Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zurri

Legacy Member
gebruiken jullie die quick tactics met de pijltjes toetsen? team pressure, envoort?

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
zurri zei:
gebruiken jullie die quick tactics met de pijltjes toetsen? team pressure, envoort?

Ik heb dat aangepast, gewoon een eigen opstelling gemaakt...

4 - 1 - 3 - 2 en dan alles zoals high pressure zelf aangepast.

PSN:frageater16

Legacy Member
ik speel met schalke 04 hoge druk en drukken met team en gebalanceerd. ik moet zeggen ik heb het meeste balbezit en veel passen van mijn tegenstander komen door deze druk bijna nooit aan :p tough ik word altijd op de counter gepakt. iemand tips om gecounterd worden te voorkomen?

zurri

Legacy Member
voor eerste keer geragequit. 4 voorzetten van willekeurige positie op veld en 4 keer adebayor dat het erin kopt met 3 man errond. na 20 minuten >.< de klungelige AI gaat er bij momenten over. aan het counteren, referee loopt plots in weg en geeft perfect assist voor tegengoal -.-

hoe meer 'k begin te spelen hoe meer ik gans het luchtduel system bugged vind. kan de bal niet wegkoppen met lucio maar messi kan wel spring en met borstopvangen, die dwerg.

Nog iemand die zich ergert aan luchtduels?

Gadokondre

Legacy Member
bart44 zei:
zijn hier ook spelers die ultimate team spelen? ik vind dat het leukste aan fifa11..spelers kopen, verkopen, veilingen afschuimen, je eigen ploeg bouwen..alleen 1 nadeel, voor een fatsoenlijke ploeg op poten te krijgen kost je wel wat geld..

Ik koop gouden spelers voor max 350. Speel er matchen mee, zijn de contracten op dan discard ik ze. Zo bouwde ik rustig een ploeg op.

Nu heb ik 40k coins.

Jonas01

Legacy Member
zurri zei:
voor eerste keer geragequit. 4 voorzetten van willekeurige positie op veld en 4 keer adebayor dat het erin kopt met 3 man errond. na 20 minuten >.< de klungelige AI gaat er bij momenten over. aan het counteren, referee loopt plots in weg en geeft perfect assist voor tegengoal -.-

hoe meer 'k begin te spelen hoe meer ik gans het luchtduel system bugged vind. kan de bal niet wegkoppen met lucio maar messi kan wel spring en met borstopvangen, die dwerg.

Nog iemand die zich ergert aan luchtduels?

Ik erger er mij soms ook aan, beren zoals adebeyor en piqué zijn moeilijk te verslaan in de lucht. Ik positioneer mij ook vaak goed en zorg dat ze met 2 man gedekt zijn, maar toch slage ze er vaak in het luchtduel te winne als de corner goed getrapt is. Ze koppen precies door het hoofd van de verdediger

HOPLON

Legacy Member
bart44 zei:
zijn hier ook spelers die ultimate team spelen? ik vind dat het leukste aan fifa11..spelers kopen, verkopen, veilingen afschuimen, je eigen ploeg bouwen..alleen 1 nadeel, voor een fatsoenlijke ploeg op poten te krijgen kost je wel wat geld..

Yep .. En 'geld' mag je wel letterlijk nemen, ik moet zeggen dat ik er &#8364;5 in gestoken heb om aan wat coins te geraken zodat ik geen uren moet spelen en/of bezig zijn met traden om wat coinst te kunnen verdienen ...

Als ge es een oefenmatchke wil spelen met uw UT team tegen het mijne, voeg mij dan maar toe: HOPLON_

Ik heb een bronze & een golden team.

Gadokondre zei:
Ik koop gouden spelers voor max 350. Speel er matchen mee, zijn de contracten op dan discard ik ze. Zo bouwde ik rustig een ploeg op.

Nu heb ik 40k coins.

Geen slecht idee, maar is het niet beter om gewoon coins te verdienen met een bronze team? Je krijgt evenveel coins of je nu wint met een bronze of een golden team ...

Het enige irritante is die contracten, die zuigen als je veel speelt (met je golden team) :o

Gleke

Legacy Member
hey ik ben juist begonnen met UT voor wat te oefenen voor fifa 12
maar en paar vraagjes ik ben nu z'n offline ternoei bezig maar ik kan een paar spelers ni meer opstellen omdat die contracten op zjn waar kan ik die vernieuwen ?
en altijd als ik volgende match wil starten heb ik een gebleseerde zonder iemand tijdens de match gekwetst geraakt is hoe kan did ?
and nog iemand een paar tips ?

Gadokondre

Legacy Member
HOPLON zei:
Geen slecht idee, maar is het niet beter om gewoon coins te verdienen met een bronze team? Je krijgt evenveel coins of je nu wint met een bronze of een golden team ...

Het enige irritante is die contracten, die zuigen als je veel speelt (met je golden team) :o

1. Koop 11 gouden spelers aan 350 coins MAX (Verlies: 3850 coins)
2. Speel wedstrijden (7 contracten per speler x gemid. 500 coins per wedstrijd = 3500 coins winst)
3. Discard spelers zonder contract (11 x 300 coins = 3300 coins winst)

Totaal: -3850 + 3500 + 3300 = 2950 coins winst

Met brons of zilver gaat dit niet omdat je minder coins terug krijgt als je spelers discard.

Gadokondre

Legacy Member
vanbelle zei:
hey ik ben juist begonnen met UT voor wat te oefenen voor fifa 12
maar en paar vraagjes ik ben nu z'n offline ternoei bezig maar ik kan een paar spelers ni meer opstellen omdat die contracten op zjn waar kan ik die vernieuwen ?
en altijd als ik volgende match wil starten heb ik een gebleseerde zonder iemand tijdens de match gekwetst geraakt is hoe kan did ?
and nog iemand een paar tips ?

Contracten haal je door 1) packs te kopen (niet doen, veel te duur) 2) De markt op gaan Development > contracts

Geblesseerde spelers herstellen zichzelf als je ze op de reservenbank zet of als je healing cards koopt Development > healing

bart44

Legacy Member
Gadokondre zei:
Ik koop gouden spelers voor max 350. Speel er matchen mee, zijn de contracten op dan discard ik ze. Zo bouwde ik rustig een ploeg op.

Nu heb ik 40k coins.



Dat is idd een manier ja, maar ik bv een gouden ploegske van nederlanders gemaakt..van persie, huntelaar, seedorf, van bommel, de jong, van der vaart enz..is toch een ploeg die mij meer dan 350000coins gekost heeft..Zeker als je een IF hebt..die kosten zowiezo meer..dan ben je toch wel ff bezig..voor zo een ploegje op poten te krijgen..

Gadokondre

Legacy Member
bart44 zei:
Dat is idd een manier ja, maar ik bv een gouden ploegske van nederlanders gemaakt..van persie, huntelaar, seedorf, van bommel, de jong, van der vaart enz..is toch een ploeg die mij meer dan 350000coins gekost heeft..Zeker als je een IF hebt..die kosten zowiezo meer..dan ben je toch wel ff bezig..voor zo een ploegje op poten te krijgen..

Eens je een beetje coins hebt, zoek je naar koopjes en verkoop je deze door met meer winst natuurlijk :)

bart44

Legacy Member
HOPLON zei:
Yep .. En 'geld' mag je wel letterlijk nemen, ik moet zeggen dat ik er €5 in gestoken heb om aan wat coins te geraken zodat ik geen uren moet spelen en/of bezig zijn met traden om wat coinst te kunnen verdienen ...

Als ge es een oefenmatchke wil spelen met uw UT team tegen het mijne, voeg mij dan maar toe: HOPLON_

Ik heb een bronze & een golden team.



Geen slecht idee, maar is het niet beter om gewoon coins te verdienen met een bronze team? Je krijgt evenveel coins of je nu wint met een bronze of een golden team ...

Het enige irritante is die contracten, die zuigen als je veel speelt (met je golden team) :o

Komt in orde, ik voeg je toe..of moest je sneller online zijn..: trab44
ik heb een bronzen belgisch ploegske, zilver belgisch ploegske, nationaal (gouden)belgisch team, en nederlands nationaal team..

bart44

Legacy Member
Gadokondre zei:
Eens je een beetje coins hebt, zoek je naar koopjes en verkoop je deze door met meer winst natuurlijk :)



Oh, maar dat heb ik gedaan hoor..heel veel zelfs..Tussen 6 en 7 u smorgens kan je de beste koopjes doen..denk toch dat ik er een goei 100euro ingestoken heb..

Gadokondre

Legacy Member
bart44 zei:
Oh, maar dat heb ik gedaan hoor..heel veel zelfs..Tussen 6 en 7 u smorgens kan je de beste koopjes doen..denk toch dat ik er een goei 100euro ingestoken heb..

Hebt gij 100 euro aan packs gekocht dan ?

bart44

Legacy Member
Gadokondre zei:
Hebt gij 100 euro aan packs gekocht dan ?


Yep, ma niet in 1 keer he..elke woensdag als er in vorm spelers uitkwamen kocht ik er een paar in happy hour..kameraad van mij heeft voor meer dan 300 euro er ingestoken..verslaafd..ik vind 100 euro al veel als ge ziet dat het spel maar 60 euro ongeveer kost, en bij fifa 12 zijt ge niks meer met u ploegskes..

Gadokondre

Legacy Member
Wow das enorm veel geld. Ik heb geen enkele euro besteed aan UT en ik heb verschillende topploegen ...

Ligue 1
Frankrijk
Serie A
Eredivisie
Portugese Liga
En Belgie

En dit na 3 maanden ongeveer. Heb mijn vorig team gewoon verwijderd omdat ik het beu was en ben opnieuw begonnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan