Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zurri zei:gebruiken jullie die quick tactics met de pijltjes toetsen? team pressure, envoort?
tough ik word altijd op de counter gepakt. iemand tips om gecounterd worden te voorkomen?bart44 zei:zijn hier ook spelers die ultimate team spelen? ik vind dat het leukste aan fifa11..spelers kopen, verkopen, veilingen afschuimen, je eigen ploeg bouwen..alleen 1 nadeel, voor een fatsoenlijke ploeg op poten te krijgen kost je wel wat geld..
zurri zei:voor eerste keer geragequit. 4 voorzetten van willekeurige positie op veld en 4 keer adebayor dat het erin kopt met 3 man errond. na 20 minuten >.< de klungelige AI gaat er bij momenten over. aan het counteren, referee loopt plots in weg en geeft perfect assist voor tegengoal -.-
hoe meer 'k begin te spelen hoe meer ik gans het luchtduel system bugged vind. kan de bal niet wegkoppen met lucio maar messi kan wel spring en met borstopvangen, die dwerg.
Nog iemand die zich ergert aan luchtduels?
bart44 zei:zijn hier ook spelers die ultimate team spelen? ik vind dat het leukste aan fifa11..spelers kopen, verkopen, veilingen afschuimen, je eigen ploeg bouwen..alleen 1 nadeel, voor een fatsoenlijke ploeg op poten te krijgen kost je wel wat geld..
Gadokondre zei:Ik koop gouden spelers voor max 350. Speel er matchen mee, zijn de contracten op dan discard ik ze. Zo bouwde ik rustig een ploeg op.
Nu heb ik 40k coins.

HOPLON zei:Geen slecht idee, maar is het niet beter om gewoon coins te verdienen met een bronze team? Je krijgt evenveel coins of je nu wint met een bronze of een golden team ...
Het enige irritante is die contracten, die zuigen als je veel speelt (met je golden team)![]()
vanbelle zei:hey ik ben juist begonnen met UT voor wat te oefenen voor fifa 12
maar en paar vraagjes ik ben nu z'n offline ternoei bezig maar ik kan een paar spelers ni meer opstellen omdat die contracten op zjn waar kan ik die vernieuwen ?
en altijd als ik volgende match wil starten heb ik een gebleseerde zonder iemand tijdens de match gekwetst geraakt is hoe kan did ?
and nog iemand een paar tips ?
Gadokondre zei:Ik koop gouden spelers voor max 350. Speel er matchen mee, zijn de contracten op dan discard ik ze. Zo bouwde ik rustig een ploeg op.
Nu heb ik 40k coins.
bart44 zei:Dat is idd een manier ja, maar ik bv een gouden ploegske van nederlanders gemaakt..van persie, huntelaar, seedorf, van bommel, de jong, van der vaart enz..is toch een ploeg die mij meer dan 350000coins gekost heeft..Zeker als je een IF hebt..die kosten zowiezo meer..dan ben je toch wel ff bezig..voor zo een ploegje op poten te krijgen..

HOPLON zei:Yep .. En 'geld' mag je wel letterlijk nemen, ik moet zeggen dat ik er €5 in gestoken heb om aan wat coins te geraken zodat ik geen uren moet spelen en/of bezig zijn met traden om wat coinst te kunnen verdienen ...
Als ge es een oefenmatchke wil spelen met uw UT team tegen het mijne, voeg mij dan maar toe: HOPLON_
Ik heb een bronze & een golden team.
Geen slecht idee, maar is het niet beter om gewoon coins te verdienen met een bronze team? Je krijgt evenveel coins of je nu wint met een bronze of een golden team ...
Het enige irritante is die contracten, die zuigen als je veel speelt (met je golden team)![]()
Gadokondre zei:Eens je een beetje coins hebt, zoek je naar koopjes en verkoop je deze door met meer winst natuurlijk![]()
bart44 zei:Oh, maar dat heb ik gedaan hoor..heel veel zelfs..Tussen 6 en 7 u smorgens kan je de beste koopjes doen..denk toch dat ik er een goei 100euro ingestoken heb..
Gadokondre zei:Hebt gij 100 euro aan packs gekocht dan ?