Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Kay: straks revanche eh! Want dat was nu echt mijn kutslechste match van de week :doh:, 1-0 en op 't einde kom ik met 2 voor de goal en lag ik waardoor het faalde :drool:

Maar ge hebt goed gespeeld, daar ni van :)

Maar wel niet meer met arsenal :p

kay-gell

Legacy Member
arneeuh zei:
Kay: straks revanche eh! Want dat was nu echt mijn kutslechste match van de week :doh:, 1-0 en op 't einde kom ik met 2 voor de goal en lag ik waardoor het faalde :drool:

Maar ge hebt goed gespeeld, daar ni van :)

Maar wel niet meer met arsenal :p

Mja dat hebt ge met fifa hé. Eén slecht paske ofzo kan de uitslag heel anders maken.
Maar was wel een leuk matchke, toch wat kansen langs beide kanten.

Anoniem06

Legacy Member
kay-gell zei:
Mja dat hebt ge met fifa hé. Eén slecht paske ofzo kan de uitslag heel anders maken.
Maar was wel een leuk matchke, toch wat kansen langs beide kanten.

straks revanche?

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
GG rscadude, ma wtf man argentinië suckt ... Die hun verdediging is zwak :o

Iemand matchke ?

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Paar leuke matchkes tegen rscadude gespeeld. (op het laatste na)

1ste match: Barcelona (ik) - Real Madrid (hij):

Ik zette een paar heerlijke aanvallen op door eentijdsvoetbal en zo kwam ik 3 - 0 voor. Dan hij met een mooie kopbal en een afwerking op open goal van Trolronaldo. 3 - 2.
Uiteindelijk heb ik het dan in de 90ste minuut afgemaakt op de counter. 4 - 2.

2de match: VS (ik) - België (hij):

Tja, ongeveer hetzelfde scenario... Ik kom 1 - 0 door een corner die lekker binnengeknikkerd werd door onyewu. Dan maakt ik een foutje door met men keeper de bal gewoon in zen voeten te spelen dus moest ik hem neerhalen, gevolg rood voor onyewu. Uiteindelijk kwam ik door een lekkere goal van Donovan 2 - 0 voor, verdiend vond ik. Dan werd het toch nog spannend doordat hij in de 80ste min 2 - 1 maakte en in de 84ste min 2- 2 maakte. Ik stond met 10 dus ben ik defensief gaan spelen en zo op de counter in de 89ste min de 3 - 2 eindstand kunnen maken.

3de match: Tottenham (ik) - Arsenal (hij):
Ik had de match vrij goed in handen en kwam zo 1 - 0 voor door een owngoal op een voorzet. Dan met een mooie aanval en lekkere afwerking er 2 - 0 van kunnen maken. Weer in de 80ste min kwam hij terug tot 2 - 1 door een mooie goal van Van Persie. Maar dan maakte hij een foutje en werd het zo 3 - 1, met als gevolg ---> Rage Quit !

Dat vind ik wel vrij jammer dat je dat doet in friendly games.

Maar toch GG Rscadude, ik heb men revanche duidelijk genomen. :p

EDIT: iemand matchke ? :)

Anoniem06

Legacy Member
Ik ga hier meteen bijzeggen: ge hebt ongelofelijk veel geluk gehad. Kansen die constant binnen gingen, corners,... Terwijl ik het ene na het andere miste.

Daarenboven haal ik totaal mijn niveau niet vandaag. Als ik nog maar beetje van mijn normale niveau zou halen zou ik ze alle 3 gewonnen hebben denk ik. Maar zelfs als ik maar 50% van mijn normale niveau zou halen mag ik ze hier niet alle 3 verliezen maar soit. Hiervoor ben ik nog nooit van u verloren, dat zegt ook genoeg :)

Die rage quit was in de 85e minuut. Wanneer mijn keeper nog maar eens blundert en ge zo tegen de gang van het spel in nog eens scoort. Kwas het kotsbeu, match was gedaan anyways. Trouwens, ik herinner mij nog dat ge 2 weken geleden ook geragequit hebt tegen mij :)

Tijd om paar dagen Fifa te laten rusten, dan spreken we nog eens :)

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
arneeuh zei:
Ik ga hier meteen bijzeggen: ge hebt ongelofelijk veel geluk gehad. Kansen die constant binnen gingen, corners,... Terwijl ik het ene na het andere miste.

Daarenboven haal ik totaal mijn niveau niet vandaag. Als ik nog maar beetje van mijn normale niveau zou halen zou ik ze alle 3 gewonnen hebben denk ik. Maar zelfs als ik maar 50% van mijn normale niveau zou halen mag ik ze hier niet alle 3 verliezen maar soit. Hiervoor ben ik nog nooit van u verloren, dat zegt ook genoeg :)

Die rage quit was in de 85e minuut. Wanneer mijn keeper nog maar eens blundert en ge zo tegen de gang van het spel in nog eens scoort. Kwas het kotsbeu, match was gedaan anyways. Trouwens, ik herinner mij nog dat ge 2 weken geleden ook geragequit hebt tegen mij :)

Tijd om paar dagen Fifa te laten rusten, dan spreken we nog eens :)

Sorry dude maar tegen het spel in scoorde ?? ik had:

1) 57% balbezit gy dus 43%
2) ik had 11 schoten op doel en gij 7.

Ge zijt hiervoor inderdaad nog nooit van mij verloren maar we hadden ook nog maar 1 keer tegen elkaar gespeeld. Daarbij, als ge kansen, corners etc scoort is het geen geluk... gij mist ze, kan ik daar iets aan doen ? Nee !

:niceone:

Anoniem06

Legacy Member
We hebben al verschillende keren tegen elkaar gespeeld.

Achja, ik weet wel beter. Op niveau win ik dit altijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan