Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
dat snap ik wel dat ge die verkoopt, zo'n debiel spel :)

Kan niet geloven dat mensen daadwerkelijk geloofd hebben dat dit een goeie game kon worden

syndrom

Legacy Member
dr.salt zei:
dat snap ik wel dat ge die verkoopt, zo'n debiel spel :)

Kan niet geloven dat mensen daadwerkelijk geloofd hebben dat dit een goeie game kon worden

Voor 1 keer moet ik je gelijk geven.

Vorthar

Legacy Member
Is toch ook zo, da spel is al 12 jaar in productie, onnoemelijk vaak van ontwikkelaar veranderd. Wa hadde mense nu verwacht.

boozeke

Legacy Member
ik zallet dinsdag weten te zeggen se, mijn verwachtigen zijn getemperd door hier te lezen, maar ik hoor van men kameraden dat het een bangelijk spel is,dus...

gStar

Legacy Member
boozeke zei:
ik zallet dinsdag weten te zeggen se, mijn verwachtigen zijn getemperd door hier te lezen, maar ik hoor van men kameraden dat het een bangelijk spel is,dus...

Als ge fan zijt van Duke Nukem dan is het zeker aan te raden.
Als je tenminste ni te veel naar de GFX kijkt.

Ik vind het een bangelijke game , in tegenstelling tot veel andere.
Mjah , vroeger veel tijd versleten met Duke nukem :)

MeGusta

Legacy Member
41% al van de trophies lol denk met men eerste playthrough dak ongeveer al 60% ervan ga hebben :p

boozeke

Legacy Member
gStar zei:
Als ge fan zijt van Duke Nukem dan is het zeker aan te raden.
Als je tenminste ni te veel naar de GFX kijkt.

Ik vind het een bangelijke game , in tegenstelling tot veel andere.
Mjah , vroeger veel tijd versleten met Duke nukem :)
ik speel nog altijd FF 7,trek me dus ni te veel aan van GFX :p

lobotomy

Legacy Member
ik ben een mega duke fan, duke 3d té dikwijls uitgespeeld.

ma ik vind aan dit game echt niks, echt brol gewoon, het enige toffe zijn de quotes zo nu en dan, ma da wordt zelfs verbrod door al de rest..
de vijanden afknallen geeft mij amper voldoening, alles ziet er hetzelfde uit, gene zak variatie, ..
dan bvb die missie in die striptease bar, komop, da kunt ge toch onmogelijk leuk vinden..

graphics boeie mij ook geen reet want ik speel nog regelmatig cs 1.6, maar zelfs de gameplay van dit spel is ongelooflijk slecht imo..

Milanello

Legacy Member
Iemand enig idee wat deze nu in de winkel kost? Ben van plan om morgen langs de MM te gaan en hem te halen, maar als hij online veel goedkoper is dan bestel ik het liever zo.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Niks mis met die gfx naar mijn mening. Al ben ik dan ook totaal gerust in gfx, vindt dat bij games tegenwoordig de nadruk soms veel te vaak bij de graphics ligt.

Nog niet lang gespeeld ermee maar ik amuseer me :niceone:

Wijsheid

Legacy Member
Wat een leugenaars hier, alle mediamarkten prijzen hem op 59 euro, van dag 1.

Gebeld naar MM Hasselt, antwerpen en Maastricht: 59 euro, niet anders geweest.

TotallyZen

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Niks mis met die gfx naar mijn mening. Al ben ik dan ook totaal gerust in gfx, vindt dat bij games tegenwoordig de nadruk soms veel te vaak bij de graphics ligt.

Nog niet lang gespeeld ermee maar ik amuseer me :niceone:

Ik deel je mening grotendeels, ik heb deze game nu ook gekregen deze ochtend. De graphics storen me ook niet, maar mochten gerust een stuk beter. Nu ja, heb nu 2 uurtjes gespeeld, heb me al goed geamuseerd ermee. Mij hoor je iet klagen.

syndrom

Legacy Member
Wijsheid zei:
Wat een leugenaars hier, alle mediamarkten prijzen hem op 59 euro, van dag 1.

Gebeld naar MM Hasselt, antwerpen en Maastricht: 59 euro, niet anders geweest.

er is hier anders wel een foto van een kopie met een sticker op waarop staat 33 euro

chomo

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Niks mis met die gfx naar mijn mening. Al ben ik dan ook totaal gerust in gfx, vindt dat bij games tegenwoordig de nadruk soms veel te vaak bij de graphics ligt.

Nog niet lang gespeeld ermee maar ik amuseer me :niceone:

Ksnap al dat gewhine hier ook niet ze, als je geen fan van Duke bent koop je dit spel toch ook niet. De GFX zijn voor mij ook ok, ik ben niet moeilijk op dat vlak, tgaat mij om de gameplay. En zoals jij zegt de amusementswaarde is hoog, kvind het echt wel een leuk spel, Duke is nen held :D Kben wel verbaasd van de moeilijkheidsgraad af en toe, kspeel op normal ma ben toch al ontelbaar keren gestorven... Zeker bij die Queen B*tch ^^ Die Queen viel goed mee ma die octobrains ownden mij telkens...

syndrom

Legacy Member
liefde maakt blind is blijkbaar ook toe te passen op vlak games.

Ofwel hebben jullie enorm lage standards.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan