Fella
Legacy Member
lookoutordie zei:Als mensen online een andere ploeg als Real of Barça nemen kies ik ook een andere ploeg. Maar als ze Real kiezen kies ik ook Real en dan geef ik hun de keuze, of zei veranderen van team of het is 2 dezelfde teams tegen elkaar.
Maar toch vind ik het een mooie ploeg xD.
At Ossuna, da is volgens mij toch nie Real of Barca?




. Even de noob uithangen ^^
.
