Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Als FIFA 11 uit is ga ik toch is werk maken van te oefenen op vrije trappen. Bijna al mijn online tegenstanders lepelen die bal er vanaf 35m (en / of meer / minder) erin en ik mag al blij zijn als hij de paal/deklat raakt. Nochtans gebruik ik ook gewoon R1+O. :D

gibbles

Legacy Member
exo zei:
Als FIFA 11 uit is ga ik toch is werk maken van te oefenen op vrije trappen. Bijna al mijn online tegenstanders lepelen die bal er vanaf 35m (en / of meer / minder) erin en ik mag al blij zijn als hij de paal/deklat raakt. Nochtans gebruik ik ook gewoon R1+O. :D

Ik gebruik R1 niet hoor... gewoon bolletje induwen naargelang de afstand dan uw analoge stick omhoog duwen en wanneer hij in de lucht is analoog stick naar onder duwen.
Does the trick for me

2s2k

Legacy Member
ik gebruik meestal bij +30m L1+O en dan erin draaien

lukt wel mss maar 1/4 keren

Nighth4wkske

Legacy Member
Daarstraks smske gekregen van game mania..

Staat iets in over een code af te halen om alvast u eigen Fifa 11 team te maken??

Euh wat houdt dit in? :D

Tsonga

Legacy Member
exo zei:
Als FIFA 11 uit is ga ik toch is werk maken van te oefenen op vrije trappen. Bijna al mijn online tegenstanders lepelen die bal er vanaf 35m (en / of meer / minder) erin en ik mag al blij zijn als hij de paal/deklat raakt. Nochtans gebruik ik ook gewoon R1+O. :D

Ik gebruik voor lange afstandsvrije trappen L1+O, en wanneer ik trap duw ik de analoge stick naar boven. Op die manier geef je nog wat extra kracht aan je vrije trap. Maar van op een echt grote afstand is dit bijna onmogelijk om in 1 tijd te scoren, hoewel ik vanop zo'n 30 meter gemiddeld 1 op 2 vrije trappen scoor.

Overmorgen de demo, jammer dat hij morgen nog niet speelbaar is, een vrije woensdagnamiddag had zo nuttig kunnen gevuld worden :).

Jonas89

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Daarstraks smske gekregen van game mania..

Staat iets in over een code af te halen om alvast u eigen Fifa 11 team te maken??

Euh wat houdt dit in? :D

hier ook gekregen, maar k'weet niet wat het inhoud...

DJEsonix

Legacy Member
Vind de demo echt nog wel goed!
Wel enorm wennen vind ik persoonlijk..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan