Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PSN:frageater16

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik denk het ook.

Hun trailers gaven me ook al wat vragen trouwens, die grafix in die trailers waren ook al geen te vette vond ik persoonlijk. 'k Ga hem laten liggen, zelfs voor 33 euro.

't is wel de gameplay dat telt eh :naughty:

MegaMentor

Legacy Member
Dat zal dan wel de PS3 versie zijn want de PC versie(van de demo dan) vond'k allesbehalve slecht.

Kennaah

Legacy Member
Reviews nog niet online is mss omdat het E3 was ?

Iemand bevestiging of hij in mediamarkt (belgische) 33 euro kost?

Yurf

Legacy Member
Kennaah zei:
Reviews nog niet online is mss omdat het E3 was?

De reden is volgens mij dat men geen of weinig reviewcopies stuurt, zodat er bij release geen negatieve reviews zijn. Iedereen weet dat deze game het niet zal moeten hebben van de gameplay en de graphics. Bovendien zijn de verwachtingen enorm. Het logische gevolg ervan is dat de reviewscores wel eens serieus zouden kunnen tegenvallen. Dat beseffen ze bij Gearbox en 2K Games ook wel en ze spelen het zo dus tactisch slim. ;)

De latere release in de VS (14 juni) zal er ook wel voor iets tussenzitten. :) Desondanks ga ik 'm wel aanschaffen aan budgetprijs later, ik denk dat iedereen die met de Duke Nukem-games opgroeide dit spel vroeg of laat koopt. :)

FreakyJP

Legacy Member
Yurf zei:
Desondanks ga ik 'm wel aanschaffen aan budgetprijs later, ik denk dat iedereen die met de Duke Nukem-games opgroeide dit spel vroeg of laat koopt. :)

Idd, ik wou hem in budget aanschaffen, maar als hij echt maar €33 kost voor de ps3 in MM ga ik hem wrs morgen toch al halen. Waarschijnlijk zal het op niks trekken, maar 't is Duke ffs :D

MeGusta

Legacy Member
na een leuk nachtje met de duke kan ik het volgende zeggen:

ok de graphics zijn mss niet top maar toch best nog lekker, heeft wel ietswat lange laadtijden(vooral als je een savegame laad), MAAR ik heb me er toch al goed mee geammuseerd, goed gelachen met de droge comments die hij uitkraamt enzo :p

en dat maakt gwn duke zo goed, niet omwille van de grafische pracht, of verhaallijn maar gewoon omdat het zo een 80's style brainless action movie is met droge humor :D

dus zeker weten geen miskoop voor mij^^

Metteh

Legacy Member
Gezocht : Duke nukem balls of steel voor pc/ps3, 2dehands (of iemand die hem voor mij uit een webshop kan bestellen). Of alleen de goodies.

Iets misgelopen met mijn preorder van de gamemania door een naamsverandering en mijne niet meegekregen die ik al weet niet hoe lang al preordert had + voorschot betaalt. :doh: Pm me aub.

soulgamer

Legacy Member
Ik heb hem gisteren gehaald. Mijn eerste bevindingen kort samengevat: hilarisch

De dialogen zijn ronduit het beste aan heel het spel. Nergens verliezen ze de drang om goede dialogen neer te zetten. Elke zin is een schot in de roos :)

Ook nice hoe ze in heel de game verwijzingen doen naar de 12 jaar productietijd. It was ment to be dat hij zo laat uitkwam :), dat geeft het een nog groter "duke" gehalte :). Oldschool met zijn retro kapsel.

Ronduit geweldig hoe bepaalde oude aspecten aan gaming terugkeren. Als je voor een spiegel staat en al stravende springt blijft de romp geheel naar de spiegel gericht en buigt totaal niet (als een planke) terwijl alles onder de navel draait en simpelweg door de knien buigt in de lucht. Erg houterig :)

De kamers zijn inderdaad niet weelderig gevuld maar als er een object staat is het wel van grote waarde en lig je vaak in een deuk. In eerste levels zie je bijvoorbeeld overal posters en beelden van Duke himself en schaars geklede dames.

Kiiilerke

Legacy Member
ik ga hem deze week ook kopen ^^ graphics boeien mij niet want ik speel duke nukem 3D af en toe op mijn xbox :p

Shadowfox

Legacy Member
Ik weet dat de nadruk alles behalve op het grafische aspect ligt, maar na 12 jaar ontwikkeling zou dit:

Als je voor een spiegel staat en al stravende springt blijft de romp geheel naar de spiegel gericht en buigt totaal niet (als een planke) terwijl alles onder de navel draait en simpelweg door de knien buigt in de lucht. Erg houterig

En ja, ik snap dat dit misschien een link kan zijn met de oudere games, maar dit hoort gewoon niet meer de dag van vandaag.

En dat ze zelf lachen met het lange traject dat dit spel heeft afgelegd is niet meer dan normaal. Een Duke Nukem game heeft zichzelf NOOIT serieus genomen ;)

gStar

Legacy Member
Kga hem sebiet toch sowieso halen :p , Na dak op sollicitatie geweest ben :p

SHFT

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik weet dat de nadruk alles behalve op het grafische aspect ligt, maar na 12 jaar ontwikkeling zou dit:



En ja, ik snap dat dit misschien een link kan zijn met de oudere games, maar dit hoort gewoon niet meer de dag van vandaag.

En dat ze zelf lachen met het lange traject dat dit spel heeft afgelegd is niet meer dan normaal. Een Duke Nukem game heeft zichzelf NOOIT serieus genomen ;)

Dat is gewoon wat een Duke Nukem game definieert.

Geen GFX gewoon punchlines en brainless killing :D

Ik denk dat 90% van Duke Nukem fans nog niet eens interesse toont in GFX :unsure:

Shadowfox

Legacy Member
Met GFX bedoel ik dan niet Crysis 2 gfx hé.
Maar daarnet las ik op Tweakers dat de grafische engine nog de oude Unreal engine is, en dat de gfx 10j oud lijken.

Ik besef dat een game als DNF niet valt of staat met de gfx, maar gfx van 10 jaar geleden is toch een beetje te veel van het "goeie".

Jonas89

Legacy Member
Shadowfox zei:
Met GFX bedoel ik dan niet Crysis 2 gfx hé.
Maar daarnet las ik op Tweakers dat de grafische engine nog de oude Unreal engine is, en dat de gfx 10j oud lijken.

Ik besef dat een game als DNF niet valt of staat met de gfx, maar gfx van 10 jaar geleden is toch een beetje te veel van het "goeie".

ja, de graphics lijken opgepoetste PS2 graphics naar HD. De mensen die kicken op schitterende graphics moeten deze alvast niet kopen

Vlad Tepes

Legacy Member
graphix van duke kunt ge vergelijken met die van doom 3, die nog redelijk goed uitziet

FreakyJP

Legacy Member
Zijn er mensen die nu kunnen bevestigen of hij idd maar €33 in de Mediamarkt kost?

napke

Legacy Member
Deze had 10 jaar geleden moeten uitkomen... Dan had ik hem mss gekocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan