Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Neen, dat weet ik ook. Da's in principe de top uit België, daar heb je gewoon ook veel geluk nodig.

zrox8

Legacy Member
Fireflies zei:
Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.

Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.

Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.

Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.

nice man, proficiat! Zal wel zweethandjes geweest zijn die 5-2 :D

Morrissey

Legacy Member
zrox8 zei:
nice man, proficiat! Zal wel zweethandjes geweest zijn die 5-2 :D

Bedankt! Ja, dat was even stressen, maar eenmaal die 4-2 viel wist ik dat het binnen was. Dat was wel de moeilijkste match vond ik, ook door die achterstand én een rode kaart, geen makkelijke omstandigheden.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Fireflies zei:
Bedankt! Ja, dat was even stressen, maar eenmaal die 4-2 viel wist ik dat het binnen was. Dat was wel de moeilijkste match vond ik, ook door die achterstand én een rode kaart, geen makkelijke omstandigheden.

seg maar als ge dan die finalematch daar speelde... Roept of raged die kerel dan ni als gij 1 - 0 voor stond ? :p

Morrissey

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
seg maar als ge dan die finalematch daar speelde... Roept of raged die kerel dan ni als gij 1 - 0 voor stond ? :p

Maar beide finalisten gingen naar de volgende ronde, dus dat was een overbodige match :p. Weinig mensen horen vloegen, enkel die kerel uit de halve finale (5-2) keek énorm zuur nadat hij verloren had :p. Maar bij de meesten konden er wel mooie woorden af hoor, de meesten feliciteren u als je echt de betere van de twee bent.

bardok--

Legacy Member
PFFF waarom spelen zijn lager gerate spelers als mongolen?
Carrière begonnen met Ipswich en sommigen kunnen nog gene deftige pas geven precies... :p

HOPLON

Legacy Member
Fireflies zei:
Maar beide finalisten gingen naar de volgende ronde, dus dat was een overbodige match :p. Weinig mensen horen vloegen, enkel die kerel uit de halve finale (5-2) keek énorm zuur nadat hij verloren had :p. Maar bij de meesten konden er wel mooie woorden af hoor, de meesten feliciteren u als je echt de betere van de twee bent.

Proficiat man !

Met welke ploeg heb jij gespeeld?

Robbynho

Legacy Member
Fireflies zei:
Maar beide finalisten gingen naar de volgende ronde, dus dat was een overbodige match :p. Weinig mensen horen vloegen, enkel die kerel uit de halve finale (5-2) keek énorm zuur nadat hij verloren had :p. Maar bij de meesten konden er wel mooie woorden af hoor, de meesten feliciteren u als je echt de betere van de twee bent.

Wat is je PSN add nu weer Fireflies? Ik doe mee op 10 september! En wil graag nog wat oefenen deze week! ;)

Morrissey

Legacy Member
Bedankt allemaal :) Ik heb met Chelsea gespeeld. Tegen principes, maar hey, de beste ploeg als er geld op het spel staat hoor :p.

PSN: wilyjens

Ik kan deze week wel vrij vaak spelen, zaterdag vertrek ik wel een weekje op vakantie. Gelieve wel altijd een berichtje te sturen, en niet los te inviten.

Robbynho

Legacy Member
Fireflies zei:
Bedankt allemaal :) Ik heb met Chelsea gespeeld. Tegen principes, maar hey, de beste ploeg als er geld op het spel staat hoor :p.

PSN: wilyjens

Ik kan deze week wel vrij vaak spelen, zaterdag vertrek ik wel een weekje op vakantie. Gelieve wel altijd een berichtje te sturen, en niet los te inviten.

Ja, heb nog tegen je gespeeld hier in de 9lives tornooitjes, maar al een hele tijd geleden! Wanneer kan je het best? :)

HOPLON

Legacy Member
Fireflies zei:
Bedankt allemaal :) Ik heb met Chelsea gespeeld. Tegen principes, maar hey, de beste ploeg als er geld op het spel staat hoor :p.

PSN: wilyjens

Ik kan deze week wel vrij vaak spelen, zaterdag vertrek ik wel een weekje op vakantie. Gelieve wel altijd een berichtje te sturen, en niet los te inviten.

Onlangs nog gelezen, alle internationale topspelers spelen met Chelsea dus no shame ;)

Trouwens, als 2 spelers even goed zijn is het logisch dat degene met de beste ploeg (meestal) wint. In dit geval Chelsea dus ...

Fireflies hoeveel punten heb je eigenlijk met online ranking?

Morrissey

Legacy Member
Morgen (overdag) en woensdag/donderdag passen het beste normaal. Maar ik zit vrij veel online :)

Ik heb +- 6600 punten, ik blijf hier ongeveer schommelen. Ik vind Chelsea en Real toch ongeveer gelijkwaardig, maar met Chelsea haal ik een hoger rendement. Al is C.Ronaldo ongezien, bijna niet te stoppen die kerel.

Robbynho

Legacy Member
Fireflies zei:
Morgen (overdag) en woensdag/donderdag passen het beste normaal. Maar ik zit vrij veel online :)

Ik heb +- 6600 punten, ik blijf hier ongeveer schommelen. Ik vind Chelsea en Real toch ongeveer gelijkwaardig, maar met Chelsea haal ik een hoger rendement. Al is C.Ronaldo ongezien, bijna niet te stoppen die kerel.

Waren het de geüpdate spelerslijsten op het mediamarkt tornooi?

Morrissey

Legacy Member
Jep, de lijsten van na de wintertransferperiode.

Soit, ik heb hiernet een PM gestuurd naar iemand die vragen had, zal hem straks hier eens posten omdat ik daarin uitgebreid had verteld hoe het er aan toe gaat :)

Hekje#

Legacy Member
Ah waar is de goeie tijd dat ik fireflies in fifa 11 afmaakte met 4,5,6-0 :)


Ahja juist die is er nooit geweest :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan