Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eli de kakker

Legacy Member
Toine23 zei:
eli, wil je me die is doorzenden als je wil?

Supporting the boys of KV, we're the yellow red army....

Ik zal het eerst eens proberen, en als ik ze erin krijg, dan zal ik ze nr u mailen ;)

plehiers

Legacy Member
ff tussendoor, die muziekjes toevoegen werken enkel offline...

allez ze werken online wel, maar alleen jij hoort ze (tegenstander niet), kan fifa simpelweg niks aan doen door de rechten op muziek

eli de kakker

Legacy Member
Oei we gaan toch geen rekening krijgen van sabam? :p

Ik speel amper online :)

greiver

Legacy Member
plehiers zei:
ja dat gaat hoor...

je kan kiezen welk liedje moet spelen als je scoort, als je wint/verliest,achtergrondzang...
En is dat in te stellen per ploeg ook?
Zou nogal loos zijn om gezangen van rsca, standard, club, kv, ... door mekaar in 1 match :-/

plehiers

Legacy Member
greiver zei:
En is dat in te stellen per ploeg ook?
Zou nogal loos zijn om gezangen van rsca, standard, club, kv, ... door mekaar in 1 match :-/

jij kiest dat ja

Tsommy

Legacy Member
komt er een demo?

edit 16e juist gelezen.
Kben benieuwd hopelijk geen 2 min helften maar dat zal wel niet :s

exo

Legacy Member
Forzaracing zei:
WAT ??? Die kerel is zoveel echt niet waard he, na 2 seizoenen gaat hij zeker +90 zijn en hij is dan amper 19 ?? Nieuwe messi ? I Don't think so !

Lukaku is die 76 echt wel waard, topschutter en vorig jaar doorgebroken. Met voorsprong de beste Belgische spits op dit moment. Als hij dit jaar niet kan bevestigen zal hij ook geen steiging krijgen in FIFA12 of zal je zijn overall ook wel zien dalen tijdens updates.

Huwie

Legacy Member
Electronic Arts heeft zojuist alle details van de FIFA 11 Demo bekend gemaakt. Afgelopen week verscheen er al het nodige nieuws omtrent de demo, maar vandaag is alles definitief geopenbaard door EA.

PS3 & Xbox
- Duur speelhelft: 3 minuten
- Teams: FC Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Olympique Lyon
- Stadion: Santiago Bernabeu
- Arena: Speler Kaká en doelman Cech
- Release datum demo: 15 september


PC release : 16sept

|steven|

Legacy Member
eli de kakker zei:
kv liekes, alleen zou ik die moeten kunnen omzetten naar MP3, want heb die zelf opgenomen. En vermits op de 9lives site stond dat ge da zou kunnen...

En ook oa Queen - We"re the champions :p En de typische voetbalsongs :) Heb een heel football songs cd gedownload ;)

Welke cd is dat exact?

greiver

Legacy Member
|steven| zei:
Welke cd is dat exact?

Ook benieuwd naar :)

Heb hier en daar ook wel wat "voetbal-gerelateerde" songs, o.a. van andere fifa's...:p

Er zal wsl wel vrij snel ne website bestaan zijn met hopen supporterchants om te dl-en. Kunnen ze wel iets mooi mee doen.

exo

Legacy Member
Huwie zei:
Electronic Arts heeft zojuist alle details van de FIFA 11 Demo bekend gemaakt. Afgelopen week verscheen er al het nodige nieuws omtrent de demo, maar vandaag is alles definitief geopenbaard door EA.

PS3 & Xbox
- Duur speelhelft: 3 minuten
- Teams: FC Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Olympique Lyon
- Stadion: Santiago Bernabeu
- Arena: Speler Kaká en doelman Cech
- Release datum demo: 15 september


PC release : 16sept


Angel Di Maria + Mesut Özil -> :love:

Helvetica

Legacy Member
Kan niet wachten om met deze game terug tournooitjes op kot te kunnen spelen :)
Ik hoop maar dat die creation center ook op Mac zal werken en niet zoals die Gameface van vorige editie...

SterreXx

Legacy Member
Wil je doormiddel van FIFA10 een exemplaar van FIFA11 winnen ?
Hou dan zeker FifaProLeague in het oog .
Normaal kunje je er vanaf vanavond voor inschrijven

Monoslay

Legacy Member
Dan kan ik Barca eens testen op 16 september :D
Deze koop ik miss nog wel...

GETHEZ

Legacy Member
gaat dat nieuwe systeem van unieke code voor online play hier al van toepassing zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan