Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Eld0 zei:
neen neen, open quest 1 weer en geef elke dag bv 2 random keys weg aan de 2 beste ofzo. Het is een goede opdracht, en leuke respons

dees imo :)
vond die thread wel leuk!

UnD3RD0G

Legacy Member
Q3 zal terug in de soort van Q1 zijn, maar netiets anders.
Een beetje geluk speelt ook mee, maar das part of the game natuurlijk.

TOt snel :)

en ja, morgen voor 11u Q3 online.

PSY : Q3 wordt hopelijk ook leuk.

Triple0

Legacy Member
soulreaper zei:
Geef gewoon 1tje aan mij. Als de ouderdomsdeken verdien ik dat toch wel, of niet :sad:. Ben bijna 3de leeftijd dus ik wil nog de kans hebben Diablo3 te spelen voor ik de pijp aan Maarten geef...

Lol :p

hehe :p

Execto

Legacy Member
BroodRooster zei:
dit laat mensen hun oude d2 characters tonen als bewijs dat ze die-hard fans zijn.

Dus als je diablo 2 speelt, ben je een die hard fan van diablo? :rofl:

Volgens mij weten de meeste niet eens hoe diablo 1 in de steel stak. Doet pijn in mijn hart als ik diablo 1 start en vervolgens geen enkele nederlander online zie. :eek:

yorc

Legacy Member
Diablo 1 heb ik nooit online gespeeld, in die tijd had ik nog geen internetverbinding. Enkel single player op mijn krakkemikkige pc en PS1. Internet kwam er bij mij pas 3 jaar nadat Diablo 2 uitkwam, 3 maal raden waarvoor het toen gebruikt werd :p
Overlaatst heb ik D1 nogeens geïnstalleerd omdat ik het verhaal weer wou meemaken, gharbad the weak tegenkomen, Lachdannan horen vertellen, maar de trage gameplay en verouderde graphics staken me te hard tegen om het nog eens uit te spelen.
Ik vrees dat ik te verwend geworden ben de huidige games.

UnD3RD0G

Legacy Member
Iedereen wakker?
Q3 is coming...

en ook nog extra leuk nieuws... meer zometeen - binnen het uur :)

UnD3RD0G

Legacy Member
Quest 3 is live : Quest III

Tevens heb ik van niemand een Questvoorstel ontvangen, dus enige commentaar op de quest mag ver achterwege gelaten worden aangezien kritiek zonder alternatief gewoon achterlijk is.

Q3 bevat een zeker geluksfactor, die - helaas- in Diablogames altijd ook aanwezig is voor loot :)
Je zal ook merken dat het aantal keys te winnen met Q3 fors opgetrokken is. SO go for it


EXTRA nieuws
De frontpage Givaway is afgelopen.
Ik heb echter een aantal extra keys gekregen ( enkel en alleen ten voordele van de forumgangers ) dus jullie hebben nog kansen.

Blackwidow

Legacy Member
De oudste mensen eerst? Wij zijn al niet meer zo vingervlug als al dat jong geweld van tegenwoordig hé. Ik heb er 8 jaar over gedaan om twee berichten te typen op 9Lives!!
Ik stel me bij deze kandidaat dan voor een key!! ;)

UnD3RD0G

Legacy Member
BOn,

nog een laatste quest komt eraan.
Q5, the last and final one.

Nog weel geen flauw idee,
ik ben van het principe 'go out with a bang'

iemand een nice idea? op quakenet #9lives.diablo altijd beschikbaar

moemoe123

Legacy Member
1. De beste voice over proberen van 1 van de bekendste stemmen in D3 ( deckerd cain, barbarian, leah )
2. Beste D3 9lives banner
3. Mooiste D3 Signature
4. Een roar opnemen voor 1 van de diablo 3 characters

Ik moet nu effe door, dit heb ik snel uit mijn hoed getovered aan mogelijke ideeën.

Preske

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
BOn,

nog een laatste quest komt eraan.
Q5, the last and final one.

Nog weel geen flauw idee,
ik ben van het principe 'go out with a bang'

iemand een nice idea? op quakenet #9lives.diablo altijd beschikbaar

Verkleed u als een starting char. dit kan leuk worden voor de gamesters onder ons (alez, eigenlijk voor de mannelijke gamers, ma swat :p )

Eld0

Legacy Member
hmm ge kunt ipv van beeldmateriaal iets doen met geluid bv the voice van 9lives maar dan in diablo jasje "Zing 20sec een liedje en neem het op" en je geeft een resem 'diablo' woorden welke je alleen maar liedjes mag kiezen welke minstens één van de woorden bevat die jij opgeeft. Hier ligt de grens natuurlijk wel al iets hoger, maar het lachgehalte ook wel :p

iedereen heeft tegenwoordig een mic dus dat is al geen probleem, ik zou ze nu wel ni gebruiken in combinatie van een cam want dan zal geen kat meer durven :p

Maar toch wel de ultieme uitdaging voor de durvers :D

microtje

Legacy Member
Eld0 zei:
hmm ge kunt ipv van beeldmateriaal iets doen met geluid bv the voice van 9lives maar dan in diablo jasje "Zing 20sec een liedje en neem het op" en je geeft een resem 'diablo' woorden welke je alleen maar liedjes mag kiezen welke minstens één van de woorden bevat die jij opgeeft. Hier ligt de grens natuurlijk wel al iets hoger, maar het lachgehalte ook wel :p

iedereen heeft tegenwoordig een mic dus dat is al geen probleem, ik zou ze nu wel ni gebruiken in combinatie van een cam want dan zal geen kat meer durven :p

Maar toch wel de ultieme uitdaging voor de durvers :D

heb ik gisteren geprobeert maar heb het eraf gehaald :p

Archangel_wes

Legacy Member
Correct me if I'm wrong, maar ik zie geen Q4 staan; of heb ik iets gemist? :)

Zou het welbekende oude DII forum het DIII forum worden of?

Oude rotten unite! :)

t511413

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Correct me if I'm wrong, maar ik zie geen Q4 staan; of heb ik iets gemist? :)

Zou het welbekende oude DII forum het DIII forum worden of?

Oude rotten unite! :)

4+1 = Quest 5? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan