Toine79
Legacy Member
Ik vind het goed, als je alles op manueel zet is het echt een footiesim!!!
Snelheid vind ik goed, geeft je tijd special moves te doen en maakt het net iets echter.
Pingpong passen is er eindelijk uit en van die splijtende passen kan je enkel doen als je voldoende ruimte hebt.
Penalties vind ik minder.
Blijkbaar kan ik ook geen bal meer aannemen en wegdraaien van de tegenstander, ik controleer die bal altijd eerst en verlies die dan door oprukkende verdediger.
Tips hiervoor?
Snelheid vind ik goed, geeft je tijd special moves te doen en maakt het net iets echter.
Pingpong passen is er eindelijk uit en van die splijtende passen kan je enkel doen als je voldoende ruimte hebt.
Penalties vind ik minder.
Blijkbaar kan ik ook geen bal meer aannemen en wegdraaien van de tegenstander, ik controleer die bal altijd eerst en verlies die dan door oprukkende verdediger.
Tips hiervoor?



Al enkele keren meegemaakt.
