Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuZzZeR

Legacy Member
Tsonga zei:
Overmorgen de demo, jammer dat hij morgen nog niet speelbaar is, een vrije woensdagnamiddag had zo nuttig kunnen gevuld worden :).

staat nu zeker al op de US store dus je zal je niet moeten vervelen vandaag ;)

mojojojo

Legacy Member
BuZzZeR zei:
staat nu zeker al op de US store dus je zal je niet moeten vervelen vandaag ;)

'k heb mij snel ffkes een us account aangemaakt, maar das allemaal dezelfde content als bij m'n gewone account, fifa 11 demo staat er ook nog niet op..

davzz

Legacy Member
mojojojo zei:
'k heb mij snel ffkes een us account aangemaakt, maar das allemaal dezelfde content als bij m'n gewone account, fifa 11 demo staat er ook nog niet op..

Jowel.. heb hem al gespeeld via de US store

wolfzor

Legacy Member
Ik heb nu een paar wedstrijden gespeeld en het lijkt op een verbeterde versie van FIFA10.
Shotten is veel fijner geworden en de gameplay lijkt iets trager te zijn.

Kekkeuh66

Legacy Member
wolfzor zei:
Ik heb nu een paar wedstrijden gespeeld en het lijkt op een verbeterde versie van FIFA10.
Shotten is veel fijner geworden en de gameplay lijkt iets trager te zijn.

Ik heb 'm nog niet gespeeld maar gebaseerd op de gameplay vid van arsenal - real madrid leek het mij een klein beetje sneller te gaan dan Fifa10. Was dat ook op normal speed, of is dit niet geweten?

Forzaracing

Legacy Member
Ik ben niet helemaal tevreden, ik vind het allemaal maar traag gaan :( Ik zou liever wat snelle combinatie opzetten

Proim

Legacy Member
Lijkt mij wel een goeie game te worden. Het is wel weer wat wennen.
Maar hoe moet je keepen bij een penalty reeks oO Mijn keeper blijft altijd maar gewoon staan zonder te duiken...

J.Brown

Legacy Member
Forzaracing zei:
Ik ben niet helemaal tevreden, ik vind het allemaal maar traag gaan :( Ik zou liever wat snelle combinatie opzetten

2

Ben ook niet helemaal tevreden,kvind het maar stroef spelen. Nuja,tis een demo voor iets zeker.

split-second

Legacy Member
Ik ben in ieder geval aangenaam verrast. (komende van jaren PES).
Ik versta alleen niet dat ze na al die jaren die framedrops er niet uit krijgen wanneer de spelers het veld betreden (close ups) :oink:

Forzaracing

Legacy Member
J.Brown zei:
2

Ben ook niet helemaal tevreden,kvind het maar stroef spelen. Nuja,tis een demo voor iets zeker.

Jah daar hoop ik ook op :) maar het is wel gezegd dat ze het spel iets minder snel gingen maken zodat het meer op het echte voetbal ging lijken, niet slecht ok maar het speelt niet gemakkelijk misschien dat ik na een paar uren spelen het wel onder de knie heb, we zullen zien :)

Forzaracing

Legacy Member
Proim zei:
Lijkt mij wel een goeie game te worden. Het is wel weer wat wennen.
Maar hoe moet je keepen bij een penalty reeks oO Mijn keeper blijft altijd maar gewoon staan zonder te duiken...

Rechteranaloge stick ;) links is voor te bewegen op de lijn en rechts is voor het duiken naar een kant

Tsommy

Legacy Member
hmm hoe maak ik us account?

edit: is in orde downloading as we speak.
Diene US store is wel beter ingedeeld vind ik. demos apart etc.
En veel meer ook :s
en waarom moeten wij altijd achter blijven hier ffs :s
"soccer" zal die toch ni zo boeien zkr

kakature

Legacy Member
split-second zei:
Ik ben in ieder geval aangenaam verrast. (komende van jaren PES).
Ik versta alleen niet dat ze na al die jaren die framedrops er niet uit krijgen wanneer de spelers het veld betreden (close ups) :oink:

Idem, ik ben ook aangenaam verrast en ik kom ook van PES :p

Tiktak voetbal is in elk geval een stuk moeilijker geworden, en maar goed ook.

GETHEZ

Legacy Member
straks ff checken op us store...

hoe komt het dat het op belgische store nog niet is?

koolcast

Legacy Member
gethez zei:
straks ff checken op us store...

hoe komt het dat het op belgische store nog niet is?

Damn,voor de ... keer :

US-store heeft zijn update op dinsdagavond....
onze op woensdagavond rond 17.00uur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan