Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
ja maar in echt voetbal worden er ook fouten gemaakt. Zouden ook rekening moeten houden met de positie van de ref en lijnrechters. (gezichtsveld ) foutjes moet kunnen om het "realistischer" te maken.

Neen, neen. Kom op, een spel dat gefinancierd wordt door de Fifa, en die gaan stimuleren dat er foutjes in kruipen, dat zou dé grap van het jaar zijn.

En akkoord dat kleine foutjes realistisch zijn, maar online speel je toch enkel en alleen om te tonen wie de beste is. Ik weet nu al hoe frustrerend het zou zijn om in de laatste minuten een tegendoelpunt te slikken door een foutje om het realistischer te maken. Men moet in het echte leven streven naar een foutloos partijtje voetbal, mét gebruik van moderne technologieën, dan moet men in een voetbalspel, waar men over die technologie beschikt, geen stap achteruit zetten, maar net het goede voorbeeld tonen.

Wat is het volgende, Standard-spelers die klappen uitdelen, benen breken en natrappen om het realistisch aspect na te streven?

Shadowfox

Legacy Member
Zouden ze niet eens de PS3 stressen en die kartonnen supporters aanpassen?

Qwote

Legacy Member
Fireflies zei:
Neen, neen. Kom op, een spel dat gefinancierd wordt door de Fifa, en die gaan stimuleren dat er foutjes in kruipen, dat zou dé grap van het jaar zijn.

En akkoord dat kleine foutjes realistisch zijn, maar online speel je toch enkel en alleen om te tonen wie de beste is. Ik weet nu al hoe frustrerend het zou zijn om in de laatste minuten een tegendoelpunt te slikken door een foutje om het realistischer te maken. Men moet in het echte leven streven naar een foutloos partijtje voetbal, mét gebruik van moderne technologieën, dan moet men in een voetbalspel, waar men over die technologie beschikt, geen stap achteruit zetten, maar net het goede voorbeeld tonen.

Wat is het volgende, Standard-spelers die klappen uitdelen, benen breken en natrappen om het realistisch aspect na te streven?

Shwalbes :p

Qwote

Legacy Member
ik hoop dat ze de velden eens grondig aanpakken om ze meer realistisch te maken. Hopelijk ook de 'blinde passers' die gewoon zonder kijken op x rammen ook eruit te halen.
En custom tactics eruit want dat door de vele abusers...
-Meer sfeer in het stadion, meer gezangen + liedjes
-Ook het publiek nog realistischer

= BESTE FIFA OOIT

Qwote

Legacy Member
ook zou het cool zijn om nu is online eindelijk een deftig ren systeem te creeren waar topspelers ook moe worden en dat je ze MOET verwisselen + blessures online

W0utR

Legacy Member
Ik hoop echt dat er ook iets gedaan word aan die losers die altijd voor de eerste verdediger komen staan bij het uittrappen, het is gewoon super irritant, en echt waar als je denkt zo goals te scoren, stopt dan gewoon met het spel.

Het publiek kan inderdaad ook wat aanpassingen gebruiken

2s2k

Legacy Member
W0utR zei:
Ik hoop echt dat er ook iets gedaan word aan die losers die altijd voor de eerste verdediger komen staan bij het uittrappen, het is gewoon super irritant, en echt waar als je denkt zo goals te scoren, stopt dan gewoon met het spel.

Het publiek kan inderdaad ook wat aanpassingen gebruiken

als ge daar dan nog intrapt stop jij beter met het spel :niceone:

W0utR

Legacy Member
Ik trap daar niet in, want ik geef nooit zo'n korte pasjes bij een uittrap.

Ik vind het gewoon super irritant dat er mensen zijn die hun daarmee belachelijk maken.

waffel

Legacy Member
W0utR zei:
Ik trap daar niet in, want ik geef nooit zo'n korte pasjes bij een uittrap.

Ik vind het gewoon super irritant dat er mensen zijn die hun daarmee belachelijk maken.

En ik vind het belachelijk dat iedereen topteams neemt, zelfs al toon je duidelijk dat je met bv Anderlecht speelt. Iedereen wil WINNEN online, da's het enigste wat telt. Dus alle trucjes zullen toegepast worden, helaas.

W0utR

Legacy Member
Het zou eigenlijk tof zijn wanneer ge een match maakt dat je bijvoorbeeld kan instellen hoeveel sterren de ploeg max mag hebben, dan kan het ook nog tof worden om met een mindere ploeg te spelen.

Maar inderdaad iedereen wilt winnen online, en ik kan het ze niet kwalijk nemen ..

waffel

Legacy Member
W0utR zei:
Het zou eigenlijk tof zijn wanneer ge een match maakt dat je bijvoorbeeld kan instellen hoeveel sterren de ploeg max mag hebben, dan kan het ook nog tof worden om met een mindere ploeg te spelen.

Maar inderdaad iedereen wilt winnen online, en ik kan het ze niet kwalijk nemen ..

Idd! Ik vind al jaren dat zoiets zou moeten geïmplementeerd worden. Ik vind het niet erg als ik verlies, alleen kan ik er niet tegen dat het telkens komt door poging nr10000 door een eenmansactie met een topspeler.

Der is een techniek op PES online, niet veel gebruiken die; enkel de echt goeie, dat je naar de lijn loopt, kapt aan het begin van de 16 zodat je evenwijdig met de lijn loopt en dan schiet, maar dan heel vlug kruisje schieten kruisje schieten doet zodat hij 'blokkeert' als het ware in de loop en op één been loopt en 99% in de verste benedenhoek zal belanden eenmaal je je schot lost.
Je kan dat een paar keer beletten, maar met de snelheid en balvastheid van sommige spelers kan je dat niet blijven stoppen met je b-spelers. ENORM frustrerend. Dat is ook gewoon ronduit saai, telkens naar je beste speler passen en dat "techniek" uitproberen.

Nighth4wkske

Legacy Member
waffel zei:
...
Der is een techniek op PES online, niet veel gebruiken die; enkel de echt goeie, dat je naar de lijn loopt, kapt aan het begin van de 16 zodat je evenwijdig met de lijn loopt en dan schiet, maar dan heel vlug kruisje schieten kruisje schieten doet zodat hij 'blokkeert' als het ware in de loop en op één been loopt en 99% in de verste benedenhoek zal belanden eenmaal je je schot lost.
Je kan dat een paar keer beletten, maar met de snelheid en balvastheid van sommige spelers kan je dat niet blijven stoppen met je b-spelers. ENORM frustrerend. Dat is ook gewoon ronduit saai, telkens naar je beste speler passen en dat "techniek" uitproberen.


Heb je daar filmpje van ofzo? zou die actie wel eens willen zien :D


En natuurlijk instant buy van fifa 11 !!

Humfrie

Legacy Member
Die haal ik dag 1 weer in huis net als Fifa 09, 10 en WC :D
Personality+ lijkt me nog wel vet trouwens.

Morrissey

Legacy Member
Raes en Joos, slechter dan Evert Ten Napel en Joeri Mulder kan toch echt niet :')

En ik hoop net als WoutR dat er inderdaad iets gedaan wordt aan het feit dat ze tussen verdediger en keeper kunnen komen lopen. Ik trap er niet meer in, maar het is gewoon lastig dat je zelf niet de kans krijgt om deftig uit te voetballen.

kimme1975

Legacy Member
Van mij mag er zelfs commentaar van Raymond Goethals komen ;-)

"Eddy, den bal haaveuhh!!" ;-)

[youtube]uW9WFEopJRw[/youtube]

Qwote

Legacy Member
kimme1975 zei:
Van mij mag er zelfs commentaar van Raymond Goethals komen ;-)

"Eddy, den bal haaveuhh!!" ;-)

[youtube]uW9WFEopJRw[/youtube]

stel je voor, de max toch :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan