soulgamer
Legacy Member
Neen werkelijk 33 euro, sinds wanneer hanteert mediamarkt zo'n maatschappelijke prijzen? Vorige keer 45 euro voor L.A. Noire op release betaald en nu dit... Belachelijk goedkoop. Dat is zelfs nog voordeliger dan een import site.totallyzen zei:Huh? 33€? Da was Duke Nukem 3D zeker![]()





GM Genk had ze vndg al binnen. Ik ga meteen eens beginnen spelen seh 
