Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pie-jie

Legacy Member
wat is het nut van die personality+ functie als iedereen toch met topteams tegen elkaar speelt .. is nu toch ook al zo dat je met roeselare slechter speelt dan met ac milan ofzo :) alleja ..

Tsommy

Legacy Member
de vele kleine veranderingen zouden heel goed kunnen zijn. Hopelijk werkt alles naar behoren in de praktijk. Kijk wel uit naar de game.

exo

Legacy Member
Fireflies zei:
Milimeter of niet, buitenspel IS buitenspel, dat kan je geen fout van het spel noemen. Hopelijk pakken ze de keepers grondig aan, en maakt Romelu zijn rentree. :)

Romelu moet minstens met een ALG van 73 z'n intree maken!

Fireflies zei:
Wat is het volgende, Standard-spelers die klappen uitdelen, benen breken en natrappen om het realistisch aspect na te streven?

:rofl:

waffel zei:
En ik vind het belachelijk dat iedereen topteams neemt, zelfs al toon je duidelijk dat je met bv Anderlecht speelt. Iedereen wil WINNEN online, da's het enigste wat telt. Dus alle trucjes zullen toegepast worden, helaas.

Idd vind ik ook altijd jammer. Onlangs dan maar is iedereen die een topteam wou partij gegeven met België. Real Madrid, Chelsea & Barca... Allemaal gingen ze voor de bijl. België (internationaal) is echt wel een sterk team.

Tsommy

Legacy Member
exo zei:
Idd vind ik ook altijd jammer. Onlangs dan maar is iedereen die een topteam wou partij gegeven met België. Real Madrid, Chelsea & Barca... Allemaal gingen ze voor de bijl. België (internationaal) is echt wel een sterk team.

Mja belgië tegen clubteam is kut :D
Ma de belgische nationale ploeg is zkr niet slecht :o

Goldrusher

Legacy Member
1 oktober Europese release.


En ook...

EA SPORTS unveiled today a new feature called Creation Centre that will provide football fans with the tools to customize content in FIFA 11 on Xbox 360 and PlayStation3 in new ways. Craft your own football player and create the team of your dreams using a web-based application at www.easportsfootball.com. Create a player by choosing his appearance, accessories and attributes and then create an original team with a distinctive crest and kits, complete with home stadium.

Fans will be able to share their created players and teams with friends and download into their console to play online, in Tournaments and in Kick-Off matches in FIFA 11. In addition, fans can choose player attributes and manage their created team’s formations and tactics right from the web. Creation Centre will launch when FIFA 11 is available in stores on Sept. 28 in North America and Oct. 1 in Europe and Asia.

“Having the ability to customize content in FIFA 11 to the degree where you are creating players and teams, choosing player attributes and managing team tactics effortlessly from the web opens up a world of possibilities of original content that fans will be able to create,” said David Rutter, Producer of FIFA 11 on Xbox 360 and PS3. “Creation Centre will perfectly compliment the official league and team licenses that are the hallmark of the FIFA franchise.”

Also new this year in FIFA 11 is Custom Audio, which enables fans to assign chants for every team and league in the game. Fans can set their home club’s chants to play during player introductions, halftime, and after goals – even hearing their name echo in the stands of Old Trafford or San Siro with created chants for their Virtual Pro. Plus, fans now have the ability to play music from their hard drive in game.

http://www.gamersyde.com/news_four_images_for_fifa_11-9632_en.html

koolcast

Legacy Member
ik kocht al alle games vanaf fifa 2002,maar deze laat ik voorbij gaan,de vorige zelden gespeelt

Braxgata

Legacy Member
Releasea datum is 30 september naar het schijnt..., elk jaar komt fifa op een donderdag uit, dit jaar dus ook :)

Braxgata

Legacy Member
Fireflies zei:
Raes en Joos, slechter dan Evert Ten Napel en Joeri Mulder kan toch echt niet :')

En ik hoop net als WoutR dat er inderdaad iets gedaan wordt aan het feit dat ze tussen verdediger en keeper kunnen komen lopen. Ik trap er niet meer in, maar het is gewoon lastig dat je zelf niet de kans krijgt om deftig uit te voetballen.

dat is net de bedoeling, om je niet te laten uit voetballen,

W0utR

Legacy Member
Ik hoop eigenlijk ook dat er is iets gedaan word aan de usability van da spel, als je online wilt spelen moet je vaak 5 keer opnieuw proberen vooraleer je in een sessie zit.

En elke keer dat je sessie mislukt word je teruggestuurd naar het begin menu, is het dan zo moeilijk om u gewoon terug te sturen naar het deel waar je online kan spelen.

En waarom moet da spel elke keer controleren of er updates zijn voor teams, het is nu niet dat er elke 10 minuten een nieuwe update is, of doet da achter de schermen ofzo.

Fiezik

Legacy Member
Qwote zei:
merci voor de nuttige bijdrage :sop:

:offtopic: iedereen mag hier toch zen mening kwijt over het spel, ookal is dit negatief? ik weet ook nog niet of deze hier in huis komt...

Qwote

Legacy Member
GGerre zei:
:offtopic: iedereen mag hier toch zen mening kwijt over het spel, ookal is dit negatief? ik weet ook nog niet of deze hier in huis komt...

ik dacht dat dit topic ging om over het spel zelf te discussieren en niet om te vertellen dat ge al fifa speelt vanaf 2002 en het spel dit jaar niet koopt?

Wim

Legacy Member
En maatregelen tegen quitters? Heb dit gevonden:
Een online potje FIFA verlaten, omdat je aan het verliezen bent, zou je met FIFA 11 wel eens een straf kunnen opleveren.
Volgens Simon Humber, ‘line producer’ van EA Canada, werkt het team van FIFA 11 aan manieren om ‘online quitters’ te straffen. Dat zei hij in een interview met Eurogamer. Humber zei dat het team had overwogen om gamers die toch door blijven spelen, in plaats van te stoppen, juist meer te belonen.
“Het is een complex probleem. We hebben wel de ‘vijfminutenregel’. Als je de verbinding slecht vindt mag je binnen de eerste vijf minuten ongestraft het spel verlaten. Daarna zou er een straf moeten komen.”

W0utR

Legacy Member
Ze moeten inderdaad de quitters straffen, waarom zouden ze mensen belonen die het spel spelen zoals het moet.

Qwote

Legacy Member
Wim zei:
En maatregelen tegen quitters? Heb dit gevonden:

nog zo iets is als ge bvb 0-5 voorstaat en in de 70ste minuut valt je verbinding weg krijg je ook een verlies, grote bullshit ja.
hoe kunnen zij nu bepalen of je connectie wegvalt of je quit? Lol

Wim

Legacy Member
Ge kunt toch werken met een verbroken verbinding % fzo, als dit bv meer als x% is een straf opleggen. Of anders iets maken waar ge quitters kunt rapporteren, als een bepaald persoon dan een x aantal keer wordt vermeld straffen fzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan