Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toine79

Legacy Member
Ik vind het goed, als je alles op manueel zet is het echt een footiesim!!!

Snelheid vind ik goed, geeft je tijd special moves te doen en maakt het net iets echter.
Pingpong passen is er eindelijk uit en van die splijtende passen kan je enkel doen als je voldoende ruimte hebt.

Penalties vind ik minder.
Blijkbaar kan ik ook geen bal meer aannemen en wegdraaien van de tegenstander, ik controleer die bal altijd eerst en verlies die dan door oprukkende verdediger.
Tips hiervoor?

exo

Legacy Member
Dus om 17.00H komt het in de Belgische ps store? Want ik ben juist thuis en ga nu nog even fitnesse dus dan lijkt het me stom om speciaal daarvoor een us acc aan te maken.

Nighth4wkske

Legacy Member
Demo valt super goed mee !! pak realistischer en ja da pingpong gedoe is gelukkig in mindere maten aanwezig.. Passen (vooral lange ballen) en schieten vind ik zalig!

De personalitys van spelers zijn weliswaar nog steeds een vraagteken, bv. Cristiano Ronaldo loopt gewoon de zijlijn af en duwt alles en nog wat aan de kant.. meester aan de bal.. maargoed het was dan ook lyon tegen real :D
dus hopelijk maken ze de sterspelers niet te overpowered :p

Conclusie: Laat de full game maar komen, kijk er in ieder geval naar uit :D

ballou007

Legacy Member
Toine23 zei:
Ik vind het goed, als je alles op manueel zet is het echt een footiesim!!!

Snelheid vind ik goed, geeft je tijd special moves te doen en maakt het net iets echter.
Pingpong passen is er eindelijk uit en van die splijtende passen kan je enkel doen als je voldoende ruimte hebt.

Penalties vind ik minder.
Blijkbaar kan ik ook geen bal meer aannemen en wegdraaien van de tegenstander, ik controleer die bal altijd eerst en verlies die dan door oprukkende verdediger.
Tips hiervoor?

Altijd naar de bal toelopen als je een pass krijgt, tenzij het een pass is in de diepte natuurlijk. Niet te vaak proberen om weg te draaien van je tegenstander als het niet lukt maar gewoon simpel terugspelen. Eventueel kan je dan meteen met L1 de speler met wie je net hebt terugpast de diepte in laten lopen en (bijna) meteen terug aanspelen

kakature

Legacy Member
Enkele opmerkingen.

  • De cutscenes samen met de statistieken over de speler zijn redelijk vervelend. Interesseert me niet echt en haalt de flow uit de match.
  • Vervangingen wil ik ook niet zien.
  • Ballen afnemen is wel redelijk simpel. Gewoon O blijven rammen en je hebt hem. Was dat ook al zo in FIFA 10?
  • De tribunes staan zo ver van het veld, dat is toch niet normaal? :p
  • Nog wat buggy. Je maakt een fout, en de vrije trap wordt een half plein verder gegeven :wtf: Al enkele keren meegemaakt.
  • Framedrops.

Toine79

Legacy Member
ballou007 zei:
Altijd naar de bal toelopen als je een pass krijgt, tenzij het een pass is in de diepte natuurlijk. Niet te vaak proberen om weg te draaien van je tegenstander als het niet lukt maar gewoon simpel terugspelen. Eventueel kan je dan meteen met L1 de speler met wie je net hebt terugpast de diepte in laten lopen en (bijna) meteen terug aanspelen

Dat is juist mijn vraag:

Ik loop naar de bal toe met een verdediger in mijn rug.
Om niet altijd achteruit te spelen wil ik mijn verdediger uitkappen naar links of rechts door weg te draaien als ik de bal aanneem.

Tot nu toe controleer ik die bal en door de druk van de verdediger moet ik achteruit spelen of verlies ik de bal.

CPU zet me constant op verkeerde been door weg te draaien.

gibbles

Legacy Member
Hoe zit het met die Fifa Superstar Unlocks foor Facebook? Ik heb die unlocked maar heb mijn rewards niet gekregen... Iemand een gedacht wanneer of hoe dat komt?

Proim

Legacy Member
kakature zei:
Enkele opmerkingen.

  • De cutscenes samen met de statistieken over de speler zijn redelijk vervelend. Interesseert me niet echt en haalt de flow uit de match.
  • Vervangingen wil ik ook niet zien.
  • Ballen afnemen is wel redelijk simpel. Gewoon O blijven rammen en je hebt hem. Was dat ook al zo in FIFA 10?
  • De tribunes staan zo ver van het veld, dat is toch niet normaal? :p
  • Nog wat buggy. Je maakt een fout, en de vrije trap wordt een half plein verder gegeven :wtf: Al enkele keren meegemaakt.
  • Framedrops.
1) Dat vind ik niet zo erg, eventjes rusten tijdens een match maar ik zal het na een tijd wel beu worden na een tijd :)
2) Kan je toch gewoon doorspoelen of ben ik verkeerd?
3) Rammen is niet nodig, gewoon blijven indrukken is ook goed :unsure:
5) Was in 10 ook zo, enorm achterlijk.

Tsonga

Legacy Member
Mijn eerste indrukken:

- Celebrating bij het doelpunt is wel zalig, een 2de speler die mee komt vieren :)
- Gaat wel serieus trager den '10, maar op zich geen slechte zaak, zeker als je zag hoe snel het van de ene kant naar de andere kon gaan op Fifa 10...
- Het is zeker niet makkelijk, tackelen is moeilijker dan op de vorige editie
- Balbezit dat er halverwege de 2de helft opkomt is ook een toffe meerwaarde
- Enkel de tussenfilmpjes van spelers storen me, maar online zal dat er wel uitgelaten worden.

Tsonga

Legacy Member
Brasil-B zei:
Demo is redelijk goed vind ik.
Alleen uploaden van een doelpunt ging niet goed.
Daarom ff filmpje met gsm gemaakt.
YouTube - Fifa 11 demo goal

Dat vind ik nu eens zo'n afschuwelijke goalen :). Op Youtube staan er zo'n honderden te vinden. Geef mij dan maar een mooie collectieve aanval, tik-tak-voetbal.

Qwote

Legacy Member
demo is zalig, enkel jammer dat er precies lag op je dribbels zit wat in fifa 10 niet zat...

|steven|

Legacy Member
Drie matchke gespeeld op ps3. Een demo is geen afgewerkt product maar deze demo is niet beter dan fifa10. Visueel ook weinig aangepast, die statistieken is leuk voor 1 keer, maar in de 2de helft wordt dat getoond bij 3 spelers...
Die penalties vind ik wel nog lastig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan