Archief - EXTRA Diablo 3 Closed Beta Keys ! Forum Only!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rsmatten

Legacy Member
Kennaah zei:
Uiteraard telde het niet. Jullie telden enkel met jullie zelf en alles van andere negeerde jullie. Zo werkt het niet, als er tussen jullie iemand iets anders typt is het trug van 0. Anders kan ik ook in mijn eentje tot 50 tellen en mij van andere niets aan trekken

Lees de regels eerst, kom dan terug. Lees tussen de lijnen...
Let the judge decide zou ik zeggen:)

Mr. Pro

Legacy Member
Geen beginnen aan om tot 60 laat staan 100 te geraken tbh.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

t511413

Legacy Member
man man man de drama xD
dat er zoiets ging gebeuren zat er wel aan te komen
er zullen altijd wel mensen zijn die niet akkoord gaan enzo..
tzal zkr niet gemakkelijk zijn voor underdog

vraag me af wat hij eigelijk allemaal heeft moeten doen voor die 10 keys te kunnen krijgen en zelf te mogen weg geven hier

Chronic

Legacy Member
ik hoop echt dat er toch enkele mensen voor Q2 een key krijgen en deze nu niet extra worden weggegeven voor Q1...

UnD3RD0G

Legacy Member
Ik ben even aan het bekijken wat de opties zijn om verder te doen.
de goesting is momenteel door rotte appels ver te zoeken.

ik geef ze evengoed morgen weer random weg, have it your way.

microtje

Legacy Member
echt jammer dat dit zo moest eindigen terwijl hij zich inzet voor de comunity.

Cubeh

Legacy Member
Random? na al die moeite om die screenshot te vinden!
Nah, random ze gewoon, geen QQ mogelijk.

Kennaah

Legacy Member
De quests waren een leuk idee, enkel van die teldingens kunnen nooit werken op een forum.

Wel jammer dat het zo moest lopen.

fortuneke

Legacy Member
er zijn altijd rotte appels die de boel moeten verkloten , die quests was een leuke idee , maar ik wacht gewoon tot ie uitkomt en kijk wat youtube filmpjes :)

jah men start char staat al vast :D "HERR DOCTOR "!

Unkn0wn

Legacy Member
Mja, 360 (?) keys random weggeven aan veelal nieuwe accounts en dan de mensen op dit forum voor de laatste 40 keys laten ploeteren lijkt mij wat belachelijk eerlijk gezegd. Ja, de bedoeling is uiteraard goed, maar 9lives had dit maar moeten zien aankomen.

Kennaah

Legacy Member
Unkn0wn zei:
Mja, 360 (?) keys random weggeven aan veelal nieuwe accounts en dan de mensen op dit forum voor de laatste 40 keys laten ploeteren lijkt mij wat belachelijk eerlijk gezegd. Ja, de bedoeling is uiteraard goed, maar 9lives had dit maar moeten zien aankomen.

Tzijn er maar 10 geen 40 :p

steeds beter dan 400 die at random aan 1dagsvliegen wordt gegeven (alle at random noem ik dat niet)

soulreaper

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Ik ben even aan het bekijken wat de opties zijn om verder te doen.
de goesting is momenteel door rotte appels ver te zoeken.

ik geef ze evengoed morgen weer random weg, have it your way.

Geef gewoon 1 key aan mij :evil:. Ik heb dagelijks een mail gestuurd naar Praga, maar geen geluk :(.

Ik vond het toffe ideeen voor de resterende keys, jammer genoeg zijn er weer enkelen die het naar de botten moeten helpen voor de anderen...

Mijn zegen heb je al, Onderhond :D:crazy:

UnD3RD0G

Legacy Member
Bon, we gaan niet op onze kop laten zitten.
De problemen uit Q2 werden opgelost. De keys werden NIET uitgedeeld.
maar ik maak Q3 extra leuk / tof, en geef ze er allemaal in weg.

KWestie van toch positief te eindigen!

stay tuned :)

btw, haters, go hate somewhere else als het niet goed is voor jullie. Plain simple.

atrocity

Legacy Member
och spijtig, kvond de quests net zo tof om creativiteit te zien (of hopeloos gespam en domme trols)

Eld0

Legacy Member
neen neen, open quest 1 weer en geef elke dag bv 2 random keys weg aan de 2 beste ofzo. Het is een goede opdracht, en leuke respons

soulreaper

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Bon, we gaan niet op onze kop laten zitten.
De problemen uit Q2 werden opgelost. De keys werden NIET uitgedeeld.
maar ik maak Q3 extra leuk / tof, en geef ze er allemaal in weg.

KWestie van toch positief te eindigen, aint no one bringing D3 fans down!

stay tuned :)

Geef gewoon 1tje aan mij. Als de ouderdomsdeken verdien ik dat toch wel, of niet :sad:. Ben bijna 3de leeftijd dus ik wil nog de kans hebben Diablo3 te spelen voor ik de pijp aan Maarten geef...

Lol :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan