Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
biotek zei:
ik kom hiervoor zeker niet in aanmerking maar hier is een idee :

geef deze keys aan mensen die nog steeds echte diablo fans zijn
laat ze dit bewijzen door een foto van hun scherm met van hun diablo 1/2 char + inventory screen en een blaadje met hun forum naam in de foto

is een leuk idee.

Ik opteer eerder voor een wedstrijdvraag ofzo.
pas herbegonnen met d2 dus zou er al weer buiten vallen :D

Is al vet cool dat we nog een kans krijgen :D

en om de 10 minuten forum checken?
zou wel willen,maar heb een zagende vrouw :D

Frustos

Legacy Member
ik doe ook mee
Kijk naar wie diablo 2 heeft gespeeld, die mensen verdienen een key.

Psy

Legacy Member
Val ook uit de boot met eventuele d2 screen maar bon, al content dat er toch wat keys naar de forumhangers zullen gaan hoe het ook zal verlopen :)

jodabin

Legacy Member
Leuk initiatief :)

Misschien een klein kwisje met vragen van diablo2, niet te moeilijk maken en dan de antwoorden in pm sturen, x aantal uren tijd en daaruit de winnaars kiezen. (en kijk of ze al niet een key hebben gekregen hier)

Goodluck!

Mr. Pro

Legacy Member
Schoon initiatief, proficiat.

Nu, over het hoe verdelen... Sja 'k ga er mij niet mee moeien eigenlijk. Per slot van rekening gaat iedereen toch een manier kiezen die voor hem/haar gunstig uitkomt.

Ben al blij genoeg dat er geen random 35 grieken, 47 afghanen, *insert nationaliteit x* met een registratiedatum van 2seconden voor de wedstrijd mogen/kunnen meedoen.

Phaetor

Legacy Member
Mr. Pro zei:
Ben al blij genoeg dat er geen random 35 grieken, 47 afghanen, *insert whatever nationaliteit* enz enz met registratie van 2seconden voor de wedstrijd mogen meedoen.

:rofl::rofl:

Mooi initiatief om toch iets voor de vaste leden te doen. Good luck :-)

UnD3RD0G

Legacy Member
Dat is het ganse idee,
ik wil een leuk manier vinden om vooral de mensen die al jaren deel uit maken van de 9L diablo communtity een key te geven. Dat betekent niet dat iemand die er nog maar een jaar bij is geen kans maakt uiteraard.

soulreaper

Legacy Member
LordTD zei:
Vind ik ook een goed idee. Mss met de minimumvereiste een D2 character te hebben dat +lvl 40 is?

dit vind ik dus onzin. Ik heb D2 al gespeeld toen de meesten hier nog nat achter de oortjes waren ;), en ga dus echt niet op zoek naar mijn cd's enkel en alleen om hier aan tegemoet te komen. Ik hoef niet zulke dingen te doen, ik weet van mezelf wel dat ik een Diablo fan ben, zonder van die "facebook"toestanden te doen.

synopsys

Legacy Member
Heb ook meegedaan met alle mogelijke contests tot nu toe maar nog steeds geen geluk gehad :(

Is somewhat frustrerend om mensen met een account die 1-2 dagen oud is die keys te zien winnen maar kun je weinig aan doen; ik zou eerder ook kiezen om users met een acc ouder dan 3 maanden te selecteren of toch iets in die aard.

Bij deze stel ik me ook kandidaat voor een keytje :p

Alvast good luck iedereen :)

LordTD

Legacy Member
soulreaper zei:
dit vind ik dus onzin. Ik heb D2 al gespeeld toen de meesten hier nog nat achter de oortjes waren ;), en ga dus echt niet op zoek naar mijn cd's enkel en alleen om hier aan tegemoet te komen. Ik hoef niet zulke dingen te doen, ik weet van mezelf wel dat ik een Diablo fan ben, zonder van die "facebook"toestanden te doen.
Jouw registratiedatum op dit forum zegt al genoeg over je die-hard zijn :p Ikzelf speel al Diablo 2 sinds de release maar mijn oude characters ben ik ook kwijt door key diefstal.

u4ea

Legacy Member
Een vraag over diablo 1/2 en de eerste 10 die juist kunnen antwoorden?

Kzou zegge, screen van u char ma hem da lijk vorige week van mijn pc afgesmete. :(

Typhoon

Legacy Member
Ik denk dat mijn account te oud was voor via frontpage te winnen :baard:

maar hier dan mss meer geluk! :woohoo:

synopsys

Legacy Member
soulreaper zei:
dit vind ik dus onzin. Ik heb D2 al gespeeld toen de meesten hier nog nat achter de oortjes waren ;), en ga dus echt niet op zoek naar mijn cd's enkel en alleen om hier aan tegemoet te komen. Ik hoef niet zulke dingen te doen, ik weet van mezelf wel dat ik een Diablo fan ben, zonder van die "facebook"toestanden te doen.

Idem, vind ik ook niet echt zo'n goed idee - ik heb de afgelopen jaren d2 ontelbare keren reinstalled, dan pc geupgrade, weer installed, weer gelvl'd enz enz :D ben al sinds kleinsaf 13-14 jaar (nu 23 jaar) grote fan geweest van Diablo 2.

Kan me nog goed herinneren dat ik als eerste char een barb had en voor het eerst whirlwind had, ik voelde me als "god amoung men" :p

Good times :love:

SgtPepper

Legacy Member
Check misschien even men post in de andere diablo 3 beta topic.
Daar heb'k al een ideetje gegeven hoe het echt wel beter kan.
1. Betere communicatie! Niets is zo belangrijk om frustraties te vermijden.
2. Een automatisch systeem in de vorm van een script/form/ zelfs forum mod?
Als je werkt met een form of script kan je zeer eenvoudig condities in je code plaatsen om dingen te checken zoals registratiedatum en zelfs postcount. Ik denk dat dit zeer eenvoudig te implementeren is op 9lives.
Wanneer blijkt dat jullie daar op dit moment niemand hebben met ervaring in zo'n dingen, mag je me zeker even contacteren. Ik werk als webdeveloper dus kan jullie misschien wel verder helpen.

Anyway, mooi initiatief UND3RDOG, je toont dat je luistert naar de community, en dat is belangrijk. :)

Mr. Pro

Legacy Member
Typhoon zei:
Ik denk dat mijn account te oud was voor via frontpage te winnen :baard:

maar hier dan mss meer geluk! :woohoo:

Dju, versleten accounts tellen nie of wa :confused:

Dan kon ik nog lang proberen :evil:

Quecera

Legacy Member
heb zeker een 5tal 99's gehad 10-11 jaar geleden, na 1-2 maand niet in te loggen op uw account wordt alles gedelete. Dus "die-hard" fans die nu een screen kunnen doorzenden zijn wss geen die-hard fans maar nieuwelingen :p Ja, af en toe installeer ik het nog eens maar dan moet je terug van 0 beginnen, en om dan telkens 99 te halen was er teveel aan anno 2011 waar je meerdere topgames hebt die je wilt spelen :D

Heb nog een ander account gehad hier vroeger toen het games.telenet.be was, loginnaam/email weet ik al een goeie 6-7 jaar niet meer

dimio111

Legacy Member
whoot goew idé!
jammer dat het er ni meer zijn maarjah :p

Ik hou alleszinds het forum in de gaten, hopelijk geen D2 screens.
Ze hebbe men account gejat :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan