Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

had nog nooit met die ploeg gespeeld en blijkbaar hebben die verdedigers het voetballend vermogen van een droge dweil, en de linkerflank is zo lam als een gecastreerde sprinkhaan.
Kschiet er 7 binnen waarvan toch 2 heerlijk mooie 

miekju zei:Iemand die weet of het mogelijk is om je team zo in te stellen dat je niets meer moet aanpassen als je een online wedstrijdje wil spelen?
boerkiiilerke zei:wa ne ne kutmatch ! eerst een penalty tegen die niet eens in de 16 was en op het einde een dwaze own goal :/ gelukkig nog gewonnen of tzou zot geweest zijn

.Mr Blonde zei:Jup, in uw Fifa menu Mijn Fifa 11, teams ofzo. Alsk straks online ga zal ik het u wel weten te vertellen.

hstone zei:Hoe komt dat als ik online speel dat ik altijd de thuisploeg ben? Niet dat ik het erg vind eh![]()


kv-7 zei:Lucky?? Volgens mij moet ge eens meedoen aan Euromillions
Btw, als er hier geintresseerden zijn:
19 & 20 November 2011 - Se7en PS3 Gaming LAN
Exclusieve PS3 LAN PARTY, gaat door in Lochristi - Oost Vlaanderen (nabij Gent).
Iedereen welkom, alle info op de website: Se7en LAN - Inschrijven is de boodschap!
Er wordt ook een FIFA toernooi georganiseerd!
Met de Finale op het grote scherm!
Greets

miekju zei:De nieuwe transfers zijn daar toch nog niet bij inbegrepen? Ronaldinho staar daar nog in de basis (Voor AC Milan dan)![]()
arneeuh zei:Matchkes, iemand?
Kga nu online![]()
