Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hekje# zei:Damn altijd fout tijdens installatie ;s
eens opnieuw downloaden zeker

eXe./special zei:^ ge krijgt zeker gewoon Arsenal na een tijdje, en daarna het stadium?
Heb nog maar één matchke gedaan tot nu toe .. het lijkt mij "groter" tov Fifa 10 en ietsie sneller. Blijft dribbelen op dezelfde methode als in fifa 10 of ..? en penalties zijn vrij moeilijk![]()
Kekkeuh66 zei:Wat ik ook opgemerkt heb, maar ik denk wel dat passing toen op assisted stond, die twee kleine witte indicators op het krachtbalkje elke keer je een pas geeft. Is dit een aanduiding van hoe het systeem de kracht van jou pas verbetert? Bijvoorbeeld om aan te duiden je had zo hard moeten passen i.p.v. de kracht die jij gebruikt hebt?
kakature zei:Ik vind het ook een stuk trager gaan dan Fifa 10 eigenlijk, vooral omdat die tiktak weg is.
Heb Arsenal unlocked
Nog een opmerking ook: de camera staat standaard te veel ingezoomed vind ik, ik moet die altijd een heel stuk uitzoomen.
. Ik creëer dus nog moeilijk kansen, maar goed, in het begin toen ik fifa 10 had duurde dat ook wel eventjes.Nog nooit gezien eigenlijk, zelf ook nooit kunnen doen terwijl de mogelijkheid er wel aantal keren geweest is...Monoslay zei:Da was in fifa 10 ook al zo he![]()
eXe./special zei:Heb nu stuk of 15 matchen gedaan .. heb voorlopig vrij vaak hetzelfde. Ik heb overwegend balbezit (omdat ik bal (te?) makkelijk afneem) en dus overheers ik het spel. Maar van scoren is geen sprake. Misschien 2 keer gewonnen met 1-0 en al de rest 0-0. Ik creëer dus nog moeilijk kansen, maar goed, in het begin toen ik fifa 10 had duurde dat ook wel eventjes.
ik kom met mijn 0-0's dus zeer vaak op penalties, die ik altijd win. Als de tegenstander zijn krachtbar zwak laadt, gewoon blijven staan, dan pak je hem altijd. Als de tegenstander zo effe 'hapert' voor het schieten, schiet ie em altijd over.



Jandegamer zei:Ik vind wel korte demoEn pes vind ik beter spelen
![]()
Jandegamer zei:Fifa word wel weer de betere tegenover pes
