Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
biotek zei:ik kom hiervoor zeker niet in aanmerking maar hier is een idee :
geef deze keys aan mensen die nog steeds echte diablo fans zijn
laat ze dit bewijzen door een foto van hun scherm met van hun diablo 1/2 char + inventory screen en een blaadje met hun forum naam in de foto



Mr. Pro zei:Ben al blij genoeg dat er geen random 35 grieken, 47 afghanen, *insert whatever nationaliteit* enz enz met registratie van 2seconden voor de wedstrijd mogen meedoen.



LordTD zei:Vind ik ook een goed idee. Mss met de minimumvereiste een D2 character te hebben dat +lvl 40 is?
, en ga dus echt niet op zoek naar mijn cd's enkel en alleen om hier aan tegemoet te komen. Ik hoef niet zulke dingen te doen, ik weet van mezelf wel dat ik een Diablo fan ben, zonder van die "facebook"toestanden te doen.


Jouw registratiedatum op dit forum zegt al genoeg over je die-hard zijnsoulreaper zei:dit vind ik dus onzin. Ik heb D2 al gespeeld toen de meesten hier nog nat achter de oortjes waren, en ga dus echt niet op zoek naar mijn cd's enkel en alleen om hier aan tegemoet te komen. Ik hoef niet zulke dingen te doen, ik weet van mezelf wel dat ik een Diablo fan ben, zonder van die "facebook"toestanden te doen.
Ikzelf speel al Diablo 2 sinds de release maar mijn oude characters ben ik ook kwijt door key diefstal.soulreaper zei:dit vind ik dus onzin. Ik heb D2 al gespeeld toen de meesten hier nog nat achter de oortjes waren, en ga dus echt niet op zoek naar mijn cd's enkel en alleen om hier aan tegemoet te komen. Ik hoef niet zulke dingen te doen, ik weet van mezelf wel dat ik een Diablo fan ben, zonder van die "facebook"toestanden te doen.
ben al sinds kleinsaf 13-14 jaar (nu 23 jaar) grote fan geweest van Diablo 2.


Typhoon zei:Ik denk dat mijn account te oud was voor via frontpage te winnen
maar hier dan mss meer geluk!![]()


synopsys zei:"god amoung men"

Ja, af en toe installeer ik het nog eens maar dan moet je terug van 0 beginnen, en om dan telkens 99 te halen was er teveel aan anno 2011 waar je meerdere topgames hebt die je wilt spelen 