mythe
Legacy Member
Me 2. Heb zelfs onlangs FIFA96 gekocht met de SEGA, samen met kameraad =D.virus_ zei:ik speel al FIFA sinds FIFA97 tot FIFA2010 (+WC), en deze zal hier ook liggen op de dag van de release en tzal wel weer een nachtje doorsteken worde![]()

.
ad:
