Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:paar plezante matchkes gedaan tege genociide![]()

boerkiiilerke zei:ik viel uit mijne zetel vant lachen bij die goal waar tevez en uwe keeper tege elkaar plakte

Kekkeuh66 zei:QFT. De ene match tik je de bal zo makkelijk rond en de andere match is het echt zoeken om een paar goeie passes na elkaar te geven. Hoewel dit 2 x dezelfde match kan zijn tegen een vriend offline met dezelfde instellingen.
Online zie ik vrij snel of de tegenstander het spelleke snapt. Dan weet hij meestal wel waar te lopen om je het toch moeilijk te maken om te passen.
Oh en Hoplon, ik denk dat je nog een pending friendrequest hebt van mij. Om een beetje een waardemeter te hebben, ik heb op 4000+ gestaan maar momenteel ver gezakt door het oefenen online met ploegen zoals sao paulo, kv mechelen en dergelijke.
Uiteindelijk zou ik in fifa 12 moeten zeggen 'kust ze allemaal ik speel met een dikke 5 sterren ploeg' maar ja, dan speel ik toch liever met Valencia ofzo. Hoewel ik zeker benieuwd ben naar Barcelona en man city, ik heb zo'n gevoel dat die twee mij ook vrij goed gaan liggen. We weten het binnen een 3-tal weken![]()



Sev-O zei:2x verloren tegen een tegenstander waar zowat alles misliep en waar ik voorkom en toch de overwinning uit handen geef... Penalty gemist, basic afmaken shot gemist, trolgoal tegengekregen... zwaar aant ragen.



miekju zei:
miekju zei:
Tah_b00nz0r zei:ik wil wel eens matchke spelevoegt mij ma toe op psn.
Chelsea Real