Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
Idd volgens die screen komt Dominion gewoon met de volgende patch, wat dus morgen is.. Da zou wel een extreme verrassing zijn natuurlijk ^^ en dus not gonna happen lol!

syndrom

Legacy Member
wel een enorm werkpunt voor riot precies, communicatie met de spelers over zo'n dingen is toch redelijk belangrijk. En ze moeten toch ook dominion launchen in pre season, zodat spelers het wat kunnen onder de knie krijgen.

Quecera

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik hoopte dat dit nog iets anders was dan de announcements.

Kan me moeilijk inbeelden dat zij heel de week liggen te twitteren "LULZ IM SO EXCITED, I CANT WAIT, TOTAL SURPRISE" terwijl het dan gewoon een fucking announcement is voor iets dat over 1-2 maanden komt :p

Moeilijk in te beelden was het dus niet ;p Riot-Style

Op forum & fb fanpage staat er alvast dat morgen de patch uitkomt met ELO reset + nieuwe champ, wat dus ook wilt zeggen Dominion mode, ze zeiden wel degelijk dat bij de volgende Scheduled Maintenance dominion eraan kwam. Als het nu niet zo is dan kunne ze toch wel de boom in met al hun praatjes.

En sommigen snappen het toch niet ze, tickets aan zitten maken op LoL Support en vragen wanneer dominion uitkomt, /facepalm

syndrom

Legacy Member
lol de mongs infeite, in plaats dat ze es een release date geven, die shit is toch gewoon af?

Unpro

Legacy Member
Idd, eerst was het nog bij de eerstvolgende patch, nu al 3 weken erna...

Kennethdw

Legacy Member
Vind et owk wel jammer dat ze nog niet releasen maar begrijp het wel tbh, het is het grootste dat ze gaan releasen in de geschiedennis van lol... Dus lijkt me normaal dat ze zeker willen zijn dat er geen crashes gaan optreden enzow bij de release.

Hoop alleen dat de servers het gaan aankunne als het uitkomt

smon

Legacy Member
Er komt eerst nog een limited beta test.

Summoners!

We are closing in on the release of League of Legends: Dominion. Soon you will be able to join your friends and allies in fast-paced, action-packed battles for supremacy on the Crystal Scar.

And so, in preparation for the launch of the new game mode, we are planning to enter a limited beta test period for League of Legends: Dominion. During this time, Dominion will be available for play by all summoners only during limited testing windows at off-peak hours. We will keep you informed of these testing sessions as they occur, and our goal is to increase the availability of Dominion leading up to its full launch.

The purpose of this testing period is to ensure Dominion rolls out smoothly, so that hundreds of thousands of players can enjoy it at the same time – not a small feat!

Our aim is to make Dominion fully available as soon as we have satisfied all of goals for release through this beta testing period. Stay tuned for further information on these testing windows.

League of Legends: Dominion Limited Beta is Coming! | LoL - League of Legends

Hopelijk vallen die off-peak uren nog mee en moeten we niet om 2 uur opstaan om het te kunnen spelen.

dimio111

Legacy Member
Zo te zien is dominion net online gegaan?
Uit beta fase enz? dit zou imba zijn :p login screen enal is gewijzigd vandaar dat ik denk dat het client release is :)

smon

Legacy Member
Inderdaad.
Summoners!

The moment that you’ve all been waiting for has finally arrived! Today, you’ll step onto the battlefield to face off against your opponents on the Crystal Scar! Get ready to capture, defend and dominate your enemies in this brand new game mode for League of Legends!

We promised to deliver the unexpected in 2011, and today we make good on that claim.

Nearly a year in the making, League of Legends: Dominion represents the largest and most ambitious update to League of Legends since its launch in October of 2009. In Dominion, summoners do battle on a brand new map, the Crystal Scar, and vie for control over five Capture Points, a style of play never before attempted in the League of Legends universe.

League of Legends: Dominion is the latest example of our ongoing commitment to bringing you the best of the MOBA genre in new and innovative ways. You’ve been requesting new battlefields upon which to test your skills, and today you’ll do battle not only on a brand new Field of Justice, but in an entirely new and groundbreaking game mode!

Prepare yourselves, summoners! The battle for the Crystal Scar has officially begun!

Jaegger159753

Legacy Member
Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.

Killstick

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.

dan ga ik toch liever snel wat battlefield spelen :p

syndrom

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.

ze hebben toch ook nooit beweerd om SR te vervangen, ze zien het zelf als een aanvulling voor als je wat snelle actie wil.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan