Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bart44

Legacy Member
Gadokondre zei:
Wow das enorm veel geld. Ik heb geen enkele euro besteed aan UT en ik heb verschillende topploegen ...

Ligue 1
Frankrijk
Serie A
Eredivisie
Portugese Liga
En Belgie

En dit na 3 maanden ongeveer. Heb mijn vorig team gewoon verwijderd omdat ik het beu was en ben opnieuw begonnen.


En welke ploeg was het beste? formatie? ik vind de 4-1-2-1-2 het beste..persoonlijke smaak natuurlijk..

HOPLON

Legacy Member
Gadokondre zei:
Wow das enorm veel geld. Ik heb geen enkele euro besteed aan UT en ik heb verschillende topploegen ...

Ligue 1
Frankrijk
Serie A
Eredivisie
Portugese Liga
En Belgie

En dit na 3 maanden ongeveer. Heb mijn vorig team gewoon verwijderd omdat ik het beu was en ben opnieuw begonnen.

Nja maar daar zeg je het ook weer he, 3 maanden ... Zoveel geduld had ik helaas niet ;)

Binnen 3 maanden is het fifa 2012 time :woohoo:

ps Maar 100 euro, da's straf !! (en 300 euro, da's er gewoon OVER) :D

HOPLON

Legacy Member
Gadokondre zei:
1. Koop 11 gouden spelers aan 350 coins MAX (Verlies: 3850 coins)
2. Speel wedstrijden (7 contracten per speler x gemid. 500 coins per wedstrijd = 3500 coins winst)
3. Discard spelers zonder contract (11 x 300 coins = 3300 coins winst)

Totaal: -3850 + 3500 + 3300 = 2950 coins winst

Met brons of zilver gaat dit niet omdat je minder coins terug krijgt als je spelers discard.

Damn zo had ik het nog nooit bekeken ! Thanks voor de reuzetip ... :niceone:

PSN:frageater16

Legacy Member
bart44 zei:
Dat is idd een manier ja, maar ik bv een gouden ploegske van nederlanders gemaakt..van persie, huntelaar, seedorf, van bommel, de jong, van der vaart enz..is toch een ploeg die mij meer dan 350000coins gekost heeft..Zeker als je een IF hebt..die kosten zowiezo meer..dan ben je toch wel ff bezig..voor zo een ploegje op poten te krijgen..

is dat uw ultimate team? dat lijkt eerder als het nationaal team van holland. ultimate team = ultieme ploeg. bij mij zijn dat spelers over heel de wereld in 1 ploeg. maja daar faalt fifa dan weer: chemistry. 100 chemistry behalen met spelers zonder dezelfde nationaliteit of league kost verschrikkelijk veel coins.

HOPLON

Legacy Member
PSN:frageater16 zei:
is dat uw ultimate team? dat lijkt eerder als het nationaal team van holland. ultimate team = ultieme ploeg. bij mij zijn dat spelers over heel de wereld in 1 ploeg. maja daar faalt fifa dan weer: chemistry. 100 chemistry behalen met spelers zonder dezelfde nationaliteit of league kost verschrikkelijk veel coins.

Dat is uw definitie he, mijn ploeg komt uit serie A en het zijn toevallig bijna ook allemaal italianen, kan je ook gaan zeggen dat het de Italiaanse nationale ploeg is ...

UT = Uverybody zijn goesTing

PSN:frageater16

Legacy Member
HOPLON zei:
Dat is uw definitie he, mijn ploeg komt uit serie A en het zijn toevallig bijna ook allemaal italianen, kan je ook gaan zeggen dat het de Italiaanse nationale ploeg is ...

UT = Uverybody zijn goesTing

ja ik heb zelf ook een engels bronze team :p maar ik vind het gewoon belachelijk dat ge voor 100 chemistry allemaal mannen van dezelfde league en land moet hebben. en zonder 100 chemistry passen ze kei slecht etc.

HOPLON

Legacy Member
PSN:frageater16 zei:
ja ik heb zelf ook een engels bronze team :p maar ik vind het gewoon belachelijk dat ge voor 100 chemistry allemaal mannen van dezelfde league en land moet hebben. en zonder 100 chemistry passen ze kei slecht etc.

Ik vind dat net schitterend ... anders krijg je ploegen met Trolnaldo, Drogba, Pepe, Ceh, Messi, Pique, Nani, Rooney, Maicon, ... en zoveel meer in, en dan wordt het een beetje saai niet?

En trouwens, in het 'echt' is de kans ook heel klein dat die goed samen spelen. Daarom dat men bij UT ervan uit gaat dat spelers van dezelfde nationaliteit elkaar beter begrijpen in het spel ondanks dat ze niet in dezelfde ploeg spelen of reeks, dat spelers uit dezelfde league elkaar een beetje kennen en spelers uit dezelfde ploeg elkaar al zéker goed kennen en daarom ook beter samen spelen. Niet meer dan logisch.

Als had ik persoonlijk liever gehad dat verschillende talen beter samen speelden ipv spelers van hetzelfde land.
Nederlanders en Vlamingen ('Belgen') samen zouden dan ook meer chemistry moeten hebben omdat ze dezelfde taal spreken.

Net als Portugal en Brazilië ...

bart44

Legacy Member
PSN:frageater16 zei:
ja ik heb zelf ook een engels bronze team :p maar ik vind het gewoon belachelijk dat ge voor 100 chemistry allemaal mannen van dezelfde league en land moet hebben. en zonder 100 chemistry passen ze kei slecht etc.



Ahja, tis voor de chemistry dat ge zoiets wel moet doen...:applause:

Gadokondre

Legacy Member
bart44 zei:
En welke ploeg was het beste? formatie? ik vind de 4-1-2-1-2 het beste..persoonlijke smaak natuurlijk..

De ploegen dat ik nu heb zijn de ploegen waar ik het beste mee speel. Maar serie a is toch wel de sterkste ploeg. Krachtige verdedigers , super aanvallers. Verlies amper een wedstrijd daar mee.

Vroeger speelde ik ook 41212 maar omdat ik met ronaldinho wou spelen moest ik overschakelen naar 4321, en deze opstelling is imho de beste voor flankspelers.

Sémoanie

Legacy Member
Gadokondre zei:
Wow das enorm veel geld. Ik heb geen enkele euro besteed aan UT en ik heb verschillende topploegen ...

Ligue 1
Frankrijk
Serie A
Eredivisie
Portugese Liga
En Belgie

En dit na 3 maanden ongeveer. Heb mijn vorig team gewoon verwijderd omdat ik het beu was en ben opnieuw begonnen.


Hoe verwijder je je team eigenlijk? Zou ook opnieuw willen beginnen :)

bart44

Legacy Member
Sémoanie zei:
Hoe verwijder je je team eigenlijk? Zou ook opnieuw willen beginnen :)



Gewoon je spelers verkopen via de veiling, en van die coins kan je dan andere spelers kopen..

HOPLON

Legacy Member
bart44 zei:
Gewoon je spelers verkopen via de veiling, en van die coins kan je dan andere spelers kopen..

Alvorens ze op de veiling te zetten best eens verdiepen in die veilinglijst, want anders duurt het een tijdje eer je spelers verkocht krijgt (als je teveel vraagt).

Misschien een kleine tip als je ze op de veiling zet, beter 8 keer 1 uur op de veiling zetten dan 1 keer 8 uur ...

Heb eens alexandro pato in mijn ploeg gezet maar vind hem toch niet zooooo schitterend spelen ondanks zijn stats. Of misschien past hij gewoon niet in mijn speelstijl, dat kan ook altijd uiteraard! :)

Boateng daarentegen zijn stats lijken minder maar ik vind hem heerlijk spelen, echt een beest die kerel!

Patrick Gamer

Legacy Member
komen/zitten de nieuwe transfers eigenlijk al in FIFA 11? of moet je daarvoor wachten op FIFA 12

Morrissey

Legacy Member
Nieuwe transfers zitten niet in de 11, en die komen er ook niet in. De huidige kern op uw Fifa, is de definitieve kern.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan