Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ezarto

Legacy Member
Merci voor uw inzet UnD3RD0G, ik doe zeker mee!
Ik stem in elk geval tegen first come first served.

zarathustra

Legacy Member
cosplay! mensen met de beste pics krijgen een key ^^

En ik zeg dit niet omdat ik dan een kans zou maken, maar ik wil pics zien :p

edit:oh ja en de mij goed uitkomende optie een /roll modified door het aantal maanden dat je 9lives lid bent. *kuch*

Saiyajin

Legacy Member
UnD3RD0G....my hero!!!:bow::bow:

Maar die screen vind ik een slecht idee.
Ik weet nog in de tijd dat ik met mijn vrienden D2 op netwerk constant speelde dat die gasten er niet tegen konden dat ik een hoger lvl dan hun had, dus hadden ze zo'n een of andere programma/cheat/whatever geinstalleerd waardoor je een gelijk wel char kon maken en kon kiezen welke lvl en gear die kreeg.

Bedoel maar als die brol toen al bestond zat dat zeker nu nog steeds bestaan.

Waarom geen verloting doen?

Depresjon

Legacy Member
Saiyajin zei:
UnD3RD0G....my hero!!!:bow::bow:

Maar die screen vind ik een slecht idee.
Ik weet nog in de tijd dat ik met mijn vrienden D2 op netwerk constant speelde dat die gasten er niet tegen konden dat ik een hoger lvl dan hun had, dus hadden ze zo'n een of andere programma/cheat/whatever geinstalleerd waardoor je een gelijk wel char kon maken en kon kiezen welke lvl en gear die kreeg.

Bedoel maar als die brol toen al bestond zat dat zeker nu nog steeds bestaan.

Waarom geen verloting doen?

Verloting lijkt me nog het eerlijkste.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

synopsys

Legacy Member
Random is wss de beste optie..

Having said that, er zullen altijd wel pros en cons zijn bij elke methode dus lijkt mij gewoon random het beste.

Kennaah

Legacy Member
Zeer tof initiatief. Teminste 1 crew lid dat om de community geeft

UnD3RD0G

Legacy Member
Tot nu toe:
* Er zal geen D2 char nodig zijn om te winnen.
* Er zal geen random verloting zijn
* Er komt geen form / script / etc aan te pas

> Ik wil het leuk en ludiek houden, ik ben momenteel aan het spelen met dagelijks een 'opdracht' te geven, en de beste ( of de beste 2 ) krijgen de key. hey is subjectief, true, maar wel plezanter, en verdiend, en puur gericht op alles wat rond Diablo draait.
( btw, met opdracht bedoel ik niet 'spring 100 keer op en neer' - maar eerder 'opdracht1: Maak de beste screenshot/comic/grap rond Diablo' etc - kan nog leuk worden?

Mordocai

Legacy Member
zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .

Wedstrijden ... altijd 't zelfde

Kennaah

Legacy Member
Mordocai zei:
zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .

Wedstrijden ... altijd 't zelfde

NIet ideaal, maar nog altijd beter dan het frontpage systeem van hey laten we gewoon alles aan rotzakjes geven die nooit meer trug komen in de hoop dat er 1 bezoeker blijft komen en we 1 euro meer verdienen.

UnD3RD0G

Legacy Member
Mordocai zei:
zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .

Wedstrijden ... altijd 't zelfde


wat voor een opmerking is dit nu?
De ene dag is het een screenshot, de andere dag is het mss gewoon een Diablo Mop posten, of de leukste quote vinden, of de tofste anketode.

Ik wil net NIET dat het een giveaway is, maar de mensen die hier dagdagelijks de voorbije jaren bijdragen aan het forum ook keys geven, en uiteraard Diablo 3 fever weer wat omhoog halen en er wat leven in blazen.

Ik zou het jammer vinden deze gewoon brainless random weg te geven en de kans om wat nosaglie en sfeer op te halen grondig mislopen bij een kans als deze.

synopsys

Legacy Member
Mordocai zei:
zoals gewoonlijk .. als ge de nodige skills hebt krijgde iets .. en de rest blijft weer achter .

Wedstrijden ... altijd 't zelfde

Beetje een overreaction :p

Maar idd ben ook achter 10000000 keer mee te doen met dat zo'n contests en ze keer achter keer te verliezen ben ik ook echt geen fan meer van zo'n contest.

Mordocai

Legacy Member
Ik erger me gewoon al heel lang aan wedstrijden die vragen om iets 'creatiefs' te doen, om iets te winnen.

Niet iedereen is creatief aan gelegd.

Is niet persoonlijk bedoeld op jou underdog, tenslotte doe jij ook maar je best om mensen blij te maken, maar is wel een frustratie puntje dat geregeld bij wedstrijden terug naar boven komt.

Psy

Legacy Member
Bwah vind het wel een leuk idee imo, beter dan een random looting, volk dat echt de moeite ervoor wil doen krijgt er dan ook wat voor.
Ben ook niet echt super creatief aangelegd maar wat stel je dan anders voor ipv te klagen :p

yorc

Legacy Member
niiiice :)

gezien het aantal posts in deze topic (nu al) voor maar 10 keys gaan we serieus leuk uit de hoek mogen komen :p

of het gewoon simpel houden (voor mij dan toch): een foto met m'n doosjes? geen probleem, screenie van 'n D2 account? laat maar komen :D

Mordocai

Legacy Member
Ik besef dat random loting een beetje een saaie bedoening is, maar het is wel een fair voor iedereen. Elk heeft evenveel kans als een ander.

Terwijl creatieve wedstrijden er meestal op uitdraaien, dat degene die de juiste skills "webdesign, tekenen, schilderen, photoshop, etc .." bezitten meestal ook als winnaar uit de bus komen.

Ik geef toe dat ik ook niet weet hoe het dan wel moet .. maar ik ben dan ook een van die mannen die niet creatief is aangelegd.

Saiyajin

Legacy Member
Ik ben alles behalve creatief maar ik zou eerlijk gezegd niet weten welke alternatieven er nog zouden zijn...buiten mij een key te geven :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan