Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arneeuh zei:Kay: straks revanche eh! Want dat was nu echt mijn kutslechste match van de week :doh:, 1-0 en op 't einde kom ik met 2 voor de goal en lag ik waardoor het faalde
Maar ge hebt goed gespeeld, daar ni van
Maar wel niet meer met arsenal![]()
kay-gell zei:Mja dat hebt ge met fifa hé. Eén slecht paske ofzo kan de uitslag heel anders maken.
Maar was wel een leuk matchke, toch wat kansen langs beide kanten.
arneeuh zei:straks revanche?
Mr Blonde zei:Iemand een matchke?
Mr Blonde zei:Iemand een matchke?
Moet nu bijna eten..
BF-GeNoCiiDe zei:GG rscadude, ma wtf man argentinië suckt ... Die hun verdediging is zwak
Iemand matchke ?





arneeuh zei:Ik ga hier meteen bijzeggen: ge hebt ongelofelijk veel geluk gehad. Kansen die constant binnen gingen, corners,... Terwijl ik het ene na het andere miste.
Daarenboven haal ik totaal mijn niveau niet vandaag. Als ik nog maar beetje van mijn normale niveau zou halen zou ik ze alle 3 gewonnen hebben denk ik. Maar zelfs als ik maar 50% van mijn normale niveau zou halen mag ik ze hier niet alle 3 verliezen maar soit. Hiervoor ben ik nog nooit van u verloren, dat zegt ook genoeg
Die rage quit was in de 85e minuut. Wanneer mijn keeper nog maar eens blundert en ge zo tegen de gang van het spel in nog eens scoort. Kwas het kotsbeu, match was gedaan anyways. Trouwens, ik herinner mij nog dat ge 2 weken geleden ook geragequit hebt tegen mij
Tijd om paar dagen Fifa te laten rusten, dan spreken we nog eens![]()