Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HOPLON

Legacy Member
bart44 zei:
Mijn top ploegske van duitsland..ijzersterk, helaas niet zo wendbaar..

FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Jawadde niet slecht uw beide ploegen, die moeten toch wel lekker spelen ...

Hoeveel coins ben je daar aan kwijt geraakt?? :oink:

Ik heb ooit eens zo'n Belgisch team samen gesteld maar dat viel me toch tegen wegens te weinig mogelijkheden + sommige spelers zitten er niet bij (Lukaku, Vleminckx)

HOPLON

Legacy Member
Gadokondre zei:
Rise maar voor 400 coins? Goeie deal :)



Speelt niet slecht, Serie A speelt wel beter imho :)

Voeg me maar toe psn is Gadokondre

Will do, zal wel maar vanavond zijn of na het weekend.

offtopic Morgen Laundry day en zondag zelf voetballen :)

zurri

Legacy Member
sinds vandaag raar probleem. ps3 leest fifa disc, game start op tot dat begin scherm met kaka waar normaal loading trophies of iets dergelijks verschijnt. nu dit verschijnt niet en spel hangt gewoon vast -.-

bart44

Legacy Member
HOPLON zei:
Jawadde niet slecht uw beide ploegen, die moeten toch wel lekker spelen ...

Hoeveel coins ben je daar aan kwijt geraakt?? :oink:

Ik heb ooit eens zo'n Belgisch team samen gesteld maar dat viel me toch tegen wegens te weinig mogelijkheden + sommige spelers zitten er niet bij (Lukaku, Vleminckx)


ruwe schatting rond de 500000coins..

MrFlava-

Legacy Member
Sinds wanneer is in de rug duwen bij een kopduel geen fout? zoveel keer dat het gebeurd en nog nooit een overtreding of kaart voor gehad...?

bart44

Legacy Member
MrFlava- zei:
Sinds wanneer is in de rug duwen bij een kopduel geen fout? zoveel keer dat het gebeurd en nog nooit een overtreding of kaart voor gehad...?


Om nog maar te zwijgen over de terug speel ballen naar de keeper..of de keeper die een fout maakt op de aanvaller en geen fout gefloten wordt..:sop:

HOPLON

Legacy Member
MrFlava- zei:
Sinds wanneer is in de rug duwen bij een kopduel geen fout? zoveel keer dat het gebeurd en nog nooit een overtreding of kaart voor gehad...?

Dit kom ik ook geregeld tegen, de aanvaller duwt mijn verdediger gewoon weg, pakt de bal en schiet hem doodleuk binnen

Dit zijn de soort van foutjes die er hopelijk uit gaan in fifa 2012

HOPLON

Legacy Member
bart44 zei:
Om nog maar te zwijgen over de terug speel ballen naar de keeper..of de keeper die een fout maakt op de aanvaller en geen fout gefloten wordt..:sop:

Een penaltyfout van een keeper op een speler die alleen door is wordt ZELDEN (of nooit) met een rode kaart bestraft.
Maar langs de andere kant, voor mij hoeft dit ook niet, als ik mijn penalty krijg ben ik al content + als het mij overkomt ben ik ook blij dat ik mijn keeper nog heb nadat ik er de aanvaller mee gevloerd heb :love:

Ik heb vorige week tegen een vriend eens een wedstrijdje gespeeld waarbij handsbal ingeschakeld was, HILARISCH gewoon! 3 penalties en talloze vrijetrappen door handsballen ... Een voorzet die botst op een verdediger in de 16 -> penalty, 2x een schot die botst op een verdediger in de 16 -> penalty, en dan een paar keer een schot buiten de 16 -> vrijetrap.
Een geluk dat dat uitgeschakeld is bij de online ranked matches of anders had ik waarschijnlijk al al mijn haren uitgetrokken

Morrissey

Legacy Member
Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.

Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.

Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.

Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.

Anoniem06

Legacy Member
Fireflies zei:
Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.

Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.

Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.

Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.

Proficiat maat. Had wel verwacht dat ge daar ver in zou geraken :)

Hoe waren de ploegen? Moest ge verplicht een bepaalde ploeg pakken of mocht ge vrij kiezen?

Morrissey

Legacy Member
Ploegen konden zelf gekozen worden, landen mochten ook. Barca, Chelsea en Real werden het meest gekozen. Inter en Tottenham ook, en die lagen er na de eerste ronde al uit :)

Eigenlijk ook wat geluk gehad hoor. Want je moest spelen naargelang de inschrijving, maar gisteren was de enige dag van alle voorrondes dat ik kon spelen, maar er was iemand die écht niet kon komen, waarna ik zijn plaats mocht innemen, anders had ik zelfs niet kunnen deelnemen.

ClayDavis

Legacy Member
Fireflies zei:
Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.

Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.

Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.

Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.

Ik ga den 10en gaan meedoen :)

Alsook ik heb mijn PS3 3 dagen en ben op zoek naar deftige tegenstanders om wat te oefenen!

PSN Clay_Davis88

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Fireflies zei:
Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.

Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.

Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.

Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.

congratz !!

dus dan kunde straks is tege mij spele ? :p

Morrissey

Legacy Member
hitman47 zei:
Ik ga den 10en gaan meedoen :)

Alsook ik heb mijn PS3 3 dagen en ben op zoek naar deftige tegenstanders om wat te oefenen!

PSN Clay_Davis88
Veel succes, maar ik denk eerlijk gezegd dat je er wel vrij rap zal uitliggen. Je mag me altijd inviten (PSN: wilyjens) dan heb je een idee op welk niveau de halve finale en finale worden gespeeld.
BF-GeNoCiiDe zei:
congratz !!

dus dan kunde straks is tege mij spele ? :p

Jep ;)

Fella

Legacy Member
Fireflies zei:
Ploegen konden zelf gekozen worden, landen mochten ook. Barca, Chelsea en Real werden het meest gekozen. Inter en Tottenham ook, en die lagen er na de eerste ronde al uit :)

Eigenlijk ook wat geluk gehad hoor. Want je moest spelen naargelang de inschrijving, maar gisteren was de enige dag van alle voorrondes dat ik kon spelen, maar er was iemand die écht niet kon komen, waarna ik zijn plaats mocht innemen, anders had ik zelfs niet kunnen deelnemen.

Nice, maar ik denk dat je het niet zo makkelijk meer zult hebben bij de 32 beste :P.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan