Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

John1307

Legacy Member
syndrom zei:
liefde maakt blind is blijkbaar ook toe te passen op vlak games.

Ofwel hebben jullie enorm lage standards.

Heb er even mee gespeeld en tis idd geen topgame, maar kzou hem wel durven aanschaffen tegen een sterk verminderde prijs zouden verkopen. Waarom gewoon niet direct de prijs met 50% verminderen? Ze zullen bij Gearbox ook wel weten dat ze geen AAA game op de markt hebben gebracht.

Alcoholic Punk

Legacy Member
syndrom zei:
liefde maakt blind is blijkbaar ook toe te passen op vlak games.

Ofwel hebben jullie enorm lage standards.

Is gewoon entertainend, het nostalgiegevoel speelt hier ook in mee.
Sowieso weet je dat je geen topgame moet gaan verwachten.

syndrom

Legacy Member
uit elke review dat ik al gelezen heb ( en de quicklook op giantbomb ) kan ik afleiden dat dit zelfs geen goed game is.

Nostalgie allemaal goed en wel, maar dees is gewoon een slechte game

Alcoholic Punk

Legacy Member
syndrom zei:
uit elke review dat ik al gelezen heb ( en de quicklook op giantbomb ) kan ik afleiden dat dit zelfs geen goed game is.

Nostalgie allemaal goed en wel, maar dees is gewoon een slechte game

Bij velen en ook de reviewers lagen verwachtingen ook veel te hoog waardoor de game extra tegenvalt.

Zeker geen topper en het is geen volle pot waard. Maar om nog eens goed ouderwets te knallen zonder nadenken is het wel een budget aankoop waard.

Ben zelf totaal geen fan van shooters maar hiermee amuseer ik me.

Natuurlijk elk zijn mening erover.

memorexxx

Legacy Member
Gisteren is de mijne ook aangekomen. I love it... :)
Vind ik het uberslechte graphics? Nee. Vind ik het ubervette graphics? Nee.

En al die foutjes erin zijn gewoon kapotlachen en er om gedaan om de feel van duke 3D te benaderen... Of denk je dat ze echt niet de middelen hebben om duke zijn lichaam ook te animeren als ge voor nen spiegel staat en ge springt?

Gameplay zit snor voor mij. Het is geen realistische shooter. Old school arcade shooter fun.
Het ging er helemaal niet om het perfecte spel uit te brengen. Ik heb nu 5 levels ofzo gespeeld en al 10 keer zoveel plezier mee beleefd als al de campain modes van COD4-COD black ops tesamen...

Achja, veel mensen zullen het zowieso een kutgame vinden, maar ik ben er content mee... Om een user review te quoten : "If you liked duke 3d then you're gonna like this one too."

Jerre Muesli

Legacy Member
Het falen van DNF zag ik reeds van enkele lichtjaren aankomen...

Dennoman

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Is gewoon entertainend, het nostalgiegevoel speelt hier ook in mee.
Sowieso weet je dat je geen topgame moet gaan verwachten.
Kan allemaal goed zijn. Uiteraard primeert gameplay boven graphics, maar het is wel meer dan schandalig dat je een game gaat uitbrengen na twaalf, bijna dertien (!!!) jaar die er basically geen haar beter uitziet dan pakweg Doom 3 (inmiddels alweer 7 jaar oud) en er dan nog de volle pot voor durven vragen. Hoeveel grootte pakt hij in op de HDD?

En "erom gedaan om de feel van Duke 3D te benaderen" :') ja kom, zo kunt ge alle lazy-ass programming weglachen. Als de naam Duke Nukem er niet opstond, was het één van de slechtste shooters die tot nu toe op next-gen verschenen is, full stop. Gewoon door die naam krijgt de game imo nog veel te veel kudos (en ja, ik heb inmiddels de kans gehad hem een beetje te spelen), 't is gewoon te zot voor woorden dat hier een markt voor is. Voor games die enkel in leven worden gehouden door de naam die op de cover staat, ben ik keihard.

Dat de game nog goeie reviews krijgt wilt weinig zeggen, er is altijd wel één publicatie die zo'n godverlaten stuk stront nog 80+ geeft.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Geen idee over hdd, speel hem op pc.
Kan niet overweg met een controller voor shooters.
Game wel in actie gezien op ps3 en zie niet meteen verschillen ook.

Volledig akkoord over die volle pot.
Het is niet die prijs waard. Een budget prijs is beter gepast

Dennoman

Legacy Member
System reqs voor PC zijn identiek aan die van de meeste games die tegenwoordig uitkomen, nee? Dan gaat ge me toch niet zeggen dat ge dat niet schandalig vindt :s

memorexxx

Legacy Member
Dennoman zei:
...
En "erom gedaan om de feel van Duke 3D te benaderen" :') ja kom, zo kunt ge alle lazy-ass programming weglachen. Als de naam Duke Nukem er niet opstond, was het één van de slechtste shooters die tot nu toe op next-gen verschenen is, full stop. Gewoon door die naam krijgt de game imo nog veel te veel kudos (en ja, ik heb inmiddels de kans gehad hem een beetje te spelen), 't is gewoon te zot voor woorden dat hier een markt voor is. Voor games die enkel in leven worden gehouden door de naam die op de cover staat, ben ik keihard.

Dat de game nog goeie reviews krijgt wilt weinig zeggen, er is altijd wel één publicatie die zo'n godverlaten stuk stront nog 80+ geeft.

Weet ge wat echt lazy-ass programming is, 4 keer na elkaar dezelfde shooter maken met een singleplayer van amper 6u.
Ik vind het normaal dat daar een markt voor is. Een zoveelste super-duper realistische shooter kan mij gestolen worden, hier staat fun centraal.

Kheb em ook online gekocht voor 35€ ofzo, ik had liever voor deze game 65€ betaald dan voor LA Noire, terwijl dat game "innovatief" is en top of the bill facial expressions heeft vind ik het een retesaai gedrocht van een spel...
Ieder zij goesting, maar ik betaal amper meer dan 35€ voor een spel (tenzij de hype-trein zo snel gaat dat ik hem perse op release wou) en 35€ is een aanvaardbare prijs voor dit spel imo...

Bottom line : Veel mensen van 20+ jaar die fan zijn van duke nukem zullen hier meer plezier aan beleven dan Homefront/Brink/COD/[Insert shooter clone nr 99999 here]

Dennoman

Legacy Member
Ik praat COD ook absoluut niet goed, die games zijn al ondermaats sinds de 3.

Originaliteit is gewoon zeer ver te zoeken tegenwoordig, vooral in combinatie met andere goeie gameplay mechanics. In games als Bulletstorm komt dat mooi samen, maar ze zijn zeldzaam.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Dennoman zei:
System reqs voor PC zijn identiek aan die van de meeste games die tegenwoordig uitkomen, nee? Dan gaat ge me toch niet zeggen dat ge dat niet schandalig vindt :s

Geen idee qua reqs ik speel zelden games op pc. Is buiten Football Manager eerste game in jaren die ik nog eens speel op pc.
Daarmee ook dat ik ps3 heb, mijn vorig pcke (die nog tot half vorig jaar heeft meegegaan) was 6-7 jaar oud. Die kon geen games meer aan.

Neemt natuurlijk niet weg dat er inderdaad tekortkomingen zijn aan dit spel en die zeker mogen aangehaald worden. Maar PERSOONLIJK vind ik dat men hier en daar toch wel wat overdrijft.

Dennoman

Legacy Member
Boo fucking hoo, lol. 't Is maar 2K Games, de meesten zijn die hun reviewcopies liever kwijt dan rijk.

koolcast

Legacy Member
Daar straks heb ik het effe kunnen testen, ge voelt direct dat 12 jaar in ontwikkeling is geweest...:(

MegaMentor

Legacy Member
Och zeikers, zodra deze voor een leuk prijsje op de B&S staat komt die toch deze kant uit hoor :)

AssassiN

Legacy Member
En hier komen de excuses van The Redner Group op twitter:

I have to apologize to the community. I acted out of pure emotion. I will be sending each of you a private apology.

I need to state for the record that 2K had nothing to do with this. I will be calling each of you tomorrow to apologize.

Again, I want everyone to know that I was acting on my own. 2K had nothing to do with this. I am so very sorry for what I said.

2K Games:

2K Games does not endorse or condone the comments made by @TheRednerGroup and confirm they no longer represent our
products.

We maintain a mutually respectful relationship with the press and will continue to do so. We don't condone @TheRednerGroup's
actions at all.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan