Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
en nochthans kunnen ze het hoor
ben nu nhl 10 aan het spelen en het publiek daar is gewoon zalig
juichen en boe roepen op het goeie moment en doodstil als je 4-0 achterstaat ;)

offcourse in nhl is het "veld" kleiner en dus kleiner publiek, maar toch

greiver

Legacy Member
Publiek mocht idd iets beter, maar zo hard let ik er niet op.
Khoop dat het geluid dat wel compenseert.
Weet er iemand of die sounds, die ge kunt importeren, per club zijn? Of is dat zogezegd ene folder en daar wordt random een mp3'ke uitgehaald?

stijnd

Legacy Member
Juist fifa 2011 besteld via thehut.com, hopen dat ik het heb op de dag van de release zoals het op hun website staat.

koolcast

Legacy Member
stijnd zei:
Juist fifa 2011 besteld via thehut.com, hopen dat ik het heb op de dag van de release zoals het op hun website staat.

Zet dt maar uit je hoofd.Bij thehut heb je zelden iets op de release zelf.
Als je het op de release wilt dan ben je beter af bij shopto,is er wel 2/3€ duurder.;)

Ik heb hem al een paar weken geleden bij shopto besteld voor iets minder dan 47€ inclusief verzending.

daedalus

Legacy Member
koolcast zei:
Zet dt maar uit je hoofd.Bij thehut heb je zelden iets op de release zelf.
Als je het op de release wilt dan ben je beter af bij shopto,is er wel 2/3€ duurder.;)

Ik heb hem al een paar weken geleden bij shopto besteld voor iets minder dan 47€ inclusief verzending.

ik heb al 2maal een game op releasedag in de bus gehad van the hut.
god of war en red dead redemption
dus je moet gewoon een beetje geluk hebben

koolcast

Legacy Member
daedalus zei:
ik heb al 2maal een game op releasedag in de bus gehad van the hut.
god of war en red dead redemption
dus je moet gewoon een beetje geluk hebben

RDR heb ik niet op de release gehad,mafia II had niemand hier op het forum op de release.Die bij shopto hadden besteld wel.

Maar het is idd ook wat geluk hebben.:p

the boogyman

Legacy Member
Voila sie, net besteld bij ShopTo. Hopelijk ontvang ik het op de release! :)

eli de kakker

Legacy Member
Ik ga het strak bestellen op Amazon :p

Heb al enkel "football songs" op de ps3 gezet :)

Forzaracing

Legacy Member
plehiers zei:
lukaku krijgt een 76 in het spel, mooie rating

WAT ??? Die kerel is zoveel echt niet waard he, na 2 seizoenen gaat hij zeker +90 zijn en hij is dan amper 19 ?? Nieuwe messi ? I Don't think so !

plehiers

Legacy Member
Forzaracing zei:
WAT ??? Die kerel is zoveel echt niet waard he, na 2 seizoenen gaat hij zeker +90 zijn en hij is dan amper 19 ?? Nieuwe messi ? I Don't think so !

als ik hem tegen duitsland bezig zag vind ik hem zeker een 76 waard...

maar ik ben wel akkoord dat hij nog geen +90 moet hebben als hij 19 is :p (maar mss is dat ook niet zo...)


boussouffa vind ik wel aan de hoge kant, kreeg een 79 (vind ik ietsjes teveel)

koolcast

Legacy Member
plehiers zei:
lukaku krijgt een 76 in het spel, mooie rating

Forzaracing zei:
WAT ??? Die kerel is zoveel echt niet waard he, na 2 seizoenen gaat hij zeker +90 zijn en hij is dan amper 19 ?? Nieuwe messi ? I Don't think so !

plehiers zei:
als ik hem tegen duitsland bezig zag vind ik hem zeker een 76 waard...

maar ik ben wel akkoord dat hij nog geen +90 moet hebben als hij 19 is :p (maar mss is dat ook niet zo...)


boussouffa vind ik wel aan de hoge kant, kreeg een 79 (vind ik ietsjes teveel)

Op een voetballer kunt ge geen cijfer plakken,maarjah het is wel handig voor in een game....;)

eli de kakker

Legacy Member
Robbynho zei:

kv liekes, alleen zou ik die moeten kunnen omzetten naar MP3, want heb die zelf opgenomen. En vermits op de 9lives site stond dat ge da zou kunnen...

En ook oa Queen - We"re the champions :p En de typische voetbalsongs :) Heb een heel football songs cd gedownload ;)

Toine79

Legacy Member
eli, wil je me die is doorzenden als je wil?

Supporting the boys of KV, we're the yellow red army....

plehiers

Legacy Member
eli de kakker zei:
kv liekes, alleen zou ik die moeten kunnen omzetten naar MP3, want heb die zelf opgenomen. En vermits op de 9lives site stond dat ge da zou kunnen...

En ook oa Queen - We"re the champions :p En de typische voetbalsongs :) Heb een heel football songs cd gedownload ;)

ja dat gaat hoor...

je kan kiezen welk liedje moet spelen als je scoort, als je wint/verliest,achtergrondzang...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan