Cheshire Cat
Legacy Member
koji zei:Tgoh ja, 't is erg. Versie die ze momenteel ook overal aan het demo'en zijn is de 360 versie dus we kunnen der wel van uitgaan dat het leadplatform is geshift van PC naar 360. (Ches, laat vooral weten wa versie ze in Keulen hebben staan op Gamescom)
Doe ik, er van uitgaande dat BioWare aanwezig zal zijn. Straks eens checken met hun Community Coordinator. Ik hoop er alleszins op gezien ik met een pak vragen zit.
A propos, volgens Mike Laidlaw zou er geen lead-development platform zijn, ze investeren gewoon extra aandacht in de console versies, gezien die niet zo fatsoenlijk uitgewerkt waren in Origins. Of dit ook de waarheid is, en niet simpel wat marketing praat, zal zich na de release wel uitwijzen.
Diejen uitleg is ook wel goe, de textures zijn TE GOE het is dermee dat ze geen full ISO view kunnen doen. Right, dat hebben we al gezien dat ze te goed zijn.![]()
De textures uit Origins waren eigenlijk ook niet geweldig up-close. Met de isometrische camera zagen de textures er echter wel prachtig uit omdat je ze van verder af kon bekijken. Gelukkig zijn er enkele mods die toch proberen om de stock low-resolution textures om te zetten naar high-resolution textures.





