Gisteren naar het toernooi in Brussel geweest.
Qua organisatie moet ik zeggen dat het goed verlopen is, er waren 2 tv's, het hele toernooi heeft wel zo'n 5 uur geduurd.
Er waren 32 deelnemers, en ik heb het toernooi gewonnen. Uitslagen waren: 4-1, 4-0, 2-0, 5-2 en 1-0 in de finale. Enkel in de halve finale toch op mijn tanden moeten bijten. Ik kom 1-0 achter, daarna breekt hij door en ik moest hem neerhalen. Conclusie, 15e minuut, 1-0 achter en een man minder. Daarna op 1-1 gekomen, terug op achterstand, terug op gelijke hoogte en dan heb ik hem weggespeeld en met 5-2 gewonnen. Al bij al toch een vrij makkelijke toernooizege. Geen enkele overwinning van mij was onverdiend, en in de meeste wedstrijden was ik toch ruim de betere.
Ik stoot dus door naar de grote finale waar de 32 beste spelers van België verzamelen, en de hoofdprijs is 1000 euro + deelname aan het EK in Parijs.