Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Digishine

Legacy Member
Hitler zat toch in dukenukem 3D right ?

edit blijkbaar fout zat in Wolfenstein 3D

zou nogal epic geweest zijn Duke vs hitler:unsure:

Kiiilerke

Legacy Member
Digishine zei:
Hitler zat toch in dukenukem 3D right ?

edit blijkbaar fout zat in Wolfenstein 3D

zou nogal epic geweest zijn Duke vs hitler:unsure:

da was in oldskool doom /wolfenstein dachtek

ShadowJoker

Legacy Member
chomo zei:
Van die € 33 geloof ik nu is gene zak, trouwens waarom een bewijs posten als er geen prijs opstaat?

Hier is nog een bewijs. Daarstraks toch nog een foto genomen met EN zonder prijs.

DNF PS3 met prijs


Terug On-Topic: voor degenen die eens wat multiplayer matches willen spelen, mijn online PSN-nick is ShadowJoker.

Fir3wulf

Legacy Member
Bwa lelijk zou ik nu nie direct zeggen, Er is aliasing en sommige dingen hadden misschien wa meer afwerking nodig, maar ik geef de fans van duke nukem de schuld. Om de reden dat er gewoon teveel vraag was en ze eigenlijk min of meer naar een releasedatum gepushed werden. En er is al genoeg geld ingepompt geweest, twerd voor hun ook tijd voor de cash-in. Int algemeen buiten de graphics, ist best wel een vermakelijk spel, alleen de multiplayer is precies toch nie helemaal wat ik verwacht had.

En hoogst waarschijnlijk zal dit niet het laatste duke game worden ook nie he :)

Zotten

Legacy Member
firewulf1 zei:
Om de reden dat er gewoon teveel vraag was en ze eigenlijk min of meer naar een releasedatum gepushed werden.

Lol, veel druk van de fans hebben ze volgens mij niet ervaren ;)

Socks

Legacy Member
Ik heb het spel op de pc en na al die jaren wachten wat een teleurstelling.De humor zit er wel in maar de gameplay trekt op niks en de graphics is ook niet om u tegen te zeggen.Het duke nukem concept zit in een verkeerd jasje precies,het klopt gewoon niet.
:(

TotallyZen

Legacy Member
Wat bedoel je met de gameplay is niet om u tegen te zeggen? Voorbeeldje?
Dat de graphics gedateerd zijn weten we nu al wel en konden we wel verwachten.

RaZoR be

Legacy Member
gameplay voelt ni heel smooth aan...

ge merkt het precies wel dat het 12 jaar oud is.

Socks

Legacy Member
totallyzen zei:
Wat bedoel je met de gameplay is niet om u tegen te zeggen? Voorbeeldje?
Dat de graphics gedateerd zijn weten we nu al wel en konden we wel verwachten.

De graphics zien er nogal onafgewerkt en saai uit (op ultra settings) en de gameplay is gewoon langzaam,niet smooth.Het speelt gewoon niet fijn,na 1 uur spelen stop ik ermee en ga ik iets anders doen terwijl ik andere games 7 uur aan een stuk kan spelen.

Fir3wulf

Legacy Member
ik ik begrijp bovenstaande comments, de wapens hadden meer afwerking nodig, de effecten ook. Tis gewoon gerushed geweest en da voelt ge er wel aan.
Maar ik hoop dat ze het met een volgend spel anders aanpakken, Gebruik van de unreal engine bijvoorbeeld zou al een serieuze vooruitgang zijn, welke de ps3 dan weer niet zo leuk vind spijtig genoeg.
Mja ze hebben nog keus en tijd genoeg, de fans zullen het hier me moeten doen voorlopig. Khad er wel meer van verwacht, ik speel het gewoon uit en zie wel

Jonas89

Legacy Member
RaZoR be zei:
gameplay voelt ni heel smooth aan...

ge merkt het precies wel dat het 12 jaar oud is.

ja, bij mij voelt het als een miskoop aan, had ik maar Red Faction: Armageddon gekocht :( ....

Pro Emperor

Legacy Member
gisteren de "Balls of steel" edition gekocht... na het jarenlange wachten kon ik het ni laten om de Duke himself eindelijk een plek te geven in m'n gameroom, ziet er gewoon über uit :bow:
wat de game zelf betreft, had geen torenhoge verwachtingen maar het resultaat mag er zeker zijn: de coole oneliners en lekkere babes zijn terug en brengen die pure Duke sfeer helemaal terug !! dat de graphics niet over the top zijn stoort helemaal niet, dit hoeft ook niet om een goeie gameplay te verkrijgen imho. De beer & steroids modi zijn een leuke toevoeging, aliens bijeen hameren was nog nooit zo plezant :p
Sedert ik Duke voor het eerst speelde op m'n eerste pc begin jaren 90 (yepz oldscool Apogee) kan ik nimeer zonder, "Awesomeness is back" en ik verlang al naar de volgende Duke game, die er nu zeker en vast zal komen ! Hail to the King - Carpe Nukem !!:applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan