Psy
Legacy Member
Eld0 zei:neen neen, open quest 1 weer en geef elke dag bv 2 random keys weg aan de 2 beste ofzo. Het is een goede opdracht, en leuke respons
dees imo

vond die thread wel leuk!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eld0 zei:neen neen, open quest 1 weer en geef elke dag bv 2 random keys weg aan de 2 beste ofzo. Het is een goede opdracht, en leuke respons

soulreaper zei:Geef gewoon 1tje aan mij. Als de ouderdomsdeken verdien ik dat toch wel, of nietad:. Ben bijna 3de leeftijd dus ik wil nog de kans hebben Diablo3 te spelen voor ik de pijp aan Maarten geef...
Lol![]()

BroodRooster zei:dit laat mensen hun oude d2 characters tonen als bewijs dat ze die-hard fans zijn.



UnD3RD0G zei:BOn,
nog een laatste quest komt eraan.
Q5, the last and final one.
Nog weel geen flauw idee,
ik ben van het principe 'go out with a bang'
iemand een nice idea? op quakenet #9lives.diablo altijd beschikbaar
)


Eld0 zei:hmm ge kunt ipv van beeldmateriaal iets doen met geluid bv the voice van 9lives maar dan in diablo jasje "Zing 20sec een liedje en neem het op" en je geeft een resem 'diablo' woorden welke je alleen maar liedjes mag kiezen welke minstens één van de woorden bevat die jij opgeeft. Hier ligt de grens natuurlijk wel al iets hoger, maar het lachgehalte ook wel
iedereen heeft tegenwoordig een mic dus dat is al geen probleem, ik zou ze nu wel ni gebruiken in combinatie van een cam want dan zal geen kat meer durven
Maar toch wel de ultieme uitdaging voor de durvers![]()

Archangel_wes zei:Correct me if I'm wrong, maar ik zie geen Q4 staan; of heb ik iets gemist?
Zou het welbekende oude DII forum het DIII forum worden of?
Oude rotten unite!![]()
