Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.
Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.
Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.
Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.

zrox8 zei:nice man, proficiat! Zal wel zweethandjes geweest zijn die 5-2![]()
zrox8 zei:nice man, proficiat! Zal wel zweethandjes geweest zijn die 5-2![]()
BF-GeNoCiiDe zei:zrox, gij zijt davidovic eh ?

zrox8 zei:jep, gistere tege u gespeeld![]()
Fireflies zei:Bedankt! Ja, dat was even stressen, maar eenmaal die 4-2 viel wist ik dat het binnen was. Dat was wel de moeilijkste match vond ik, ook door die achterstand én een rode kaart, geen makkelijke omstandigheden.

BF-GeNoCiiDe zei:seg maar als ge dan die finalematch daar speelde... Roept of raged die kerel dan ni als gij 1 - 0 voor stond ?![]()
. Weinig mensen horen vloegen, enkel die kerel uit de halve finale (5-2) keek énorm zuur nadat hij verloren had
. Maar bij de meesten konden er wel mooie woorden af hoor, de meesten feliciteren u als je echt de betere van de twee bent.Fireflies zei:Maar beide finalisten gingen naar de volgende ronde, dus dat was een overbodige match. Weinig mensen horen vloegen, enkel die kerel uit de halve finale (5-2) keek énorm zuur nadat hij verloren had
. Maar bij de meesten konden er wel mooie woorden af hoor, de meesten feliciteren u als je echt de betere van de twee bent.
Fireflies zei:Maar beide finalisten gingen naar de volgende ronde, dus dat was een overbodige match. Weinig mensen horen vloegen, enkel die kerel uit de halve finale (5-2) keek énorm zuur nadat hij verloren had
. Maar bij de meesten konden er wel mooie woorden af hoor, de meesten feliciteren u als je echt de betere van de twee bent.

Ik heb met Chelsea gespeeld. Tegen principes, maar hey, de beste ploeg als er geld op het spel staat hoor
.Fireflies zei:Bedankt allemaalIk heb met Chelsea gespeeld. Tegen principes, maar hey, de beste ploeg als er geld op het spel staat hoor
.
PSN: wilyjens
Ik kan deze week wel vrij vaak spelen, zaterdag vertrek ik wel een weekje op vakantie. Gelieve wel altijd een berichtje te sturen, en niet los te inviten.

Fireflies zei:Bedankt allemaalIk heb met Chelsea gespeeld. Tegen principes, maar hey, de beste ploeg als er geld op het spel staat hoor
.
PSN: wilyjens
Ik kan deze week wel vrij vaak spelen, zaterdag vertrek ik wel een weekje op vakantie. Gelieve wel altijd een berichtje te sturen, en niet los te inviten.


Fireflies zei:Morgen (overdag) en woensdag/donderdag passen het beste normaal. Maar ik zit vrij veel online
Ik heb +- 6600 punten, ik blijf hier ongeveer schommelen. Ik vind Chelsea en Real toch ongeveer gelijkwaardig, maar met Chelsea haal ik een hoger rendement. Al is C.Ronaldo ongezien, bijna niet te stoppen die kerel.