Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fella

Legacy Member
lookoutordie zei:
Als mensen online een andere ploeg als Real of Barça nemen kies ik ook een andere ploeg. Maar als ze Real kiezen kies ik ook Real en dan geef ik hun de keuze, of zei veranderen van team of het is 2 dezelfde teams tegen elkaar.

Maar toch vind ik het een mooie ploeg xD.

At Ossuna, da is volgens mij toch nie Real of Barca?:confused:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
lookoutordie zei:
Als mensen online een andere ploeg als Real of Barça nemen kies ik ook een andere ploeg. Maar als ze Real kiezen kies ik ook Real en dan geef ik hun de keuze, of zei veranderen van team of het is 2 dezelfde teams tegen elkaar.

Maar toch vind ik het een mooie ploeg xD.

En waarom Barca of real ?

Er zijn 2 OP ploegen in Fifa 11. Real en Chelsea!

ClayDavis

Legacy Member
Als iemand e matchke wilt

Clay_davis88

Ik blijf de volgende 10 min ier occassioneel refreshen en start gn match

Fella

Legacy Member
arneeuh zei:
Leuke matchkes! :)

Die eerste wedstrijd, damn.
Eerste goal was gewoon een zware blunder van mij.
Tweede goal blundert er een verdediger van mij.
Nja da was men 2e wedstrijd met Duitsland.

Met Napoli heb ik al een beetje ervaring, dat ging heel wat beter.

Dan eerste keer met Inter, nja.

Ik kan de laatste tijd niet meer winnen op Fifa, steek ik dan BO in heb ik direct een monsterscore.
Maar ik wil Fifa spelen & geen BO.. gvd.

Anoniem06

Legacy Member
Mr Blonde zei:
Die eerste wedstrijd, damn.
Eerste goal was gewoon een zware blunder van mij.
Tweede goal blundert er een verdediger van mij.
Nja da was men 2e wedstrijd met Duitsland.

Met Napoli heb ik al een beetje ervaring, dat ging heel wat beter.

Dan eerste keer met Inter, nja.

Ik kan de laatste tijd niet meer winnen op Fifa, steek ik dan BO in heb ik direct een monsterscore.
Maar ik wil Fifa spelen & geen BO.. gvd.

Ken het gevoel :)

Ook mijn eerste wedstrijd met Lazio, had toch verwacht dat die wat beter waren..

miekju

Legacy Member
arneeuh zei:
Barca is even OP als real ze :)


OP?

ON:

Overgeschakeld van Napoli naar Milan. (mijn favo team) Heerlijke ploeg toch wel. Jammer van de backs, al zal dit in 2012 wel een stuk beter zijn :D

lookoutordie

Legacy Member
Ik kijk uit naar morgen voor de demo van fifa 12. Als daar Real inzit neem ik die direct, Real is mijn lievelingsploeg :p. Even de noob uithangen ^^

*Edit: Net gelezen op het Xbox forum dat Real Madrid er nie in gaat zitten in de demo :(.

Anoniem06

Legacy Member
Net gewonnen van BF genocide met 2-0. Enige dat ge gevaarlijk waart waren de corners imo. U L1 + pass-methode gewoon blokkeren ;)

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
arneeuh zei:
Net gewonnen van BF genocide met 2-0. Enige dat ge gevaarlijk waart waren de corners imo. U L1 + pass-methode gewoon blokkeren ;)

Was eerste game van de dag + ik was ook aan het eten.

Anoniem06

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Was eerste game van de dag + ik was ook aan het eten.

Was ook mijn eerste game van de dag, ge waart al online als ik nog aanmelde dus.. :)

+ ik was aan het smsen :ironic:

:bow:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
toevallig laat ge me ook nooit met men favoriete ploeg spelen eh ! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan