Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chronic

Legacy Member
kijken naar rep, aanmaakdatum, itrader en posts lijkt me goed plan om core members te identificeren die wel is is iets extras verdienen.

Zoals ik dus eigenlijk :-)

FragDAnvers

Legacy Member
Chronic zei:
kijken naar rep, aanmaakdatum, itrader en posts lijkt me goed plan om core members te identificeren die wel is is iets extras verdienen.

Zoals ik dus eigenlijk :-)

Rep & itrader vind ik nu niet echt relevant, waarom zou je veel moeten verkopen/kopen om een key te kunnen krijgen ?

UnD3RD0G

Legacy Member
Vandaag begin ik aan de giveaway.
Momenteel zit ik met het idee van 1-2 keys per Quest - 1 quest per dag
Hou je ogen open in het RPG-MMORPG forum, de D3 Quest 1 thread zal normaal voor de middag verschijnen met jullie eerste quest.

:)

Eld0

Legacy Member
Zeer leuk initiatief!
De actie had van in het begin zoiets moeten zijn, snap niet dat de grootste gaming community, zo in de fout konden gaan door een zeer vage wedstrijd te starten. Die wedstrijd is alles behalve eerlijk verlopen.
+1 UnD3RD0G for community leader!

count me in in this one! :)

rico

Legacy Member
leuk leuk, snap het ni helemaal goed, mor gan toch een pogingske wagen :)

UnD3RD0G

Legacy Member
Morgen voor 12u begint Quest II.
Get some rest, and be prepared heroes, cuz for QII, blood will be shed, tears will be dropped... :)

Eld0

Legacy Member
lol ik hou wel van een uitdaging ma ga wel maar meedoen met 1 quest tegelijk. Leuk dat iemand zo er zijn tijd insteekt voor een leuke wedstrijd

t511413

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Morgen voor 12u begint Quest II.
Get some rest, and be prepared heroes, cuz for QII, blood will be shed, tears will be dropped... :)

kweet het al een piece of lore schrijven of poetry
mooie hint daar :doc: just jkin

rsmatten

Legacy Member
Dit gaat nooit lukken naar mijn gedacht of er moet een team zijn die het tijdens de nacht zal proberen. Zeker met de huidige regels. We hebben het al moeilijk om boven de 10 te komen :p.

UnD3RD0G

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
ik vind persoonlijk dat dit een spam thread gaat worden of om extra posts te verzamelen

en ik weet zeker dat mensen een hele zondag met een glimlach aan die thread zitten...
en DAS net mijn bedoeling....

Eld0

Legacy Member
jah mensen die gelijktijdig posten zouden niet moeten meetellen vind ik :)

t511413

Legacy Member
lol tot hoeveel zijn ze al max geraakt 20 ? kga het niet zoeken maar 20 zou wss al veel zijn xD

rsmatten

Legacy Member
t511413 zei:
lol tot hoeveel zijn ze al max geraakt 20 ? kga het niet zoeken maar 20 zou wss al veel zijn xD

Wij hebben al 2 keer tot 50 geraakt, maar we wachten op validatie. Het wordt gecontesteerd door andere :).

Kennaah

Legacy Member
rsmatten zei:
Wij hebben al 2 keer tot 50 geraakt, maar we wachten op validatie. Het wordt gecontesteerd door andere :).

Uiteraard telde het niet. Jullie telden enkel met jullie zelf en alles van andere negeerde jullie. Zo werkt het niet, als er tussen jullie iemand iets anders typt is het trug van 0. Anders kan ik ook in mijn eentje tot 50 tellen en mij van andere niets aan trekken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan