Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:
ja kwil wel eens verliezenpsn ?
Fireflies zei:GG Robynhoo, spannende strijd en nipt gewonnen. Je maakt alleszins kans om door te stoten in het toernooi
@GF-genocide. Wat een gelukzak ben jij eigenlijk?Je komt 5 keer aan mijn goal, en scoort er 3 (waarvan een own-goal). Ik win dan wel met 6-3, maar dit had altijd dubbele cijfers moeten zijn.
De statistieken achteraf liegen ook niet, 5 schoten voor u, 20 voor mij. 2 binnen het kader voor u, 14 binnen het kader voor mij. En dan nog uw rode kaart als ik alleen door ben, het is een vriendschappelijke match, niet vergeten.
Ik wou nog sturen naar u van ''als ik zo'n tegengoals zou krijgen was ik direct geraged quit''




boerkiiilerke zei:ik was gewoon in de flow![]()
boerkiiilerke zei:ik was gewoon in de flow![]()

inkei zei:Bwah, er is geluk maar de goeie speler + juiste voet kan al veel doen meestal he.
BF-GeNoCiiDe zei:seg boerkillerke, matchke sebiet ?
add me maar: BF-GeNoCiiDe![]()

boerkiiilerke zei:ja laat mij iets weten alsde on zijt + u psn
kzal wel verliezen tegen u want ik kan niet eens scoren tege fireflies en gij wel![]()
