Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bart44

Legacy Member
is mss een heel domme vraag, maar met je speler kappen..hoe doe je dat..? ik vind dit dus nergens terug..Maar ik word zelf regelmatig zo voorbij gekapt :-)

Kiiilerke

Legacy Member
fifa is soms toch een ENORM kutspel ze soms speel ik enorm goed en dan gelijk ne zak patate

bart44

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
fifa is soms toch een ENORM kutspel ze soms speel ik enorm goed en dan gelijk ne zak patate

Ik ken het probleem, soms kan je niet verliezen, en de andere dag lukt niks meer..

dev!lke

Legacy Member
begin ff online te spelen, omda nieuwe fifa er bijna aankomt. ik speel altijd met Arsenal, en tegenstanders zijn altijd Real/Barça/Chelsea. Plezant is anders ze ...

Kiiilerke

Legacy Member
holy shit ik was een kerel aan het destroyen :o 5-0 in de 30ste minuut en dan rage quit diene:sop:

kay-gell

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
holy shit ik was een kerel aan het destroyen :o 5-0 in de 30ste minuut en dan rage quit diene:sop:

Ik had er een paar dagen geleden ook zo ene. Stond ik 6-0 voor en dan begint hem eigen goals te maken en dat spel ongelooflijk te rekken met pauzes en herhalingen.
Toen het 11-0 stond heeft hij er in de 89ste minuut de stekker uitgetrokken, zucht.

Btw goed matcke gisteren killerke.
Kut dat het tot penalty's is moeten komen om te kunnen winnen.

greiver

Legacy Member
Sinds die laatste update heb ik wel vaak blesures in career mode...
Gebeurt vaak dat een speler effe van t plein moet, en dan te hard geblesseerd is om verder te kunnen.
Anderhalve maand ziekenboeg, hoppa! M'n 2 goeie spitsen (86 en 84 overall) in de tribune...
HMPF ><

beunhaas

Legacy Member
barca wordt bijna NOOIT gebruikt, enkel chelsea/madrid wordt constant gebruikt

miekju

Legacy Member
beunhaas zei:
barca wordt bijna NOOIT gebruikt, enkel chelsea/madrid wordt constant gebruikt

I beg to differ. Toch al veel Barca tegen gekomen. Al speel ik liever tegen Barca dan tegen Real. Messi, Villa, Xavi en Iniesta zijn makkelijk af te stoppen.

dev!lke

Legacy Member
hier juist, 4x tegen dezelfde gespeeld, ik altijd met Arsenal, hij met Liverpool (3x) en 1x Engeland.

1x ragequit van hem na 4-1, dan ik verloren met penalty's, revanche genomen en gewonnen. En dan nam hij Engeland en terug gewonnen (heb me dan ingehouden want anders zou hij weer stoppen).

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ik kom toch ook regelmatig barca tege de laatste dage maar die kunde handig aan met chelsea of madrid :) allee in mijn geval toch :)

Vleis

Legacy Member
Nog mensen hier die met Valerenga spelen/gespeeld hebben?
Altijd lachen om de verdediging er los af te lopen met Shelton.
Jammer dat ge hun gezicht ni kunt zien als hij er de eerste keer van door gaat :')

En ik snap niet waarom er zo veel mensen met Real of Chelsea willen spelen. Moeten toch echte statwhores zijn.
Pak eens een 3-sterrenploeg of zo, word ge alleen maar beter van.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
k heb standaard lyon ma as ze dan mee real beginne speel ik wel is met chelsea :)

HOPLON

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
enige die ik haat is ronaldo:sop:

En vergeet PEPE ook niet ... Die passeer je gewoon niet :doh:

Als je een hele tijd fifa 2012 speelt en dan terug een matchke fifa 2011 speelt, wat een verschil amai, je speelt véél zuiverder dan!

Morrissey

Legacy Member
Toernooi zit er helaas op voor mij :)

In de 2de ronde gesneuveld. Mijn eerste match 5-1 gewonnen, 2de match 4-4 en na penalty's uitgeschakeld. Jammer, maar ik wist dat deze ronde te hoog gegrepen was. Ik had zeker verder kunnen geraken mits wat geluk, maar een finaleplaats was veel te zwaar om te halen. Jammer, maar een leuke ervaring om mij eens te meten met de rest van België :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan