Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
Damn altijd fout tijdens installatie ;s

eens opnieuw downloaden zeker

LenniWI

Legacy Member
Hekje# zei:
Damn altijd fout tijdens installatie ;s

eens opnieuw downloaden zeker

Had ik ook :)

Weet er misschien iemand of ge uw gameface kunt gebruiken in Fifa 11?

Tsommy

Legacy Member
zou er geen patch komen zodat je de tijd kan aanpassen? :o
Was vroeger bij games op de pc toch.

boozeke

Legacy Member
snap ni goe da puntensysteem.
Vo zoveel punten hebde verschillende unlocks; maar nergens zie ge ergens iets van punten staan? :-/

pie-jie

Legacy Member
^ ge krijgt zeker gewoon Arsenal na een tijdje, en daarna het stadium?

Heb nog maar één matchke gedaan tot nu toe .. het lijkt mij "groter" tov Fifa 10 en ietsie sneller. Blijft dribbelen op dezelfde methode als in fifa 10 of ..? en penalties zijn vrij moeilijk :D

Kekkeuh66

Legacy Member
eXe./special zei:
^ ge krijgt zeker gewoon Arsenal na een tijdje, en daarna het stadium?

Heb nog maar één matchke gedaan tot nu toe .. het lijkt mij "groter" tov Fifa 10 en ietsie sneller. Blijft dribbelen op dezelfde methode als in fifa 10 of ..? en penalties zijn vrij moeilijk :D

Mij lijkt het dan weer iets trager te gaan dan Fifa 10. Op zich vind ik dit niet slecht. Ik heb gisteren met alles op manueel een paar wedstrijdjes gespeeld en ik vond het verloop van de match nog vrij realistisch. Tempo zat goed, foute passen met als gevolg balverlies zijn dan ook aan jezelf te danken. Wat logisch is als alles op manueel staat maar toch had ik hier een beter gevoel dan fifa10, omdat ik net iets meer tijd had om de pas te geven.

Trappen op goals is beter geworden m.i. omdat de bal physics weer wat onder handen genomen zijn. Moeilijk te verwoorden maar de bal voelde een beetje 'zwaarder' aan.

Wat ik ook opgemerkt heb, maar ik denk wel dat passing toen op assisted stond, die twee kleine witte indicators op het krachtbalkje elke keer je een pas geeft. Is dit een aanduiding van hoe het systeem de kracht van jou pas verbetert? Bijvoorbeeld om aan te duiden je had zo hard moeten passen i.p.v. de kracht die jij gebruikt hebt?

kakature

Legacy Member
Ik vind het ook een stuk trager gaan dan Fifa 10 eigenlijk, vooral omdat die tiktak weg is.

Heb Arsenal unlocked :cool:

Nog een opmerking ook: de camera staat standaard te veel ingezoomed vind ik, ik moet die altijd een heel stuk uitzoomen.

Nighth4wkske

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Wat ik ook opgemerkt heb, maar ik denk wel dat passing toen op assisted stond, die twee kleine witte indicators op het krachtbalkje elke keer je een pas geeft. Is dit een aanduiding van hoe het systeem de kracht van jou pas verbetert? Bijvoorbeeld om aan te duiden je had zo hard moeten passen i.p.v. de kracht die jij gebruikt hebt?

Ja denk dat het ook zo iets is, waarschijnlijk zal de computer berekenen hoe lang jij de knop zal moeten induwen om de pas perfect aan te laten komen

Magikdekay

Legacy Member
kakature zei:
Ik vind het ook een stuk trager gaan dan Fifa 10 eigenlijk, vooral omdat die tiktak weg is.

Heb Arsenal unlocked :cool:

Nog een opmerking ook: de camera staat standaard te veel ingezoomed vind ik, ik moet die altijd een heel stuk uitzoomen.

Idd, doe ik ook altijd. Veel overzichtelijker. Camera van PES al gezien...??

Wat ze daar gedaan hebben snap ik toch ook niet, vraag me af of je die in de full deftig kan aanpassen, anders hou ik het bij fifa dit jaar.

kakature

Legacy Member
Valt toch nog mee? Vind die beter dan de standaard van Fifa eigenlijk.

Moest ik Fifa niet al maanden geleden besteld hebben, zou ik miserie hebben met kiezen. Pes is echt goed dit jaar.

Monoslay

Legacy Member
Ik heb de demo ook gespeeld, is wel leuk, voelt veel realistischer aan.
De trappen op goal zijn veel realistischer, net zoals het systeem om de bal af te pakken.
Gameplay is wel een stuk trager.
Penalties zetten .... wat een hel! Lukt voor gene meter bij mij.

kakature

Legacy Member
Lol zalig, ik sta 1-0 voor tegen Juventus. Ze krijgen een corner in de laatste minuut en hun keeper komt mee :p

kakature

Legacy Member
Ah, nooit Fifa 10 gespeeld (behalve paar keer bij een vriend en de demo).

pie-jie

Legacy Member
Heb nu stuk of 15 matchen gedaan .. heb voorlopig vrij vaak hetzelfde. Ik heb overwegend balbezit (omdat ik bal (te?) makkelijk afneem) en dus overheers ik het spel. Maar van scoren is geen sprake. Misschien 2 keer gewonnen met 1-0 en al de rest 0-0 :). Ik creëer dus nog moeilijk kansen, maar goed, in het begin toen ik fifa 10 had duurde dat ook wel eventjes.

ik kom met mijn 0-0's dus zeer vaak op penalties, die ik altijd win. Als de tegenstander zijn krachtbar zwak laadt, gewoon blijven staan, dan pak je hem altijd. Als de tegenstander zo effe 'hapert' voor het schieten, schiet ie em altijd over.

Qwote

Legacy Member
eXe./special zei:
Heb nu stuk of 15 matchen gedaan .. heb voorlopig vrij vaak hetzelfde. Ik heb overwegend balbezit (omdat ik bal (te?) makkelijk afneem) en dus overheers ik het spel. Maar van scoren is geen sprake. Misschien 2 keer gewonnen met 1-0 en al de rest 0-0 :). Ik creëer dus nog moeilijk kansen, maar goed, in het begin toen ik fifa 10 had duurde dat ook wel eventjes.

ik kom met mijn 0-0's dus zeer vaak op penalties, die ik altijd win. Als de tegenstander zijn krachtbar zwak laadt, gewoon blijven staan, dan pak je hem altijd. Als de tegenstander zo effe 'hapert' voor het schieten, schiet ie em altijd over.

Same :p
Btw heb je tips om die penaltys te trappen? lukt me aan geen kanten :P

Silence

Legacy Member
Vandaag ook eens 3 matchkes gespeeld,

Real - Lyon 0-0 Penalty's eerst 2 gemist eer ik tegoei wist hoe het spel werkte en nog gewonnen :D
Barça - Chelsea 0-2, t ging langs geen kanten :D

Toen Chelsea gepakt en Juventus met 3-0 opzij gezet :D

Fans zijn nog altijd maar plat, buitenspel kent het nogaltijd niet de wait & see regel ? telkens bij een onhaalbare diepe bal blijft die buitenspel fluiten :s

Sff PES eens spelen maar denk dat het ze weer allebij worden dit jaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan