Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
2k eeft et niet gemaakt =@ wel gearbox
Reviewcopies worden verdeeld door de publishers. 2K is de publisher van Duke en 3D Realms grotendeels de dev, met Piranha die de console ports hebben afgemaakt.

TotallyZen

Legacy Member
stoica_dva zei:
De wereld waar media in leven worden gehouden door de bedrijven waar ze over schrijven.

Kheb uw zin een keer of 5 moeten lezen :)

Komt dat eigenlijk zoveel voor? Je hoort daar wel af en toe eens van maar echt veel...? Wist niet dat het zo erg was...

stoica_dva

Legacy Member
totallyzen zei:
Kheb uw zin een keer of 5 moeten lezen :)

Komt dat eigenlijk zoveel voor? Je hoort daar wel af en toe eens van maar echt veel...? Wist niet dat het zo erg was...

Best wel, niet met zoveel woorden natuurlijk maar het is zeker geen uitzondering.

Hier is trouwens ook zo'n affaire geweest in de tijd van Telenet Games met Frank Molnar.

Het probleem is gewoon dat het wereldje te klein is. Iedereen kent iedereen en iedereen heeft iedereen nodig om te overleven :)

Wijsheid

Legacy Member
Doch: het voldeed totaal aan mijn verwachtingen. Moest het zo vlot gespeeld hebben als de meeste hedendaagse shooters, of zo afgelikt hebben uitgezien als de hedendaagse standaard, had ik het niet gekocht.

Het spel is et, de max, alles wat en Duke-fan wilt.

Alper

Legacy Member
ik vind het echt ne top game, meteen beginnen aan insane.
lmao @ online reviews. sommige vind ikzelf schandalig.
voor mij krijgt het een 80-85. zoals de persoon boven mij zegt, heeft de game alles wat ne duke fan wilt.

btw 2 spelle inruilen hoef je niets te betale @ game mania

ikbenben

Legacy Member
Voor degene die er nog interesse zouden in hebben...een code om de nieuwe DLC gratis te downloaden : 66GF-BCNC-N37P

Goldrusher

Legacy Member
Volgende week een expansion: The Doctor Who Cloned Me

The Doctor Who Cloned Me pits Duke against his old nemesis Dr. Proton deep in the heart of Area 51. The new single-player campaign includes new enemies and bosses, new weapons, a handful of new achievements and trophies, as well as new interactive items around the world to give Duke all the ego boosts he could ever want.

In addition to the new campaign, the DLC also has four new multiplayer maps, which can be played with all of the game modes, including the modes introduced in the Hail to the Icons Parody Pack if you have that as well.

2K Games - BLOG - THE DOCTOR WHO CLONED ME ARRIVING IN DECEMBER AS ADD-ON CONTENT FOR DUKE NUKEM FOREVER

dnf_dlc_hed.jpg

hanske82

Legacy Member
Ben er ook s aan begonnen en heb er gemengde gevoelens bij.
Ben meteen op het moeilijkste dat ik kon begonnen en de one-hit kills en kills langs achter terwijl je een ander varken aant slachten bent stapelen zich snel op. Toch moeilijker dan verwacht dus... Daar bij nog eens de ongelooflijk irritante laadtijden (eens zo irritant na cheap deads) maakt dat dit spel mijn geduld serieus op de proef stelt. En een mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad te doen zakken is er blijkbaar niet. Maar echte mannen (zoals duke en ik :)) geven niet op, maar zetten door.

De gameplay op zich vind k nog wel in orde. de shootouts zijn leuk, ik zie niet in waarom die slechter zouden zijn dan bijvoorbeeld call of duty. Het wagentje is voorlopig nog interessant, al hoop ik dat dit niet té dikwijls terugkeert. De bazen die ik tot nu toe al tegengekomen ben zijn groots en vergen naar mijn mening toch wel meer dan strafe en shoot (ligt mss aan de moeilijkheidsgraad).

Kortom, ik zal nog wel regelmatig eens vloeken, maar tis toch ook wel plezant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan