Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Humfrie zei:Ik heb om 1 of andere reden dankzij 2010 Fifa World Cup South Africa een hel slecht voorgevoel bij deze Fifa..
Humfrie zei:Ik hoop het echt vanharte.. ik vond zowel Fifa 09 als Fifa 10 fantastisch, maar ik hekel die Fifa WC echt ik krijg daar echt geen balvoeling mee, ik krijg daar altijd het gevoel door dat het teveel om geluk draait.
Welk café?Fireflies zei:Was een PS3-toernooitje.
Nuja, ik weet het niet eigenlijk. Het was voor hen ook de eerste keer, en was vooral om onder kameraden uit te maken wie de beste was. Iedereen (die regelmatig een pintje kwam drinken in dat café) mocht meedoen. Inschrijving was 6 €, en je kreeg er 2 drankjes bij.
|steven| zei:Welk café?
Verder ben ik ook benieuwd naar de release. Ik hoop wel op enkele vernieuwingen, die ook echt zichtbaar zijn. Fifa 09 had niet zoveel verschil met de fifa 10 versie, vond ik.
Goldrusher zei:Kaká op de box, samen met een lokale speler.
FIFA 11 Cover Star Revealed « PS3, Xbox 360, PSP / TheSixthAxis

LaBuenaVida zei:Kheb al enkele dingen gelezen over deze FIFA11 in magazines zoals Chief en Playstation.
Ze gaan gewoon enkele aanpassingen aanbrengen aan de spelers (de één heeft een betere balprecisie dan de ander) zoals in het filmpje dat ze eens hebben gepubliceerd.
Voor de rest niks nieuws..
PES11 gaat ook beter z'n best doen, en vooral de gfx gaan super zijn.
(vb je kan alle haren die op robben z'n hoofd staan tellen xD)