Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bardok--

Legacy Member
gld_box_fifa11.jpg


officiële site | easportsfootball.com

release: 30 september 2010
genre: voetbal
dev: EA Canada

>>> GameTrailers


FIFA 2011.

FIFA 11 reinvents player authenticity – on and off the ball – for every player and at every position on the pitch with Personality+, an all-new feature that distinguishes individual footballers from one another by utilizing a database that evaluates and grades each player’s skill-set over 36 attributes and 57 traits. The EA SPORTS FIFA franchise utilizes a network of 1700 scouts, editors and reviewers positioned around the world to evaluate each player, creating one of the world’s most comprehensive databases to drive its market-leading football engine.

image_fifa_11-13878-2048_0010.jpg

Blackened

Legacy Member
Uiteraard een must have!

Vorig jaar Fifa2010, enkele weken geleden Fifa Worldcup gekocht en nu dit .. verwenning alom!

GETHEZ

Legacy Member
instant buy, om dat gesukkel met die keepers te vergeten...

Qwote

Legacy Member
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIJ

nico

Legacy Member
Kijk er ook wel naar uit. Hopelijk zetten ze stap voorwaarts want 2010 vond ik niet de moeite. da was de 09 in mijn ogen aangenamer om spelen

Yasutoko

Legacy Member
Iedere keer dezelfde beloftes dat alles beter gaat zijn enzo.. Sinds 2008 geen echte verandering gezien buiten gfx update en minieme verandering. Maar nergens de grote veranderingen.

Zo sukkelen ze nog steeds met die buitenspel regels die echt belachelijk zijn, als je de lijn dan van tijd ziet dat het buitenspel zou zijn volgens het spel, staat deze soms op de lijn, ofwel iets achter de buitenspel lijn, ofwel met een milimeter over de lijn.. Ik bedoel, zelfs de huidige rechters zijn niet zo perfect!

Morrissey

Legacy Member
Milimeter of niet, buitenspel IS buitenspel, dat kan je geen fout van het spel noemen. Hopelijk pakken ze de keepers grondig aan, en maakt Romelu zijn rentree. :)

Jersy

Legacy Member
Yasutoko zei:
Iedere keer dezelfde beloftes dat alles beter gaat zijn enzo.. Sinds 2008 geen echte verandering gezien buiten gfx update en minieme verandering. Maar nergens de grote veranderingen.

Zo sukkelen ze nog steeds met die buitenspel regels die echt belachelijk zijn, als je de lijn dan van tijd ziet dat het buitenspel zou zijn volgens het spel, staat deze soms op de lijn, ofwel iets achter de buitenspel lijn, ofwel met een milimeter over de lijn.. Ik bedoel, zelfs de huidige rechters zijn niet zo perfect!

alé komaan, het verschil tussen fifa 08 en fifa 09 is gewoon hemel en aarde
in fifa 09 hebben ze zoveel dingen aangepast waardoor dat fifa way beter was dan pes 09

Qwote

Legacy Member
Yasutoko zei:
Iedere keer dezelfde beloftes dat alles beter gaat zijn enzo.. Sinds 2008 geen echte verandering gezien buiten gfx update en minieme verandering. Maar nergens de grote veranderingen.

Zo sukkelen ze nog steeds met die buitenspel regels die echt belachelijk zijn, als je de lijn dan van tijd ziet dat het buitenspel zou zijn volgens het spel, staat deze soms op de lijn, ofwel iets achter de buitenspel lijn, ofwel met een milimeter over de lijn.. Ik bedoel, zelfs de huidige rechters zijn niet zo perfect!

:rofl:

tuurlijk wel het spel is corruuuuuuuuuuuuuuupt...
NOT

Wilcao

Legacy Member
Let the game begin :).
Altijd zolang wachten na de eerste screenshots.

Tsommy

Legacy Member
Fireflies zei:
Milimeter of niet, buitenspel IS buitenspel, dat kan je geen fout van het spel noemen. Hopelijk pakken ze de keepers grondig aan, en maakt Romelu zijn rentree. :)

ja maar in echt voetbal worden er ook fouten gemaakt. Zouden ook rekening moeten houden met de positie van de ref en lijnrechters. (gezichtsveld ) foutjes moet kunnen om het "realistischer" te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan