Archief - FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ClayDavis

Legacy Member
Zeg jongens kunt ge cheaten op PS3?

Just tegen ne ranked kerel 2-0 voor, in eens krijg ik 2 rappe goals tegen zie ik da hij wayne rooney messi etc. lopen heeft bij real madrid WTF :/

Heb dan maar time gewaste end match as a draw gedaan ^^

em had ook geen ranking points na de match maar heeft er wel 6k staan in zijnen hub

Fella

Legacy Member
hitman47 zei:
Zeg jongens kunt ge cheaten op PS3?

Just tegen ne ranked kerel 2-0 voor, in eens krijg ik 2 rappe goals tegen zie ik da hij wayne rooney messi etc. lopen heeft bij real madrid WTF :/

Je kan zelf transfers doorvoeren in Fifa, dunno als dat online werkt.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
hitman47 zei:
Zeg jongens kunt ge cheaten op PS3?

Just tegen ne ranked kerel 2-0 voor, in eens krijg ik 2 rappe goals tegen zie ik da hij wayne rooney messi etc. lopen heeft bij real madrid WTF :/

Heb dan maar time gewaste end match as a draw gedaan ^^

Ik heb eens tegen iemand gespeeld met de juiste spelers in zen ploeg alleen hadden zijn spelers in minuut 90 nog heel un conditiebar vol... (zo vanonder als ge aan het spelen zijt)

--> met de penalty's gewonnen :p

@ boerkillerke, ik kom ;)

ClayDavis

Legacy Member
Ik heb trouwens zin in een matchke

Clay_davis88

Blijf 10 min wachten op nen challenge ofzo

offline :)

Dream team online ranked match glitch
How to avoid it
If you wish to play a online ranked match, be careful not to play someone who is using the dream team glitch.
The glitch is triggered by creating a rank game in the "Match Lobbies". If you wish to play a ranked match in the match lobbies, there are 2 things to remember.

1) Look at the team statistics of the other player team. If his team for example is Real Madrid and the stats are like 92-91-90, you know that he is using the dream team glitch.
2) You can create a new game session by hosting the game yourself in the lobby.
3) Avoid the match lobbies rank match and only play "Quick ranked match".

The root cause of the problem is due to the failure to download the latest squad to overwrite any custom squad settings during a rank match creation.
I will not reveal the exact steps to execute the glitch because it is really pointless to cheat to win. Train harder and you will be good. Cheers!


Voor zij die dit willen vermijden :)

Meer informatie

I'm having some great fun with this, this is what i do i recommend you try it. Get a half star team, then edit your starting 11 to 99 stats, now this will then make your team 5 star, now edit the player positions and make all the outfield players position a GK, and your goalkeeper make his position an outfield position. Now your back down to half star, what i did was then have my starting 11 made up with reserves so my att, mid and def stats look realistic, i then make sure my edited players are at the bottom of the squad list like this

st
cam
lw
rw
cdm
cdm
lb
cb
cb
rb
gk

this will then make swapping the positions in the 40 sec time limit easy, now just play the games, and laugh as your opponent and his 5 star team gets completly owned lol


Dus gewoon nooit via de lobby spelen tenzij ge wilt verliezen
Ga dat deze week jammer genoeg toch moeten om te oefenen :(

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
uwe keeper bleef mijn penaltys maar tegenhouden :(

heb een truc om te weten welke hoek je gaat... alleen in het midden weet ik het nooit, maar die zaten er ook allemaal in eh :p

Robbynho

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
heb een truc om te weten welke hoek je gaat... alleen in het midden weet ik het nooit, maar die zaten er ook allemaal in eh :p

Ik wil wel een matchke!

bardok--

Legacy Member
Nog eens online geprobeerd, 3 matchen gespeeld...
Eerste 2 tegen Real :doh: wel alle 2 gewonnen.

Wat ik raar vind aan online is dat het precies anders speelt dan offline.
Passen komen amper aan bij mij... spelers lopen ook echt raar soms.
Kan zijn dat het aan mij ligt want ben echt nie goed eigenlijk. :p

Morrissey

Legacy Member
Als je ziet dat iemand zo'n gek team heeft door cheats, kan je binnen de 5 minuten stoppen zonder punten te verliezen hé :)

Best triest dat mannen zich daar effectief mee bezig houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan