PSN:frageater16 zei:
ja ik heb zelf ook een engels bronze team

maar ik vind het gewoon belachelijk dat ge voor 100 chemistry allemaal mannen van dezelfde league en land moet hebben. en zonder 100 chemistry passen ze kei slecht etc.
Ik vind dat net schitterend ... anders krijg je ploegen met Trolnaldo, Drogba, Pepe, Ceh, Messi, Pique, Nani, Rooney, Maicon, ... en zoveel meer in, en dan wordt het een beetje saai niet?
En trouwens, in het 'echt' is de kans ook heel klein dat die goed samen spelen. Daarom dat men bij UT ervan uit gaat dat spelers van dezelfde nationaliteit elkaar beter begrijpen in het spel ondanks dat ze niet in dezelfde ploeg spelen of reeks, dat spelers uit dezelfde league elkaar een beetje kennen en spelers uit dezelfde ploeg elkaar al zéker goed kennen en daarom ook beter samen spelen. Niet meer dan logisch.
Als had ik persoonlijk liever gehad dat verschillende talen beter samen speelden ipv spelers van hetzelfde land.
Nederlanders en Vlamingen ('Belgen') samen zouden dan ook meer chemistry moeten hebben omdat ze dezelfde taal spreken.
Net als Portugal en Brazilië ...