Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Feature

Legacy Member
lol, allemaal dingen die in den 10 zitten en die voor de meer skilled speler voor de hand liggend zijn.

GETHEZ

Legacy Member
Feature zei:
lol, allemaal dingen die in den 10 zitten en die voor de meer skilled speler voor de hand liggend zijn.

tjees... onthoud da maar ne keer in volle wedstrijd... zo simpel is da allemaal ni ze voor mij...ik ga nog serieus last hebben met fifa 11 denk ik...

ik win dan ook bitter weinig online games...:doh:

de knopkes die ik ken zijn de 4 knopkes , de aanroepknop en de spurtknop...:lol:

Toine79

Legacy Member
gethez zei:

tjees... onthoud da maar ne keer in volle wedstrijd... zo simpel is da allemaal ni ze voor mij...ik ga nog serieus last hebben met fifa 11 denk ik...

ik win dan ook bitter weinig online games...:doh:

de knopkes die ik ken zijn de 4 knopkes , de aanroepknop en de spurtknop...:lol:

oefenen en oefenen en ....

koolcast

Legacy Member
Toine23 zei:
oefenen en oefenen en ....

Idd,bij elke nieuwe FIFA heb ik zo'n kleine week nodig voor ik matchen met een duidelijk cijfer kan winnen.Terwijl een paar vrienden die zelden/nooit FIFA spelen dat niet hebben.:p:s

Forzaracing

Legacy Member
op Fb heb je een spelletje EA sport fifa superstars, ik speel het een tijdje en nu kon ik mijn ea-account aan dat spelletje linken doordat te doen heb ik Arsenal vrij gespeeld voor mijn demo, ik weet wel niet als dat alleen voor pc is of ook voor consoles maar mijn ea-account is normaal PS3

SterreXx

Legacy Member
The road to FIFA11
FifaProLeague

1ste plaats: FIFA11 + 1 month subscription on EUesports.com + Winners Signature made by Wolf + Entre ticket for the FPL All Star league

2de plaats: 1 month subscription on EUesports.com + Runners up Signature made by Wolf + Entre ticket for the FPL All Star league

seb1978

Legacy Member
Hallo

Als ik Fifa 11 zou kopen via de UK (ShopTo), is dat dan enkel de Engelse versie, of zal daar Nederlands ook bij zijn. Misschien een domme vraag, maar ik weet het liever op voorhand.

Hekje#

Legacy Member
Engelse versie, taal zal je mss wel in het NL kunnen zetten. commentaar is normaal gezien engels.

seb1978

Legacy Member
Hallo

Ook heb ik ergens gelezen dat er verleden jaar fraude zou geweest zijn van credietkaarten van klanten van shopto, wel of niet de schuld van shopto, dat weet ik niet. Maar is het dan wel veilig om daar te bestellen?

split-second

Legacy Member
seb1978 zei:
Hallo

Ook heb ik ergens gelezen dat er verleden jaar fraude zou geweest zijn van credietkaarten van klanten van shopto, wel of niet de schuld van shopto, dat weet ik niet. Maar is het dan wel veilig om daar te bestellen?

Ik was één van de vele slachtoffers (3000€ van de rekening maar alles terug gekregen van ICS). Ondertussen (vorig jaar al denk ik) is de beveiliging terug ok.
Maar ik bestel er niet meer. Ik bestel nu alles bij The Hut....

Hekje#

Legacy Member
Ik heb daar ook 700 euro ofzo verloren toen. Wel niets moeten betalen.
Beveiliging is id terug in orde, maar ik bestal er ook niet meer.

koolcast

Legacy Member
seb1978 zei:
Hallo

Ook heb ik ergens gelezen dat er verleden jaar fraude zou geweest zijn van credietkaarten van klanten van shopto, wel of niet de schuld van shopto, dat weet ik niet. Maar is het dan wel veilig om daar te bestellen?

De beveiliging bij shopto is nu zeer oke,ze hebben sinds dat voorval als dik in orde gemaakt.

dus --> Don't worry.:p

Jersy

Legacy Member
heb het ook gehad, en heb daar nooit meer besteld
zoiets blijft hangen ... een eshop die zijn database met visa kaarten gehacket ziet is gewoon not done
en dan nog blijven staalhard ontkennen is nog erger

chaseside

Legacy Member
Wanneer komt fifa 11 hier nu eigenlijk uit?
Ik vind zoveel verschillende datums opt internet :s

Xavve

Legacy Member
Forum blijven volgen, als er 20 pagina's per dag bij komen, dan is het bijna releasetijd :D
Ik dacht 1 oktober gezien te hebben ergens.

|steven|

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Wnnr wordt de demo beschikbaar?
Het staat hier al...

Huwie zei:
Electronic Arts heeft zojuist alle details van de FIFA 11 Demo bekend gemaakt. Afgelopen week verscheen er al het nodige nieuws omtrent de demo, maar vandaag is alles definitief geopenbaard door EA.

PS3 & Xbox
- Duur speelhelft: 3 minuten
- Teams: FC Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Olympique Lyon
- Stadion: Santiago Bernabeu
- Arena: Speler Kaká en doelman Cech
- Release datum demo: 15 september


PC release : 16sept

the boogyman

Legacy Member
Hopelijk lopen ploegmaats nu niet meer op mekaar terwijl ze samen naar een bal gaan waardoor de tegenstander op zijn gemakske op weg kan naar de goal... :sop:

koolcast

Legacy Member
the boogyman zei:
Hopelijk lopen ploegmaats nu niet meer op mekaar terwijl ze samen naar een bal gaan waardoor de tegenstander op zijn gemakske op weg kan naar de goal... :sop:

Dat heb ik zeer weining/nooit voorgehad.:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan