Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
Geachte forumaartjes,

Zoals jullie weten werden er de voorbije dagen D3 keys weggegeven.
Sommige hadden het geluk er eente te mogen ontvangen, anderen ontvingen helaas niets.
Ik merkte dat sommige mensen er zwaarder aan tilden dan andere dat het niet altijd even duideliijk was wat en hoe de wedstrijd verliep.

omdat ik van mening ben ghost-accounts op de front enkel voor keys in het nadeel speelt van de forumgangers die al jaren deel uitmaken van de °9L community hebb ik wat koordjes getrokken...en met succes..

Liefste D3-gekke forumgangertjes, uw liefste en nederige forummod bemachtigde zomaar even 10 extra keys, die ik exclusief weggeef op het forum, alsook ENKEL aan accounts die LANGER dan +- 3 maanden bestaan.

Echter, hoor ik graag van jullie, of JULLIE leuke/goede ideeën hebben HOE ik deze keys in 1 keer, of in meerdere keren op een eerlijke, toffe , leuke of verdiende manier kan weggeven.

Morgen hoop ik de eerste te kunnen weggeven en enkele trouwe forumgangers gelukkig te kunnen maken.

Ik hoop op goede, tevreden en positieve reacties, aangezien ik dit op eigen initiatief ondernam als tegenmoet komen van een toch actief Diablo-groep van het forum.

Tot snel, en laat jullie horen!

Tot nu toe:
* Er zal geen D2 char nodig zijn om te winnen.
* Er zal geen random verloting zijn
* Er komt geen form / script / etc aan te pas

> Ik wil het leuk en ludiek houden, ik ben momenteel aan het spelen met dagelijks een 'opdracht' te geven, en de beste ( of de beste 2 ) krijgen de key. hey is subjectief, true, maar wel plezanter, en verdiend, en puur gericht op alles wat rond Diablo draait.
( btw, met opdracht bedoel ik niet 'spring 100 keer op en neer' - maar eerder 'opdracht1: Maak de beste screenshot/comic/grap rond Diablo' etc - kan nog leuk worden?

QUESTS
---------------
1/25.02.201 QUEST ONEl

thelordofpee

Legacy Member
Een wedstrijdvraag zeker? En dan random picken. Ik doe zoiezo niet mee want ik heb al een key maar mooi initiatief :)

Bloob

Legacy Member
nice! :applause:
Goed initiatief! Betekent dit dan ook dat de wedstrijd op frontpage afgelopen is?
Ik doe alvast mee :)

twisted

Legacy Member
Woot woot !

Ik stel voor da je ze aan de eerste 10 geeft die op deze topic reageren die nog geen key hebben. :evil:
(degene die er echt eentje willen checken hier toch elke minuut)

Laat hem maar komen hahahah. :p

Psy

Legacy Member
Mooie actie, das al iets leuker dan de frontpage <3
Eventuele suggestie om misschien simpelweg mensen een leuke reden te laten opschrijven waarom zij de key zouden willen, hoeft daarom geen boek te schrijven, gewoon iets grappig kan ook, en daaruit uw persoonlijke voorkeuren te geven of iets dergelijks :)

Matador

Legacy Member
Me want :) stel een moeilijke vraag, of met een kleine opdracht.

Quecera

Legacy Member
Schiftingsvraag voor de verandering, de 10 dichtste winnen! Leuk initiatief, geeft hoop!

FragDAnvers

Legacy Member
Doe het gewoon via een wedstrijdvraag via dit topic en kijk daarbij wanneer de mensen geregistreerd zijn. Zo maken de Anciens een kans :p

t511413

Legacy Member
hhi der gaan der toch nog hoop zagen maar ben eens benieuwd wat je gaat doen
mooie actie UnD3RD0G :niceone:

UndeadKing

Legacy Member
Proper !

Mooie actie :D

Zie er al naar uit wat voor een wedstrijd het gaat worden, de anciens krijgen nog een kans ;).

Misschien idd via een vraag en het antwoord dan via PM naar jou?

Of misschien via PM waarom hij/zij vindt dat hij een key zou moeten winnen :D met eventueel een funny story en dan random picken maar !

biotek

Legacy Member
ik kom hiervoor zeker niet in aanmerking maar hier is een idee :

geef deze keys aan mensen die nog steeds echte diablo fans zijn
laat ze dit bewijzen door een foto van hun scherm met van hun diablo 1/2 char + inventory screen en een blaadje met hun forum naam in de foto

soulreaper

Legacy Member
De eerste 10 die jouw een pint betalen krijgen 1tje :D

ik stuur een naaktfoto naar je pm oke? :D

EDIT: Accounts die langer dan 3 maanden bestaan? Ik heb in beta thread van D3 mensen gezien die hun account al van 2004 is, maar wel maar bijvoorbeeld 50 berichten hebben...Wordt daar dan geen rekening mee gehouden?

BroodRooster

Legacy Member
biotek zei:
ik kom hiervoor zeker niet in aanmerking maar hier is een idee :

geef deze keys aan mensen die nog steeds echte diablo fans zijn
laat ze dit bewijzen door een foto van hun scherm met van hun diablo 1/2 char + inventory screen en een blaadje met hun forum naam in de foto

dit laat mensen hun oude d2 characters tonen als bewijs dat ze die-hard fans zijn.

LordTD

Legacy Member
Vind ik ook een goed idee. Mss met de minimumvereiste een D2 character te hebben dat +lvl 40 is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan