Kiiilerke
Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:Ik kom binnen 10min online... Add me maar. Of moet ik u adde ?![]()
kzal ik u adden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BF-GeNoCiiDe zei:Ik kom binnen 10min online... Add me maar. Of moet ik u adde ?![]()
boerkiiilerke zei:kzal ik u adden

BF-GeNoCiiDe zei:BF-GeNoCiiDe is de naam![]()
I gonna make you sweat !![]()

boerkiiilerke zei:wel geen chelsea of real he![]()
Goedgekeurd ? 
hitman47 zei:Zeg jongens kunt ge cheaten op PS3?
Just tegen ne ranked kerel 2-0 voor, in eens krijg ik 2 rappe goals tegen zie ik da hij wayne rooney messi etc. lopen heeft bij real madrid WTF :/
BF-GeNoCiiDe zei:Als ik met 5* speel is het barça of spanje, 4,5* is het tottenham of uruguay.Goedgekeurd ?
![]()
TekstyleVirusz zei:

hitman47 zei:Zeg jongens kunt ge cheaten op PS3?
Just tegen ne ranked kerel 2-0 voor, in eens krijg ik 2 rappe goals tegen zie ik da hij wayne rooney messi etc. lopen heeft bij real madrid WTF :/
Heb dan maar time gewaste end match as a draw gedaan ^^





boerkiiilerke zei:verloren van bf maar bf was ook de betere![]()

boerkiiilerke zei:uwe keeper bleef mijn penaltys maar tegenhouden![]()

BF-GeNoCiiDe zei:heb een truc om te weten welke hoek je gaat... alleen in het midden weet ik het nooit, maar die zaten er ook allemaal in eh![]()
