UnD3RD0G
Legacy Member
Geachte forumaartjes,
Zoals jullie weten werden er de voorbije dagen D3 keys weggegeven.
Sommige hadden het geluk er eente te mogen ontvangen, anderen ontvingen helaas niets.
Ik merkte dat sommige mensen er zwaarder aan tilden dan andere dat het niet altijd even duideliijk was wat en hoe de wedstrijd verliep.
omdat ik van mening ben ghost-accounts op de front enkel voor keys in het nadeel speelt van de forumgangers die al jaren deel uitmaken van de °9L community hebb ik wat koordjes getrokken...en met succes..
Liefste D3-gekke forumgangertjes, uw liefste en nederige forummod bemachtigde zomaar even 10 extra keys, die ik exclusief weggeef op het forum, alsook ENKEL aan accounts die LANGER dan +- 3 maanden bestaan.
Echter, hoor ik graag van jullie, of JULLIE leuke/goede ideeën hebben HOE ik deze keys in 1 keer, of in meerdere keren op een eerlijke, toffe , leuke of verdiende manier kan weggeven.
Morgen hoop ik de eerste te kunnen weggeven en enkele trouwe forumgangers gelukkig te kunnen maken.
Ik hoop op goede, tevreden en positieve reacties, aangezien ik dit op eigen initiatief ondernam als tegenmoet komen van een toch actief Diablo-groep van het forum.
Tot snel, en laat jullie horen!
Tot nu toe:
* Er zal geen D2 char nodig zijn om te winnen.
* Er zal geen random verloting zijn
* Er komt geen form / script / etc aan te pas
> Ik wil het leuk en ludiek houden, ik ben momenteel aan het spelen met dagelijks een 'opdracht' te geven, en de beste ( of de beste 2 ) krijgen de key. hey is subjectief, true, maar wel plezanter, en verdiend, en puur gericht op alles wat rond Diablo draait.
( btw, met opdracht bedoel ik niet 'spring 100 keer op en neer' - maar eerder 'opdracht1: Maak de beste screenshot/comic/grap rond Diablo' etc - kan nog leuk worden?
QUESTS
---------------
1/25.02.201 QUEST ONEl
Zoals jullie weten werden er de voorbije dagen D3 keys weggegeven.
Sommige hadden het geluk er eente te mogen ontvangen, anderen ontvingen helaas niets.
Ik merkte dat sommige mensen er zwaarder aan tilden dan andere dat het niet altijd even duideliijk was wat en hoe de wedstrijd verliep.
omdat ik van mening ben ghost-accounts op de front enkel voor keys in het nadeel speelt van de forumgangers die al jaren deel uitmaken van de °9L community hebb ik wat koordjes getrokken...en met succes..
Liefste D3-gekke forumgangertjes, uw liefste en nederige forummod bemachtigde zomaar even 10 extra keys, die ik exclusief weggeef op het forum, alsook ENKEL aan accounts die LANGER dan +- 3 maanden bestaan.
Echter, hoor ik graag van jullie, of JULLIE leuke/goede ideeën hebben HOE ik deze keys in 1 keer, of in meerdere keren op een eerlijke, toffe , leuke of verdiende manier kan weggeven.
Morgen hoop ik de eerste te kunnen weggeven en enkele trouwe forumgangers gelukkig te kunnen maken.
Ik hoop op goede, tevreden en positieve reacties, aangezien ik dit op eigen initiatief ondernam als tegenmoet komen van een toch actief Diablo-groep van het forum.
Tot snel, en laat jullie horen!
Tot nu toe:
* Er zal geen D2 char nodig zijn om te winnen.
* Er zal geen random verloting zijn
* Er komt geen form / script / etc aan te pas
> Ik wil het leuk en ludiek houden, ik ben momenteel aan het spelen met dagelijks een 'opdracht' te geven, en de beste ( of de beste 2 ) krijgen de key. hey is subjectief, true, maar wel plezanter, en verdiend, en puur gericht op alles wat rond Diablo draait.
( btw, met opdracht bedoel ik niet 'spring 100 keer op en neer' - maar eerder 'opdracht1: Maak de beste screenshot/comic/grap rond Diablo' etc - kan nog leuk worden?
QUESTS
---------------
1/25.02.201 QUEST ONEl




.