Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bardok--

Legacy Member
ik blijf bij Engelse commentaar
da ge eigen muziek aan het publiek kunt geven vind ik wel nice
hopelijk dat ze dat ook deftig gaan doen

waffel

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Heb je daar filmpje van ofzo? zou die actie wel eens willen zien :D


En natuurlijk instant buy van fifa 11 !!

Niet direct, maar het ziet er zo uit ongeveer:
2v2a5qq.jpg


Het is niet zo spectaculair, het is gewoon telkens je schot annuleren. Maar als je dat met een super snelle speler doet zoals Messi of Aguero bv gaat dat zodanig snel dat hij precies op één been loopt en op die manier blijkbaar ook veel efficiënter is. De keeper kan die bal ook onmogelijk grijpen.

Tsommy

Legacy Member
bug exploit op 1 been kunde ni lopen :D
Pes is sinds dit jaar zen voorsprong verloren op Fifa jammer genoeg.
Daarvoor altijd pes gespeeld.

Humfrie

Legacy Member
Eigenlijk sinds vorig jaar, fifa 09 was kwalitatief een stuk beter dan PES 09.

Morrissey

Legacy Member
Expected.. Zolang er geen EA-bronnen dit toegeven, geloof ik er bitterweinig van.

waffel

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
bug exploit op 1 been kunde ni lopen :D
Pes is sinds dit jaar zen voorsprong verloren op Fifa jammer genoeg.
Daarvoor altijd pes gespeeld.

Het is eerder sinds vorig jaar. Dit jaar staan ze ongeveer op hetzelfde niveau als FIFA, alhoewel veel mensen daar blijkbaar niet mee akkoord zijn.

Tsommy

Legacy Member
waffel zei:
Het is eerder sinds vorig jaar. Dit jaar staan ze ongeveer op hetzelfde niveau als FIFA, alhoewel veel mensen daar blijkbaar niet mee akkoord zijn.

ik ga er ook niet mee akkoord moet ik eerlijk zeggen. Als pesfanaat is het jammer om te zeggen dat EA aan het winnen is. Maar hebben ze niet de helft van het DEV team van pes bij hun gehaald? Dat kan veel verklaren :D
En tja EA has the big bucks.

greiver

Legacy Member
Whooo, ge kunt eigen mp3's importeren! (ook per ploeg toch?)
Kan de sfeer alleen maar ten goede komen.

EternalSilence

Legacy Member
Indien je fifa 09 hebt, is het dan aan te raden om voor de komende weken nog fifa 10 te kopen aan 60€ ?

of kan ik beter wachten tot fifa 11

Huwie

Legacy Member
Goh de moeite niet meer denk ik. Alhoewel dat fifa 2010 al platinum is en rond de 20€ verkocht wordt

crazyjoker

Legacy Member
wat denkt ge nu zelf. Besides, FIFA 10 kost 6 euro in Dreamland naart schijnt

EternalSilence

Legacy Member
Toch niet in de buurt hier :x

60€ in game mania voor fifa 10

Qwote

Legacy Member
YouTube - Fifa 11 trailer!

blijkbaar een heel nieuw systeem dat hier uitgelegd word, nog meer benaderend real life football .

man man heerlijk alst echt zo word!

direct men ps3 aansteken en een potje fifa 10 spelen :D

S3NS3

Legacy Member
Buiten dat laatste van die keeperreactie, zit dit precies toch al in FIFA 10 vinnek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan