Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Feit dat je het niet weet zal het hoogstwss niet aanwezig zijn dan. Tx ^^

Fumi13

Legacy Member
Weet iemand of je ook nog gewoon zoals anders je speler kan aanmaken in het spel?

Of is het ditmaal gewoon via de pc aan te maken?

Humfrie

Legacy Member
Ik heb om 1 of andere reden dankzij 2010 Fifa World Cup South Africa een hel slecht voorgevoel bij deze Fifa..

Qwote

Legacy Member
Humfrie zei:
Ik heb om 1 of andere reden dankzij 2010 Fifa World Cup South Africa een hel slecht voorgevoel bij deze Fifa..

hmmm waarom?
Volgens mij zal die gewoon op fifa 11 lijken maar nog beter.
Fifa World Cup word door een ander team gemaakt dacht ik.

Humfrie

Legacy Member
Ik hoop het echt vanharte.. ik vond zowel Fifa 09 als Fifa 10 fantastisch, maar ik hekel die Fifa WC echt ik krijg daar echt geen balvoeling mee, ik krijg daar altijd het gevoel door dat het teveel om geluk draait.

Qwote

Legacy Member
Humfrie zei:
Ik hoop het echt vanharte.. ik vond zowel Fifa 09 als Fifa 10 fantastisch, maar ik hekel die Fifa WC echt ik krijg daar echt geen balvoeling mee, ik krijg daar altijd het gevoel door dat het teveel om geluk draait.

ja kvond de demo ook raar spelen, tvoelde precies niet zo lekker aan.
en ook als je een doelpunt vierde zat er precies lag op.

Qwote

Legacy Member
BTW ik denk dat PES dit jaar met een geweldige game gaat afkomen!
moet maar is het filmpje checken dat ik hier op vorige pagina postte

|steven|

Legacy Member
Fireflies zei:
Was een PS3-toernooitje.

Nuja, ik weet het niet eigenlijk. Het was voor hen ook de eerste keer, en was vooral om onder kameraden uit te maken wie de beste was. Iedereen (die regelmatig een pintje kwam drinken in dat café) mocht meedoen. Inschrijving was 6 €, en je kreeg er 2 drankjes bij.
Welk café?

Verder ben ik ook benieuwd naar de release. Ik hoop wel op enkele vernieuwingen, die ook echt zichtbaar zijn. Fifa 09 had niet zoveel verschil met de fifa 10 versie, vond ik.

mythe

Legacy Member
FIFA 11 wordt wss weer pre-order.
Da spel moet ik altijd direct in huis hebben :p.

Morrissey

Legacy Member
|steven| zei:
Welk café?

Verder ben ik ook benieuwd naar de release. Ik hoop wel op enkele vernieuwingen, die ook echt zichtbaar zijn. Fifa 09 had niet zoveel verschil met de fifa 10 versie, vond ik.

Oxy.

MrKend54l

Legacy Member
Als deze op de wc gaat lijken is het dus geen buy :P
Kvon de wc op 2x niks trekken. Hopelijk is deze stukken beter anders zal het PES worden :P

virus_

Legacy Member
ik speel al FIFA sinds FIFA97 tot FIFA2010 (+WC), en deze zal hier ook liggen op de dag van de release en tzal wel weer een nachtje doorsteken worde :love:

LaBuenaVida

Legacy Member
Kheb al enkele dingen gelezen over deze FIFA11 in magazines zoals Chief en Playstation.

Ze gaan gewoon enkele aanpassingen aanbrengen aan de spelers (de één heeft een betere balprecisie dan de ander) zoals in het filmpje dat ze eens hebben gepubliceerd.

Voor de rest niks nieuws..



PES11 gaat ook beter z'n best doen, en vooral de gfx gaan super zijn.
(vb je kan alle haren die op robben z'n hoofd staan tellen xD)

Tsommy

Legacy Member
ja en nee.
De mogelijkheid om foutloos spelers op de grond te rammen vind ik nu eigelijk toch niet zo aangenaam. En online die onmenselijke pressure + dan dat het nooit fout is bijna maakt het soms onaangenaam.

Dons

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Kheb al enkele dingen gelezen over deze FIFA11 in magazines zoals Chief en Playstation.

Ze gaan gewoon enkele aanpassingen aanbrengen aan de spelers (de één heeft een betere balprecisie dan de ander) zoals in het filmpje dat ze eens hebben gepubliceerd.

Voor de rest niks nieuws..



PES11 gaat ook beter z'n best doen, en vooral de gfx gaan super zijn.
(vb je kan alle haren die op robben z'n hoofd staan tellen xD)

jaja beloftes beloftes, niks gaat ervan waar zen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan