa x)

Qwote zei:same :applause:
ik ga daar weer men leven aan verslijten![]()
![]()
, ben fifa 2010 nog niet beu maar toch, fifa is gewoon HET spel voor mij x)Loxiax zei:Idem hier, ben fifa 2010 nog niet beu maar toch, fifa is gewoon HET spel voor mij x)
Fireflies zei:Same here. Al is het de laatste weken sterk verminderd door het goede weer. Ik heb wel enkele weken terug in Aalst een toernooi onder kameraden gewonnen. 32 deelnemers, en ik was de winnaar. 60 drankbonnen gewonnen.
tommy_vercetti zei:op PS3??
Word dat regelmatig gedaan fzo in het belgenlandje. Zou dat ook wel eens willen doen lan toernooikes fifa
Forzaracing zei:Ik wil eens kijken of ze De bruyne hoog gaan zetten kwa algemene prestaties, fanboy
Dan kopen met Inter ofzo ^^ zou cool zijn als hij na 3 seizoenen zo 88 was ofzo
Fireflies zei:Zal +-70 zijn. Iets beter dan de gemiddelde middenvelder, maar zeker nog niet op het niveau van een Biglia, Vargas, Boussoufa,...
Ben eens benieuwd hoeveel Lukaku zal krijgen, 78 ofzo zeker?


Proim zei:FIFA Theatre — Save highlights from any match – including online – right to your hard drive to view, replay or upload to easportsfootball.com at any time.
Eindelijk![]()
Suckt enorm dat je maar 4 filmpjes online kan zetten en niets op HDD(of kijk ik verkeerd?Qwote zei:damn right!, super zalig.
hier zullen veel filmpjes van mij terechtkomen! :applause:
)