Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zrox8

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Want bv. gij en davidovic zijn toch vrij gewaagd aan elkaar eh? Awel tegen hem heb ik onverdiend verloren door 2 keer op de lat en 1 keer op de paal te koppen... Ik weet zeker dat ik het u veel moeilijker kan maken.

Héhé je hebt inderdaad toen onverdiend verlore die laatste match, wat een chance had ik daar. Maar kmoe er wel bijzegge da ik toen ne gigantische kater had en nie echt in topvorm verkeerde :drool: Speel de laatste tijd niet meer zo veel 1 vs 1 tegen gelijkwaardige tegenstanders (+6000 punten) omdat het me wa beu wordt, kspeel meer tege vriende en mense van op't forum, en dan daalt het eige niveau toch ook wa. Fireflies verkeert momenteel weldegelijk in betere vorm als mij, heeft ook serieus geoefend met oog op da tornooi, dus ik ben eigelijk genne waardemeter momenteel ;)

Tijd dat de volgende fifa eraan komt

Morrissey

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Ja idd, ik was echt een freaky gelukzak die match :p Ik wou nog sturen naar u van ''als ik zo'n tegengoals zou krijgen was ik direct geraged quit'' :D

Maar euhm het was ook men eerste matchke van de dag en ook men slechtste... Want bv. gij en davidovic zijn toch vrij gewaagd aan elkaar eh? Awel tegen hem heb ik onverdiend verloren door 2 keer op de lat en 1 keer op de paal te koppen... Ik weet zeker dat ik het u veel moeilijker kan maken. Waarom speelde je trouwens met Ronaldo ? :)

Sevves misschien nog revanche ? ;)

Ik zou nooit quiten, maar toen dacht ik echt ''wat een vieze eikel'' :D. Zo een frustrerende match, tot de 3-3 was het echt dramatisch wat ik allemaal heb gemist. Ik had 20 kansen, veel oog in oog met de doelman en toch missen. Grotendeels mijn fout ook, maar ik had echt geen geluk. Als ik dan zie dat die bal van Messi, uit zo'n kleine hoek, toch binnen gaat, toch frustrerend. Maar toch nog kunnen omzetten en wel verdiend gewonnen.

Rematch is uiteraard meer dan welkom, als ik u online zie komen en heb zelf geen toernooi, graag! Ik speelde met Ronaldo omdat ik aan het twijfelen ben om de volgende ronde Chelsea of Real te nemen. Ik ben er zelf nog niet zo goed uit wat ik ga doen, dus ik speel nu wat met Real om te zien wat het geeft. Ik kan moeilijk Ronaldo dan op de bank zetten :p

Ik en Davidovic zijn idd gewaagd, al was onze laatste match wel heel duidelijk wie momenteel de betere was, maar hij kan het mij idd echt heel moeilijk maken. Maar sommige spelers liggen u wel/niet. Davidovic ligt mij echt niet bv, tegen u had ik het dan weer makkelijker, Fifa kan een raar spel zijn.

Tot de volgende, zeker en vast :)

HOPLON

Legacy Member
Vanmiddag iemand online rond 15u voor een oefenpotje? (psn: HOPLON_ )

Kekkeuh66

Legacy Member
Fireflies zei:
*knip* Fifa kan een raar spel zijn.

QFT. De ene match tik je de bal zo makkelijk rond en de andere match is het echt zoeken om een paar goeie passes na elkaar te geven. Hoewel dit 2 x dezelfde match kan zijn tegen een vriend offline met dezelfde instellingen.

Online zie ik vrij snel of de tegenstander het spelleke snapt. Dan weet hij meestal wel waar te lopen om je het toch moeilijk te maken om te passen.

Oh en Hoplon, ik denk dat je nog een pending friendrequest hebt van mij. Om een beetje een waardemeter te hebben, ik heb op 4000+ gestaan maar momenteel ver gezakt door het oefenen online met ploegen zoals sao paulo, kv mechelen en dergelijke.

Uiteindelijk zou ik in fifa 12 moeten zeggen 'kust ze allemaal ik speel met een dikke 5 sterren ploeg' maar ja, dan speel ik toch liever met Valencia ofzo. Hoewel ik zeker benieuwd ben naar Barcelona en man city, ik heb zo'n gevoel dat die twee mij ook vrij goed gaan liggen. We weten het binnen een 3-tal weken :p

Anoniem06

Legacy Member
Vandaag paar matchkes met België gespeeld, alles gewonnen. Kmoet zeggen, die 4-4-3 werkt echt lekker. Ik zet wel Chadli in de spits in plaats van Lukaku, omdat ik Lukaku te slecht vind in dat systeem (en gewoon op Fifa 11). Lombaerts zet ik dan op rechtsachter in plaats van Alderweireld...

En Vertonghen, die blijft mooi op 't middenveld staan, echt een heerlijke speler. Is denk ik zelfs mijn persoonlijke topschutter met België. Daarnet weer een lekkere met hem :)

België 3 - 2 Schotland | EA SPORTS Football

Patrick Gamer

Legacy Member
Waarom heeft City 5 sterren als ik tegen iemand uit mijn friendslist speel in zit dzeko niet meer in mijn ploeg?
Redelijk ambetant :/

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Patrick Gamer zei:
Waarom heeft City 5 sterren als ik tegen iemand uit mijn friendslist speel in zit dzeko niet meer in mijn ploeg?
Redelijk ambetant :/

Omdat als je tegen iemand van je vrienden speelt staat het op unranked en dan zijn het nog de teams van voor de winterstop ... Je kan dat aanpassen hoor. :)

EDIT: iemand een matchke ?

Anoniem06

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Omdat als je tegen iemand van je vrienden speelt staat het op unranked en dan zijn het nog de teams van voor de winterstop ... Je kan dat aanpassen hoor. :)

EDIT: iemand een matchke ?

sgoed, zeg maar wanneer. Ik met België, gij met een ander 4 of 4.5 sterrenteam?

Kekkeuh66

Legacy Member
arneeuh zei:
Vandaag paar matchkes met België gespeeld, alles gewonnen. Kmoet zeggen, die 4-4-3 werkt echt lekker. Ik zet wel Chadli in de spits in plaats van Lukaku, omdat ik Lukaku te slecht vind in dat systeem (en gewoon op Fifa 11). Lombaerts zet ik dan op rechtsachter in plaats van Alderweireld...

Ja dat kan ik geloven dat dat goed speelt. Ne 4-4-2 en dan nog nen extra man in de spits. Hax! :p

Patrick Gamer

Legacy Member
man ik ben slecht ik weet niet wat ik mis doe..
heb bijna altijd het meeste balbezit en zit constant op zijn helft
en de weinige doelkansen die ik afdwing (meestal via dieptepasses..) wring ik de nek om :(

Fella

Legacy Member
Leuk matchke tegen de Weg-G gespeeld.

Napoli 1 - 1 Everton

Het kader heeft zijn best gedaan, hij 4 keer opt kader, ik 2 keer ofzo.
Eerste keer met Napoli, zalig ploegske :D.

Iemand een matchke?

Wed-G

Legacy Member
manman een spannend matchke.

ik had wel het gevoel dat ik net iets meer verdiende om te winnen, maar de paal heeft me 6 keer tegengewerkt :D
maar de uitslag telt. 1-1
straks wil ik nog wel een matchke spelen.

Fella

Legacy Member
Wed-G zei:
manman een spannend matchke.

ik had wel het gevoel dat ik net iets meer verdiende om te winnen, maar de paal heeft me 6 keer tegengewerkt :D
maar de uitslag telt. 1-1
straks wil ik nog wel een matchke spelen.

Ik vond de uitslag wel goed zo, de eerste helft waarde hij de betere, ik de tweede helft.
De verlengingen waren nie echt super, maar me wel goed geamuseerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan