Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
4-1 gewonnen tegen genociide:p

Damn was 1 van men slechtste matche... Was ook men eerste vandaag, die daarna tege kekkeuh gingen beter. :) GG boerkiiilerke en kekkeuh ! :niceone:

Seg BTW Fireflies:

Euhm ik stuur een bericht naar u met de vraag 'zin in een best of 3', ik zie u in de de arena staan dus ik denk ik invite u al... Wat stuurt gij terug, 'ik was weg en stop met inviten als ik niet antwoord'. Ik heb u ten eerste ocharme 1 invite gestuurd en ten tweede, moet ge me daarom deleten ?!

Das echt zielig ze kereltje. :naughty:

Zijt ge zo of hebt ge gewoon zand in u vagina ?

MrM@tthijs

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Damn was 1 van men slechtste matche... Was ook men eerste vandaag, die daarna tege kekkeuh gingen beter. :) GG boerkiiilerke en kekkeuh ! :niceone:

Seg BTW Fireflies:

Euhm ik stuur een bericht naar u met de vraag 'zin in een best of 3', ik zie u in de de arena staan dus ik denk ik invite u al... Wat stuurt gij terug, 'ik was weg en stop met inviten als ik niet antwoord'. Ik heb u ten eerste ocharme 1 invite gestuurd en ten tweede, moet ge me daarom deleten ?!

Das echt zielig ze kereltje. :naughty:

Zijt ge zo of hebt ge gewoon zand in u vagina ?

Hij zal u niet leuk vinden hé.

Anoniem06

Legacy Member
Net tegen Shiner gespeeld, Duitsland (ik) - Brazilië :)

Nog voor de rust stond het 3-0 voor mij, dan ragequit :D

Achja, kan wel begrijpen dat ge dan geen goesting meer hebt om nog 2de helft te spelen maja.. ;)

Shiiner

Legacy Member
arneeuh zei:
Net tegen Shiner gespeeld, Duitsland (ik) - Brazilië :)

Nog voor de rust stond het 3-0 voor mij, dan ragequit :D

Achja, kan wel begrijpen dat ge dan geen goesting meer hebt om nog 2de helft te spelen maja.. ;)

Met mijn kleine spelers ga ik uwe aanval niet tegenhouden.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Shiiner zei:
Met mijn kleine spelers ga ik uwe aanval niet tegenhouden.

hahahahha brazilië kleine spelers ??? :rofl:

Meest domste antwoord dat ik ooit heb gehoord. :p

@boerkiiler, idd in friendly games rage quit ge ni!

travis.bickle

Legacy Member
Btw genociiide, die vieringen (en dat berichtje) van je tijdens onze matchkes, was dat nu echt nodig? :naughty:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
T.Bickle zei:
Btw genociiide, die vieringen (en dat berichtje) van je tijdens onze matchkes, was dat nu echt nodig? :naughty:

Welk berichtje ? en daarbij vieringen na ne goal, het zit in het spel, waarom zou ge het dan ni mogen gebruiken ?

travis.bickle

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Welk berichtje ? en daarbij vieringen na ne goal, het zit in het spel, waarom zou ge het dan ni mogen gebruiken ?

Dat van 3 paal en 2 maal lat ofzo, het zijn vriendschappelijke matchkes, ik zie dat ook wel hoor ;) Ik ergerde me wel aan je vieringen, doe als ik en skip die toch gewoon.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
T.Bickle zei:
Dat van 3 paal en 2 maal lat ofzo, het zijn vriendschappelijke matchkes, ik zie dat ook wel hoor ;) Ik ergerde me wel aan je vieringen, doe als ik en skip die toch gewoon.

Ik denk dat ik was gewonnen met 3 - 2 ofzo, ik had gestuurd 3x paal en 2x lat gewoonweg omdat ik opgelucht was dat ik toch nog had gewonnen... Als ge u daaraan ergert, sorry ze!

En vieringen, als ik graag vieringen doe dan doe ik dat. Als ik nog is tegen u speel zal ik ze skippen ^^

travis.bickle

Legacy Member
Cva, maar het kwam gewoon over alsof ge die matchkes veel te serieus neemt, mij boeit het vrij weinig of ik win of verlies, als het maar leuke matchkes zijn. :)

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
T.Bickle zei:
Cva, maar het kwam gewoon over alsof ge die matchkes veel te serieus neemt, mij boeit het vrij weinig of ik win of verlies, als het maar leuke matchkes zijn. :)

Ja mij boeit dat ook niet zo erg, maar als je 3x op de paal en 2x op de lat schiet en nog zou verliezen pikt dat toch wel even ze... Bij mij toch :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan