Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
paar plezante matchkes gedaan tege genociide:niceone:

Ja, maar ik weet niet wat het is vandaag... Ik vind geen openingen en het loopt niet zo soepel :(

Kiiilerke

Legacy Member
ik viel uit mijne zetel vant lachen bij die goal waar tevez en uwe keeper tege elkaar plakte

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ik viel uit mijne zetel vant lachen bij die goal waar tevez en uwe keeper tege elkaar plakte

Ik dacht ok mijn keeper haalt die bal uit de lucht, maar nee hij deed helemaal niks ... WTF :p

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
QFT. De ene match tik je de bal zo makkelijk rond en de andere match is het echt zoeken om een paar goeie passes na elkaar te geven. Hoewel dit 2 x dezelfde match kan zijn tegen een vriend offline met dezelfde instellingen.

Online zie ik vrij snel of de tegenstander het spelleke snapt. Dan weet hij meestal wel waar te lopen om je het toch moeilijk te maken om te passen.

Oh en Hoplon, ik denk dat je nog een pending friendrequest hebt van mij. Om een beetje een waardemeter te hebben, ik heb op 4000+ gestaan maar momenteel ver gezakt door het oefenen online met ploegen zoals sao paulo, kv mechelen en dergelijke.

Uiteindelijk zou ik in fifa 12 moeten zeggen 'kust ze allemaal ik speel met een dikke 5 sterren ploeg' maar ja, dan speel ik toch liever met Valencia ofzo. Hoewel ik zeker benieuwd ben naar Barcelona en man city, ik heb zo'n gevoel dat die twee mij ook vrij goed gaan liggen. We weten het binnen een 3-tal weken :p

Ow ni gezien, morgen zal ik es checken ;)

Ik zit rond de 4400 punten, maar ben ni goe bezig voor de moment! Kheb mijn dagen dat alles lukt en kheb dagen dat niets lukt, maar nu zijn het toch al een paar dagen dat niets meer lukt :)
Tis allemaal de schuld van Ultimate Team, ben daar teveel mee bezig geweest waardoor ik momenteel ff de ffia "feeling" kwijt ben :angry:




Ps Een vraagske: zijn er hier die tijdens het verdedigen het 'zijwaarts' lopen veel gebruiken?

Sev-O

Legacy Member
2x verloren tegen een tegenstander waar zowat alles misliep en waar ik voorkom en toch de overwinning uit handen geef... Penalty gemist, basic afmaken shot gemist, trolgoal tegengekregen... zwaar aant ragen.

HOPLON

Legacy Member
Sev-O zei:
2x verloren tegen een tegenstander waar zowat alles misliep en waar ik voorkom en toch de overwinning uit handen geef... Penalty gemist, basic afmaken shot gemist, trolgoal tegengekregen... zwaar aant ragen.

I know the feeling :woohoo:

En maar zeggen dat spellen zoals Call of Duty zouden aanleiding geven tot agressief gedrag, dan hebben ze duidelijk nog niet veel fifa gespeeld (en verloren) :lol::rofl:

kay-gell

Legacy Member
Net matchke tegen killerke gespeeld en 1-2 Verloren. Liverpool tegen Manchester City.
Goed matchke, kon na 2 minuten al scoren, maar hij scoorde 2 keer in de tweede helft.

Hij heeft nog een grote kans laten liggen en ik ook een stuk of 3.
GG :niceone:

miekju

Legacy Member
Twee keer bolletje. Al hangt het ook af van hoe je de bal toegespeeld krijgt.

Gleke

Legacy Member
hoe kan ik die goals zo ea site krijgen ?
ik heb er z'n paar opgeslagen op fifa maar ik weet niet waar ik die vind.

HOPLON

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik wil wel eens matchke spele :) voegt mij ma toe op psn.

Ok is gebeurd, nodig me maar uit ...

ps Spannend matchke daar precies online :) Chelsea Real

Kiiilerke

Legacy Member
net nu ik een redelijke deftige manier heb gevonden om fifa 11 te spelen komt de 12 bijna uit :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
jezus men afwerking :(

Chelsea (ik) - Real madrid (hij)
20 schoten 8
11 op doel 4
58 balbezit 42

score 2-4 :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan