Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje#

Legacy Member
Ik speel wel eens graag met Leeds, maar mss is het ook omdat dat mn 2e liefde in Engeland is :D

Fella

Legacy Member
boerkiiilerke zei:

ja kwil wel eens verliezen :) psn ?

Het is toch al zeker een week geleden datk nog Fifa heb gespeeld, dus dat verliezen, dunno.
PSN:
I-Am-Inglourious

inkei

Legacy Member
Aston Villa & Santos zijn leuke ploegjes maar nu dat ashley young weg is en naar Man U is ben ik wel screwed met men opstelling in 12 :p

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Fireflies zei:
GG Robynhoo, spannende strijd en nipt gewonnen. Je maakt alleszins kans om door te stoten in het toernooi :)

@GF-genocide. Wat een gelukzak ben jij eigenlijk? :p Je komt 5 keer aan mijn goal, en scoort er 3 (waarvan een own-goal). Ik win dan wel met 6-3, maar dit had altijd dubbele cijfers moeten zijn.

De statistieken achteraf liegen ook niet, 5 schoten voor u, 20 voor mij. 2 binnen het kader voor u, 14 binnen het kader voor mij. En dan nog uw rode kaart als ik alleen door ben, het is een vriendschappelijke match, niet vergeten.

Ja idd, ik was echt een freaky gelukzak die match :p Ik wou nog sturen naar u van ''als ik zo'n tegengoals zou krijgen was ik direct geraged quit'' :D

Maar euhm het was ook men eerste matchke van de dag en ook men slechtste... Want bv. gij en davidovic zijn toch vrij gewaagd aan elkaar eh? Awel tegen hem heb ik onverdiend verloren door 2 keer op de lat en 1 keer op de paal te koppen... Ik weet zeker dat ik het u veel moeilijker kan maken. Waarom speelde je trouwens met Ronaldo ? :)

Sevves misschien nog revanche ? ;)

ClayDavis

Legacy Member
Ale net tegen de rank 2173 gespeeld ^^

1-1 tot de 60ste minuut, nog 4-1 den boot in gegaan maar hij heeft toch zijn opstelling moeten aanpassen om mij af te stoppen :D

Da stemt mij alvast hoopvol voor de zaterdag want volgens mij zijn er niet zo heeeeel veel belgen in de top 5000, een extra week zou voldoende oefening moeten zijn om kans te maken op de 3e plaats ofzo :D

Der heeft mij trouwens iemand uitgedaagd vo ne match ma kwas net bezig

Fella

Legacy Member
Dude normaal quit ik nie maar das toch wel nie normaal eh.
Eerste wedstrijd, eerste 2 schoten op doel, alle 2 erin.
Tweede wedstrijd, eerste schot op doel, erin.
Derde wedstrijd, eerste 3 schoten op doel, 3 erin.
Ge zou voor minder gefrustreerd raken.

Kiiilerke

Legacy Member
diene tip van fireflies om met tevez en mario te spelen helpt wel ze:o

inkei

Legacy Member
Bwah, er is geluk maar de goeie speler + juiste voet kan al veel doen meestal he.

Kiiilerke

Legacy Member
tis weer luck ze :sop: ik stond al 3-0 voor tijdens de 40ste minuut met porto tege ac milan het zijn maar friendly matchkes chill

Fella

Legacy Member
inkei zei:
Bwah, er is geluk maar de goeie speler + juiste voet kan al veel doen meestal he.

Als je in de eerste wedstrijd 2 keer schiet & hij er 2 keer inzit, alright.
De tweede wedstrijd gebeurd hetzelfde, wel maar 1 keer.
In de derde wedstrijd gebeurd het 3 keer.
Alléja, ik versta mij der nie aan ze.
Ge stond 3-0 voor, ge had 3 keer op doel geschoten.
Versta je mijn punt niet.. oh man why would I even argue.

Kiiilerke

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
seg boerkillerke, matchke sebiet ?

add me maar: BF-GeNoCiiDe ;)

ja laat mij iets weten alsde on zijt

kzal wel verliezen tegen u want ik kan niet eens scoren tege fireflies en gij wel :(

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ja laat mij iets weten alsde on zijt + u psn

kzal wel verliezen tegen u want ik kan niet eens scoren tege fireflies en gij wel :(

Ik kom binnen 10min online... Add me maar. Of moet ik u adde ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan