Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Nja, er is wel nog maar net een random looting ganse week lang geweest hé. (ook al was ze niet ideaal, t'was toch random)

LordTD

Legacy Member
Als je nu gewoon vraagt met een screen/foto/wat dan ook je Diablofan-zijn te bewijzen? Diegene die er dan voor het snel grabben tussen zitten gaan wel door de mand vallen.

synopsys

Legacy Member
Psy zei:
Nja, er is wel nog maar net een random looting ganse week lang geweest hé. (ook al was ze niet ideaal, t'was toch random)

Als ge da random kunt noemen, mensen die met meerdere emails meedoen en dan nog eens 2 keys winnen.

dimio111

Legacy Member
Open gwn een nieuwe thread en laat mensen daar 12 uur op reageren, iedereen die op u thread antwoorde maakt kans. Op voorwaarde dat ze dus 3maand lid zijn enz...
Jij bladert gwn door die thread en blind picked 10mensen. Daarna check je hun register date.

Mocht je er dan nog 1 over hebben, die stuur je gwn naar mij :p

Mordocai

Legacy Member
dimio111 zei:
Open gwn een nieuwe thread en laat mensen daar 12 uur op reageren, iedereen die op u thread antwoorde maakt kans. Op voorwaarde dat ze dus 3maand lid zijn enz...
Jij bladert gwn door die thread en blind picked 10mensen. Daarna check je hun register date.

Mocht je er dan nog 1 over hebben, die stuur je gwn naar mij :p

Ik denk dat deze thread al een goeie starter is voor dat idee ...

Kennaah

Legacy Member
Naast opdrachten kunnen de laatste 2 mss at random worden uitgedeeld zo hebben de minder creatieven ook wat kans en voelen ze zich beter :p

Ik ben ook niet creatief :(

UnD3RD0G

Legacy Member
Iedereen heeft het over creatief hoewel het evengoed gewoon een doe of weet opdracht of vraag kan zijn...=)

t511413

Legacy Member
Psy zei:
Val ook uit de boot met eventuele d2 screen maar bon, al content dat er toch wat keys naar de forumhangers zullen gaan hoe het ook zal verlopen :)

is niet moeilijk joh download gwn character fully pimped op single player :P
en dat met die foto is zo brrrrr
moet je al gaan prutsen met foto toestel of je gsm zijn micro sd in je pc gaan stoppen ect
of webcam als het niet in gebouwt is

ceken12

Legacy Member
Zware interesse hier, I'm in! Ben geen actieve poster, wel dagelijks alle fora gecheckt.

.chiLmus

Legacy Member
Mooi initatief! Mij maakt het niet uit wat er moet gedaan worden, ik zal anyway proberen :P

zaj

Legacy Member
post ne screen van uw pre order=p
+ diablo games op uw battle net account

rsmatten

Legacy Member
Ik kijk er naar uit om mee te doen. Bedankt om dit te willen organiseren.

owa

Legacy Member
zou het fair vinden dat de keys naar een die-hard fans gaan.
ik heb eerlijk nooit diablo gespeeld maar omdat diablo 3 er zo goed uitziet ga ik hem zeker kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan