zrox8
Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:Want bv. gij en davidovic zijn toch vrij gewaagd aan elkaar eh? Awel tegen hem heb ik onverdiend verloren door 2 keer op de lat en 1 keer op de paal te koppen... Ik weet zeker dat ik het u veel moeilijker kan maken.
Héhé je hebt inderdaad toen onverdiend verlore die laatste match, wat een chance had ik daar. Maar kmoe er wel bijzegge da ik toen ne gigantische kater had en nie echt in topvorm verkeerde
Speel de laatste tijd niet meer zo veel 1 vs 1 tegen gelijkwaardige tegenstanders (+6000 punten) omdat het me wa beu wordt, kspeel meer tege vriende en mense van op't forum, en dan daalt het eige niveau toch ook wa. Fireflies verkeert momenteel weldegelijk in betere vorm als mij, heeft ook serieus geoefend met oog op da tornooi, dus ik ben eigelijk genne waardemeter momenteel
Tijd dat de volgende fifa eraan komt
Ik wou nog sturen naar u van ''als ik zo'n tegengoals zou krijgen was ik direct geraged quit''


