Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
arneeuh zei:
We hebben al verschillende keren tegen elkaar gespeeld.

Achja, ik weet wel beter. Op niveau win ik dit altijd.

We will see next time... Ma dat zijn allemaal uitvluchtjes hoor !:naughty:

Kiiilerke

Legacy Member
0-1 verloren maar de manier waarop is wel zuur:sop:eto mist voor een leeg doel 5 sec later een counter en kheb het zitten

plehiers

Legacy Member
The'Jok3r zei:
pff niks lukte mij tegen u, en gij zet nogal druk man :D

ja viel wel mee niet?
was daar vroeger veel beter in, maar speel amper nog ps3 sinds ik werk :doh:

mja eerste match speelde ge ook met oostenrijk tegen belgie (petje af voor de keuze trouwens ;) )
niveau verschil is daar toch we redelijk groot vind ik dan...
dus moet je vooral niet slecht voelen dat je daar niet door kwam

tweede matchke waren de teams even ster en was de match ook meer in evenwicht (had je ook paar goeie kansen en mooie knal met dzeko trouwens! kon ik echt niet stoppen...mooi in één tijd doorgeduwd en in verste hoek lekker binnen geknald)

ChainsawVHS

Legacy Member
plehiers zei:
ja viel wel mee niet?
was daar vroeger veel beter in, maar speel amper nog ps3 sinds ik werk :doh:

mja eerste match speelde ge ook met oostenrijk tegen belgie (petje af voor de keuze trouwens ;) )
niveau verschil is daar toch we redelijk groot vind ik dan...
dus moet je vooral niet slecht voelen dat je daar niet door kwam

tweede matchke waren de teams even ster en was de match ook meer in evenwicht (had je ook paar goeie kansen en mooie knal met dzeko trouwens! kon ik echt niet stoppen...mooi in één tijd doorgeduwd en in verste hoek lekker binnen geknald)

tgohja, normaal ben ik toch wel beter als dat :D

Fella

Legacy Member
Derjuist ne kr met Duitsland gespeeld, Podolski zijn knallen zijn echt wel geschift.
Vanuit ne moeilijke hoek kan hij nog perfect een knal op doel geven.
Kheb der ene van buiten de 16 prachtig in den hoek geplaatst.

lookoutordie

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Mooi goaltje, al bij Real toch LAME ! :p

Als mensen online een andere ploeg als Real of Barça nemen kies ik ook een andere ploeg. Maar als ze Real kiezen kies ik ook Real en dan geef ik hun de keuze, of zei veranderen van team of het is 2 dezelfde teams tegen elkaar.

Maar toch vind ik het een mooie ploeg xD.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan