BF-GeNoCiiDe
Legacy Member
arneeuh zei:We hebben al verschillende keren tegen elkaar gespeeld.
Achja, ik weet wel beter. Op niveau win ik dit altijd.
We will see next time... Ma dat zijn allemaal uitvluchtjes hoor !:naughty:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arneeuh zei:We hebben al verschillende keren tegen elkaar gespeeld.
Achja, ik weet wel beter. Op niveau win ik dit altijd.
boerkiiilerke zei:sjans da ik ne kalme mens ben geworden jong![]()
plehiers zei:djeezes klein kindjes![]()

The'Jok3r zei:pff niks lukte mij tegen u, en gij zet nogal druk man![]()
)plehiers zei:ja viel wel mee niet?
was daar vroeger veel beter in, maar speel amper nog ps3 sinds ik werk :doh:
mja eerste match speelde ge ook met oostenrijk tegen belgie (petje af voor de keuze trouwens)
niveau verschil is daar toch we redelijk groot vind ik dan...
dus moet je vooral niet slecht voelen dat je daar niet door kwam
tweede matchke waren de teams even ster en was de match ook meer in evenwicht (had je ook paar goeie kansen en mooie knal met dzeko trouwens! kon ik echt niet stoppen...mooi in één tijd doorgeduwd en in verste hoek lekker binnen geknald)

Mr Blonde zei:Updates keer downloaden eh.
The'Jok3r zei:tgohja, normaal ben ik toch wel beter als dat![]()

plehiers zei:djeezes klein kindjes![]()
. Hier een mooie goal: lookoutordie zei:Ik heb het ook eens gevonden waar ik mijn filmpjes kan herbekijken. Hier een mooie goal:
Real Madrid 2 - 0 At. Osasuna | EA SPORTS Football

BF-GeNoCiiDe zei:Mooi goaltje, al bij Real toch LAME !![]()