Archief - QUEST 3 - 27.02.2012 - WINNAARS BEKEND - Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
Yl6zO.jpg



ps: only 1 key / person can be won

ITEMS FOUND

* TRIANGEL
* JEDI / DARK BURGER
* VALS GEBIT
* SCHILDERIJ
* kartonboard
* taart
* paardenbloem
* strand tekening

kows

Legacy Member
kan ik moeilijk uitvoeren op mijn werk en vanavond zal wss ook te laat zijn :(
gl aan de rest

rico

Legacy Member
moet dat foto zijn die je zelf trekt? anders gaat da indd moeilijk gaan op m'n werk :(

SavaB

Legacy Member
voor het epic fantasy kostuum:

DSC01518.jpg

DSC01499.jpg


ps: ik stuur gewoon twee foto's, om te laten zien dat ik dit echt wel ben. ik heb niet de intentie om een dubbele post te doen ofzo he :)

pps: ik ben de rechtse in de eerste foto

UnD3RD0G

Legacy Member
Helaas is hier niets van proof op :x kan evengoed een random internet pic zijn die je claimt te zijn. :)

UnD3RD0G

Legacy Member
SavaB zei:
voor het epic fantasy kostuum:

http://www.savab.info/downloads/DSC01518.jpg
http://www.savab.info/downloads/DSC01499.jpg

ik ben de rechtse. Als ge wilt stuur ik een gewone foto van mezelf in, zodat ge kunt zien dat ik het ben, maar ik weet niet hoe ge anders wilt dat ik bewijs dat ik dit echt ben?

Zoiets dergelijk is aanvaardbaar.


Dus dit geldt zowel voor Erra555 en SavaB - jullie hebben beiden een fantasy costume gepost, maar geen bewijs waarop kan afgeleid worden dat JIJ in dat kostum zit / dat jij het bent.

Erra555

Legacy Member
Proof?

Draco.be is mijn domein:

Domein
Naam draco
Status REGISTERED
Registratie January 04, 2001
Laatste wijziging March 16, 2005 5:57 PM
Domeinnaamhouder
Taal Nederlands
E-mail
Onsite contactpersonen
Naam Danny De Bie
Taal Nederlands

www.draco.be

En normaal gezien is mijn echte naam gelinkt aan mijn nick hier... :)

UnD3RD0G

Legacy Member
rico zei:
moet dat foto zijn die je zelf trekt? anders gaat da indd moeilijk gaan op m'n werk :(

Jij moet die niet zelf trekken, wat mij betreft vraag je iemand anderrs hem voor jou te trekken. Wel wil ik authentiacte gegevens in de foto zien om te weten dat hij niet van het net geplukt is - das alles.

UnD3RD0G

Legacy Member
AANPASSING VOOR FANTASYCOSTUME

Het is nu ook 'BEST' costume - zodat mensen hun favo costume kunnen bekend maken in deze thread. de winnaar hiervan krijgt de key.

SavaB

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Zoiets dergelijk is aanvaardbaar.


Dus dit geldt zowel voor Erra555 en SavaB - jullie hebben beiden een fantasy costume gepost, maar geen bewijs waarop kan afgeleid worden dat JIJ in dat kostum zit / dat jij het bent.

*edit* goed idee hierboven:

Domain ID:D35588833-LRMS Domain Name:SAVAB.INFO Created On:27-Nov-2010 20:07:55 UTC Last Updated On:05-Oct-2011 06:35:35 UTC Expiration Date:27-Nov-2012 20:07:55 UTC Sponsoring Registrar:MyDomain, Inc. (R162-LRMS) Status:OK Registrant ID:DOT-92LK8B63K2RM Registrant Name:Sam Van Battel Registrant Organization: Registrant Street1:********* Registrant Street2:*** Registrant Street3: Registrant City:Antwerp Registrant State/Province:Antwerp Registrant Postal Code:2018 Registrant Country:BE

En aangezien mijn nick savab is, het domein savab.info heet, de website eigenlijk een portfolio site is en ge enkel via een rechtstreekse link aan die images geraakt (zoals hierboven), hoop ik dat dit genoeg bewijs is?

UnD3RD0G

Legacy Member
SavaB zei:
En hoe bewijs ik dit dan???

Door bv. zoals je net deed, je facebook account even te laten zien, waarop de gelijkenis opvallend is :) ( doet dit idd via PM, is makkelijker en iets meer privé )

Erra555

Legacy Member
heb je nog proof nodig voor mijn outfit? Kan moeilijk mijn masker even afzetten. :) of zijn de DNS gegevens voldoende en de rest van de site voldoende?

SavaB

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Door bv. zoals je net deed, je facebook account even te laten zien, waarop de gelijkenis opvallend is :) ( doet dit idd via PM, is makkelijker en iets meer privé )

okidoki, thx!

SavaB

Legacy Member
moogt ge trouwens van meerdere onderwerpen iets insturen?

if so:
valsgebit.jpg


anders negeert ge deze maar (levicious heeft trouwens voor mij een vals gebit geplaatst zie ik, dus wrs is dit sowieso niet geldig)

Heel tof initiatief trouwens :D Spijtig dat ik de eerste 2 quests heb gemist.

UnD3RD0G

Legacy Member
Erra555 zei:
heb je nog proof nodig voor mijn outfit? Kan moeilijk mijn masker even afzetten. :) of zijn de DNS gegevens voldoende en de rest van de site voldoende?

ID checked ( ge hebt gelukt dat ik DNS agent ben en dus extra whois gegevens kan opvragen :) )

Levicious

Legacy Member
Underdog is dit genoeg ?

Heb een bomma op straat op haar tanden moeten slaan om ze los te krijgen....


441933.jpg

Mr. Pro

Legacy Member
Dark burger :O

IMG_20120227_101343.jpg


(Het "erge" is dat ik er gisterenavond een gegeten had en ik nu naar Quick moest racen ...)
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Mr. Pro

Legacy Member
Post stond al klaar voor de foto dus durfde niet meer editen... Maar de apen hebben mij de Jedi gegeven precies. Geluk dat die ook toegestaan was... Maakt verder niet uit, ik eet da ding toch niet op. (Kan niet eten voor 's middags)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan