Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LordTD zei:Of mss een foto van je D2 doosje?

LordTD zei:Of mss een foto van je D2 doosje?


Saiyajin zei:UnD3RD0G....my hero!!!
Maar die screen vind ik een slecht idee.
Ik weet nog in de tijd dat ik met mijn vrienden D2 op netwerk constant speelde dat die gasten er niet tegen konden dat ik een hoger lvl dan hun had, dus hadden ze zo'n een of andere programma/cheat/whatever geinstalleerd waardoor je een gelijk wel char kon maken en kon kiezen welke lvl en gear die kreeg.
Bedoel maar als die brol toen al bestond zat dat zeker nu nog steeds bestaan.
Waarom geen verloting doen?
Mordocai zei:zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .
Wedstrijden ... altijd 't zelfde
Mordocai zei:zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .
Wedstrijden ... altijd 't zelfde
Mordocai zei:zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .
Wedstrijden ... altijd 't zelfde
