Archief - Dragon Age 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
Shepard zei:
Het gerucht gaat dat Hawke de zoon van Duncan is. Kan best, ze lijken zelfs een beetje op elkaar en Duncan is (was) oud genoeg om vader te zijn van een uit de kluiten gewassen twintiger vermoed ik.

Dan zou de zoon wel geboren moeten zijn voor duncan ne grey warden is geworden want dan zijn ze steriel. En dan zou de zoon misschien al ouder moeten zijn?

Fredvdp

Legacy Member
Shepard zei:
Het gerucht gaat dat Hawke de zoon van Duncan is. Kan best, ze lijken zelfs een beetje op elkaar en Duncan is (was) oud genoeg om vader te zijn van een uit de kluiten gewassen twintiger vermoed ik.

Da gerucht is gestart op de chat van de live stream op gamescom. De persoon die zei dat Hawke de zoon is van Duncan heeft ne minuut later al gezegd dat het voor te lachen was.

Archangelus

Legacy Member
joriske18 zei:
Dan zou de zoon wel geboren moeten zijn voor duncan ne grey warden is geworden want dan zijn ze steriel. En dan zou de zoon misschien al ouder moeten zijn?

Steriel? :eek:
Ik denk dat ge het over The Witcher hebt.

w00tw00t

Legacy Member
Archangelus zei:
Steriel? :eek:
Ik denk dat ge het over The Witcher hebt.

Als ik me niet vergis worden Grey Waarden uiteindelijk steriel wanneer hun taint het hoogste niveau heeft bereikt.

callig

Legacy Member
nuja mij rogue was nie echt steriel toen morrigan ineens opt laatste langs zn bedje kwam ze :p

Defnerd

Legacy Member
w00tw00t zei:
Als ik me niet vergis worden Grey Waarden uiteindelijk steriel wanneer hun taint het hoogste niveau heeft bereikt.

als de taint het hoogste niveau heeft bereikt gaan ze naar de deep roads om nog zoveel mogelijk darkspawn af te maken voor ze in de combat ervan dood gaan. heb je de game nog niet uitgespeeld dan?

w00tw00t

Legacy Member
Defnerd zei:
als de taint het hoogste niveau heeft bereikt gaan ze naar de deep roads om nog zoveel mogelijk darkspawn af te maken voor ze in de combat ervan dood gaan. heb je de game nog niet uitgespeeld dan?

DAO stuk of 3 keer maar de expansion niet meer. Ofwel heb ik het 3 keer gemist.

TheFallen

Legacy Member
w00tw00t zei:
DAO stuk of 3 keer maar de expansion niet meer. Ofwel heb ik het 3 keer gemist.

3 keer gemist waarschijnlijk ;-) Nuja, ik denk wel dat je het toch maar te weten kwam via dialoogoptie.

Re@V0r

Legacy Member
wordt idd wel gezegd tijdens ene van de dialogen dat de Grey Wardens naar het einde van hun leven toe naar de Deep Roads trekken om nog zoveel mogelijk darkspawn mee te sleuren in hun eigen dood

Cheshire Cat

Legacy Member
The Calling wordt ook vermeld in het gelijknamige boek.

Dat terzijde... Gamespot heeft twee nieuwe screenshots waarop een qunari warlord (?) getoond wordt en female Hawke.

De graphics zien er een pak beter uit in vergelijking met Origins. Die details op de kleding van Hawke en dat landschap in de achtergrond... waw! De tweede screenshot toont dan weer de verbeterde lighting engine en indrukwekkende textures. :love:

(En nu in de correcte topics...)

Cheshire Cat

Legacy Member
Going Rogue [artikel]
Destiny [video]
Rise to Power [video]
Isabela [1280x1024] [1600x1200] [1920x1080] [1920x1200]


Isabela is een oude bekende uit Origins, en een potentiële romance optie in DAII. :)

Dat doet me er trouwens aan denken. De geïnteresseerden kunnen nog snel een in-game item verdienen door zich in te schrijven op de nieuwsbrief. Bekijk deze topic even voor de relevante informatie. (Lees zeker Fernando zijn posts over de EA-site account!)

Cheshire Cat

Legacy Member
boba fett c3po zei:
Dragon age: origins op console was ook al zo. Aanvallen selecteren via quickbuttons en via dat wiel.

Klopt.

En uit ervaring kan ik zeggen dat de PC versie niet zo speelt. Mja, internet video > hands-on zeker? :ironic:

koji

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Klopt.

En uit ervaring kan ik zeggen dat de PC versie niet zo speelt. Mja, internet video > hands-on zeker? :ironic:

Voordeel van de twijfel zeker en vast, maar deze keer heb ik toch maar niet pre-ordered. Ik zit nog altijd met een vieze nasmaak van ME2 in men mond.

Denk ook niet dat ik van DA2 een extra CE ga kopen om mint te laten.

Tr1ploid

Legacy Member
joriske18 zei:
Ahja, uiteraard. :doh:

Redelijk normaal dat ge The Witcher verwart met Dragon Age eigenlijk. Hoeveel zaken Dragon Age gekopieerd heeft uit dat spel, niet normaal. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan