BF-GeNoCiiDe
Legacy Member
boerkiiilerke zei:4-1 gewonnen tegen genociide![]()
Damn was 1 van men slechtste matche... Was ook men eerste vandaag, die daarna tege kekkeuh gingen beter.
GG boerkiiilerke en kekkeuh ! Seg BTW Fireflies:
Euhm ik stuur een bericht naar u met de vraag 'zin in een best of 3', ik zie u in de de arena staan dus ik denk ik invite u al... Wat stuurt gij terug, 'ik was weg en stop met inviten als ik niet antwoord'. Ik heb u ten eerste ocharme 1 invite gestuurd en ten tweede, moet ge me daarom deleten ?!
Das echt zielig ze kereltje. :naughty:
Zijt ge zo of hebt ge gewoon zand in u vagina ?


