Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadowJoker

Legacy Member
Zonet gaan halen in de Mediamarkt Maastricht, wat voor mij dichterbij dan die in Hasselt. 33€ zoals eerder gezegd voor alle versies.

Zat vroeger al te spelen met Duke Nukem II en daarna Een paar jaren geleden Manhattan Project gevonden voor PC en nu is het tijd voor Forever.

Ben vooral benieuwd naar de multiplayer. :D

Bewijs:
Duke Nukem Forever PS3

chomo

Legacy Member
Van die € 33 geloof ik nu is gene zak, trouwens waarom een bewijs posten als er geen prijs opstaat?

Yurf

Legacy Member
In Mediamarkt Oostakker kost hij alleszins 52,90 euro, volgens iemand die eens voor mij gekeken heeft.

gStar

Legacy Member
Daarstraks ff gespeeld..

Voor de duke fans zeker aan te rijden.
Gameplay zit goed :)

MP ook ff gespeeld , daar trekken de GFX op ni veel , mocht meer aandacht aan besteed worden , maar MP is dikke FUN ^^

Marcooo

Legacy Member
Niemand die last heeft van de lange laadtijden? Voor de rest dik ok!

gStar

Legacy Member
laadtijden zijn idd langs de lange kant.

Maar voor de rest idd dik in orde :)

Viggo

Legacy Member
Lange laadtijden, crappy graphics... Maar voor de rest ist Duke op z'n best ;)

gStar

Legacy Member
Idd :p ..

Bij deze game speelt imo de GFX ni veel rol. Gwn brainless knallen :D

soulgamer

Legacy Member
45624429.jpg


27448963.jpg


Happy now? Waarom zou ik over zoiets liegen? Ik zeg het in het beste belang dat hij daar goedkoper ligt.

koolcast

Legacy Member
Waw, morgen eens naar de MM in Roermond of Maastricht gaan. Hasselt is 20KM verder voor mij...
Btw, nog andere games die er goedkoop zijn?

soulgamer

Legacy Member
koolcast zei:
Waw, morgen eens naar de MM in Roermond of Maastricht gaan. Hasselt is 20KM verder voor mij...
Btw, nog andere games die er goedkoop zijn?
LA noire lag er bij release voor 45 euro, die is nu raar genoeg 10 euro in prijs gestegen.

Psy

Legacy Member
in dreamland stond ie in ieder geval 60eur, heb er niet op gelet toen ik in MM rondliep, was niet meteen van plan hem al direct in huis te halen, dedju toch.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
DNF BOSE is toegekomen

Box

http://i.imgur.com/uZeMF.jpg

Goodies

http://i.imgur.com/PrSzn.jpg

Pure collectie als je 15 jaar aan het wachten waard op Duke.

Mss is het hier al gezegd geweest maar er staan video onder de map Movies met daarin trailers van het jaar 1998, 2001, 2003, 2006 & 2007. Sommige trailers hebben we al gezien, anderen dan weer niet.

Nu weten we toch al waarom het zo lang geduurd heeft.

Hail to the king baby

Kiiilerke

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
DNF BOSE is toegekomen

Box

http://i.imgur.com/uZeMF.jpg

Goodies

http://i.imgur.com/PrSzn.jpg

Pure collectie als je 15 jaar aan het wachten waard op Duke.

Mss is het hier al gezegd geweest maar er staan video onder de map Movies met daarin trailers van het jaar 1998, 2001, 2003, 2006 & 2007. Sommige trailers hebben we al gezien, anderen dan weer niet.

Nu weten we toch al waarom het zo lang geduurd heeft.

Hell to the king baby
SHAME ON YOU
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan