Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Haha waren leuke matchkes :)

Eerste match pakte jij Belgie, ik pak dan Uruguay maar dat had ik beter niet gedaan :p had nog nooit met die ploeg gespeeld en blijkbaar hebben die verdedigers het voetballend vermogen van een droge dweil, en de linkerflank is zo lam als een gecastreerde sprinkhaan.

Eigenlijk kon geen van beiden kansen creeren en dan worden het penalty's, en zoals altijd verlies ik met penalty's ;)

Tweede match mag ik mijn favoriete ploeg Duitsland pakken, en ja, dan ging het vlot ;) Kschiet er 7 binnen waarvan toch 2 heerlijk mooie :D

@kaygell: moet nu bijna eten, kom zo snel mogelijk terug voor matchke :)

hstone

Legacy Member
Hoe komt dat als ik online speel dat ik altijd de thuisploeg ben? Niet dat ik het erg vind eh :)

miekju

Legacy Member
Iemand die weet of het mogelijk is om je team zo in te stellen dat je niets meer moet aanpassen als je een online wedstrijdje wil spelen?

Fella

Legacy Member
miekju zei:
Iemand die weet of het mogelijk is om je team zo in te stellen dat je niets meer moet aanpassen als je een online wedstrijdje wil spelen?

Jup, in uw Fifa menu Mijn Fifa 11, teams ofzo. Alsk straks online ga zal ik het u wel weten te vertellen.

Fella

Legacy Member
Iemand een mathcke? Ik ben de laatste tijd niets waard op Fifa, dus het wordt niet moeilijk :P.

Kiiilerke

Legacy Member
wa ne ne kutmatch ! eerst een penalty tegen die niet eens in de 16 was en op het einde een dwaze own goal :/ gelukkig nog gewonnen of tzou zot geweest zijn

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
wa ne ne kutmatch ! eerst een penalty tegen die niet eens in de 16 was en op het einde een dwaze own goal :/ gelukkig nog gewonnen of tzou zot geweest zijn

hahah heb het bekeken in de highlights en het was er wel degelijk in... Ik dacht ook eerst wtf das er toch buiten, maar de herhaling heeft de scheids gelijk gegeve :p

Die owngoal was hilarisch ! zowa te vergelijke me die goal toen dat men keeper gewoon niks deed ... Do you remember ? :D

GG :niceone:

Fella

Legacy Member
Tegen BF Genociide
Tottenham 2 - 1 Napoli

Goede wedstrijd, tamelijk veel kansen aan beide kanten, jammer van die tegengoal in de 85e minuut.
2 Keer op de paal, met wat meer geluk hadk de winst gepakt.

Barcelona 2 - 1 Real Madrid

Nja, kben het niet gewoon om met Madrid te spelen.
Verdiende winst :).

GG

miekju

Legacy Member
Mr Blonde zei:
Jup, in uw Fifa menu Mijn Fifa 11, teams ofzo. Alsk straks online ga zal ik het u wel weten te vertellen.

De nieuwe transfers zijn daar toch nog niet bij inbegrepen? Ronaldinho staar daar nog in de basis (Voor AC Milan dan) :eek:

kv-7

Legacy Member
hstone zei:
Hoe komt dat als ik online speel dat ik altijd de thuisploeg ben? Niet dat ik het erg vind eh :)

Lucky?? Volgens mij moet ge eens meedoen aan Euromillions :rofl:

Btw, als er hier geintresseerden zijn:
19 & 20 November 2011 - Se7en PS3 Gaming LAN
Exclusieve PS3 LAN PARTY, gaat door in Lochristi - Oost Vlaanderen (nabij Gent).
Iedereen welkom, alle info op de website: Se7en LAN - Inschrijven is de boodschap! ;)

Er wordt ook een FIFA toernooi georganiseerd!
Met de Finale op het grote scherm! :niceone:
Greets

ClayDavis

Legacy Member
Gisteren meegedaan in Mediamarkt Nieuwstraat, ik voel mij in 1 woord genaaid, fuck mediamarkt

Doordat er 18 man kwam opdagen (ipv 32) had de organisatie er ni beter op gevonden om nr 17-18 1 fucking match te laten spelen om rechtstreeks geplaatst te zijn voor de grote finale. Ik ben in de tabel helft van 1-16 in de finale geraakt (beetje moeite om te winnen maar wel 0 tegengoals geslikt) die ik terecht verloren heb met 1-0. Ik uitgeschakeld terwijl die kerel die 1 match speelt doormag.

Als da logisch is ben ik de paus. "ah qui, il a de la chance! bla bla als gij daar zat of gewonnen had zou je der niks van gezegd hebben" Ja duuhh

ClayDavis

Legacy Member
kv-7 zei:
Lucky?? Volgens mij moet ge eens meedoen aan Euromillions :rofl:

Btw, als er hier geintresseerden zijn:
19 & 20 November 2011 - Se7en PS3 Gaming LAN
Exclusieve PS3 LAN PARTY, gaat door in Lochristi - Oost Vlaanderen (nabij Gent).
Iedereen welkom, alle info op de website: Se7en LAN - Inschrijven is de boodschap! ;)

Er wordt ook een FIFA toernooi georganiseerd!
Met de Finale op het grote scherm! :niceone:
Greets

Ik vind de prijzen niet direct terug :)

kv-7

Legacy Member
De prijzen komen er maar later op eens alle sponsordeals vastliggen!
De hoofdkey is fun maken en ondertussen eentje drinken :P
En no worry de toernooi winnaars zullen tevreden naar huis gaan... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan