Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
virus_ zei:
ik speel al FIFA sinds FIFA97 tot FIFA2010 (+WC), en deze zal hier ook liggen op de dag van de release en tzal wel weer een nachtje doorsteken worde :love:
Me 2. Heb zelfs onlangs FIFA96 gekocht met de SEGA, samen met kameraad =D.

Morrissey

Legacy Member
Fifa 98 (mét zaalvoetbal) was wellicht de beste uit de hele reeks...

Proim

Legacy Member
Waar is den tijd dat je nog gewoon door de spelers kon lopen :D
Om dan te zagen tegen mijn pa om eens te spelen, zat hem daar te dutsen niet weten wat te doen ^^

mythe

Legacy Member
Waar is den tijd da ge den keeper nog op zijn gezicht kon smijten :p.
Waar is den tijd da ge nog redelijk makkelijk rood kreeg, nu moede gvd stunten ^^.

Proim

Legacy Member
mythe zei:
Waar is den tijd da ge den keeper nog op zijn gezicht kon smijten :p.
Waar is den tijd da ge nog redelijk makkelijk rood kreeg, nu moede gvd stunten ^^.
True true :D
Keeper tackelen zit er ook al een hele tijd niet meer in :sad:

Jonas89

Legacy Member
vroeger kon je in 'This is Football' ook een schwalbe doen, zou dat graag eens terug zien in FIFA 11 :lol:

LT2k3

Legacy Member
iedereen is FIFA11 vergeten :D
hier is een update en video op facebook
EA SPORTS FIFA WELCOME | Facebook

Highlights : Pro Passing, Personality, 360 Degree Fight For Possession, AI does skill moves now, Be A Goalkeeper in Be Pro and 11 vs 11 Online Team Play.
Almost forgot about Multiplayer Controlled Celebrations and the demo will be out on the 16th of September.

DJEsonix

Legacy Member
Hopenlijk hebben ze die ' Be a goalkeeper ' goed uitgewerkt, moet zalig zijn om 11 VS 11 online te spelen, en zeker als doelman!
Ben benieuwd hoe ze dat geimplanteerd hebben

Jersy

Legacy Member
als ze het niet goed uitgewerkt hebben zal je keepers in de spits zien staan ;)
moet echter wel cool zijn om in de 92ste minuut een corner binnen te koppen :love:

Qwote

Legacy Member
LT2k3 zei:
iedereen is FIFA11 vergeten :D
hier is een update en video op facebook
EA SPORTS FIFA WELCOME | Facebook

Highlights : Pro Passing, Personality, 360 Degree Fight For Possession, AI does skill moves now, Be A Goalkeeper in Be Pro and 11 vs 11 Online Team Play.
Almost forgot about Multiplayer Controlled Celebrations and the demo will be out on the 16th of September.

gij zijt zot zeker fifa vergeten? :naughty:
NEVER :D

Qwote

Legacy Member
Jersy zei:
als ze het niet goed uitgewerkt hebben zal je keepers in de spits zien staan ;)
moet echter wel cool zijn om in de 92ste minuut een corner binnen te koppen :love:

ik zou het vet vinden moesten ze deze keer de optie geven als je met 1 doelpunt achter staat dat je dan kan kiezen om je keeper naar voor te laten stormen en daadwerkelijk ook ermee kan koppen!!

Qwote

Legacy Member
ik ga nog is online si kheb er zin in gekregen :p
iemand zin om vriendschappelijk matchke?

Humfrie

Legacy Member
Ziet er echt goed uit! Maar ik zou het echt nice vinden als er inderdaad wat oude features zouden terugkomen als: zaalvoetbal, integratie van fifa street, keepers tacklens, swalbes, ...

Morrissey

Legacy Member
Zaalvoetbal zou té zalig zijn. Die schwalbes heb ik toch liever niet, dat is écht geen meerwaarde aan een spel.

Fokstrot

Legacy Member
Humfrie zei:
Ziet er echt goed uit! Maar ik zou het echt nice vinden als er inderdaad wat oude features zouden terugkomen als: zaalvoetbal, integratie van fifa street, keepers tacklens, swalbes, ...

swalbes echt nie ze, dan heeft ronaldo nog een hogere rating :D

11 v 11 online zal we vol egoïsten zitten die niet willen passen

er zit nu al 10v10 in, dus tzal nie veel anders zen. Alleen keepers die in spits gaan lopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan