Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LaBuenaVida zei:

koolcast zei:[youtube]-iywuK5atp8[/youtube]
exo zei:Als FIFA 11 uit is ga ik toch is werk maken van te oefenen op vrije trappen. Bijna al mijn online tegenstanders lepelen die bal er vanaf 35m (en / of meer / minder) erin en ik mag al blij zijn als hij de paal/deklat raakt. Nochtans gebruik ik ook gewoon R1+O.![]()
BCF-Gamer-23 zei:Vandaag in USA zeker,iemand die weet om hoe laat ?
exo zei:Als FIFA 11 uit is ga ik toch is werk maken van te oefenen op vrije trappen. Bijna al mijn online tegenstanders lepelen die bal er vanaf 35m (en / of meer / minder) erin en ik mag al blij zijn als hij de paal/deklat raakt. Nochtans gebruik ik ook gewoon R1+O.![]()
.Nighth4wkske zei:Daarstraks smske gekregen van game mania..
Staat iets in over een code af te halen om alvast u eigen Fifa 11 team te maken??
Euh wat houdt dit in?![]()
koolcast zei:Hoe een penalty trappen?
[youtube]j_8_INgC4QE[/youtube]

koolcast zei:Hoe een penalty trappen?
[youtube]j_8_INgC4QE[/youtube]