Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
8:15 snelste game nu :D

Net een game 6 min 41 secs^^

probeer dat maar es beter te doen haha

enemy team was maar met 4 en de rest had er ook weinig zin in, ze bleven in base totdat ze iemand van ons alleen konde pakke voor een kill xD.

Misterblort

Legacy Member
Valt het iemand anders ook op da ge veel games int begin goe wint/verliest en dat da dan ineens veranderd nekeer ge 10minute bezig zijt?

nokeyboard

Legacy Member
Misterblort zei:
Valt het iemand anders ook op da ge veel games int begin goe wint/verliest en dat da dan ineens veranderd nekeer ge 10minute bezig zijt?

zal wel zijn omdat sommige champs early/late game shinen é :)

Lim@

Legacy Member
Mensen die graag LoL spelen zijn altijd welkom op www.landay.be!
Mensen die willen deelnemen aan de 5v5 compo en waarschijnlijk ook een fun compo voor Dominion zijn hier aan het juiste adres!

Kennethdw

Legacy Member
tryn spelers zijn ook zo achterlijk, onze tryn lategame killingmachine, hebbe we 3 punten, score is 25-28 in ons nadeel ik parrley hunne wukong nabij hun spawn point vo em te vertrage wa doe onze tryn er vollenbak op gaan. Natuurlijk respawnd de enemy en wordt em direct gekilled. Daardoor zat kik alleen top te deffen tege 3 man van hun, kansloos en verliezen we den game.

Verstand is zo moeilijk te vinden in spelers.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Bruisers zijn hier zo lache man
Kdeed me men 3 man premade wa games als (Ik olaf, zij pantheon & gangplank)
Allemaal dezelfde build om te stompen
Berserker griefs, da item waarmee ge 15% sneller capt, warmogs & atmas
Ge RAPED top als ge me die 3 top gaat en dan nog ne random die meegaat

Kennethdw

Legacy Member
Ja bruisers zijn gewoon wat je moet nemen. Alle melee dps zijn uber goed op dominion. Die trent komt al van SR alleen hier zijn het zo goed als volledige bruiser teams.

Kog maw is en blijft wel lachen, had net een sucky team waardoor ik verloor maar toch alle kills en captures gehaald xD. Kog met frozen mallet is ook gieren, je kite ze gewoon omzeep.

Maarja mijn team had niets damage ook al hadden ze allemaal carries lol en hun yi kon heel mijn team op mij na killen 1vs3 -_-"

Unkn0wn

Legacy Member
Dominion is zwaar unbalanced imo, en ben het al behoorlijk beu eigenlijk.
Spijtig, had er meer van verwacht.

BenneB

Legacy Member
Zoals ik had verwacht pwned renekton echt zalig hard in dominion :p

BenneB

Legacy Member
En annie ook :D vind dominion echt zalig. Korte games vol actie. Die +40 min. telkens op summoner's rift begonnen mij de keel uit te hangen en twisted treeline interesseerde me niet echt.

BenneB

Legacy Member
Check mijn match history en bekijk het tegendeel :) Stun en tibbers zijn zalig.

Kepa

Legacy Member
BenneB zei:
Check mijn match history en bekijk het tegendeel :) Stun en tibbers zijn zalig.
maar stun opbouwen is moeilijker, en ge zijt veel meer afhankelijk van een goed team om points te capturen. Nutteloos is ze nooit, ma toch zwakker dan in de classic mode vind ik.

Ik hou het op lee sin :cool:

BenneB

Legacy Member
Is idd ook een goede keuze. Alle bruiser champs, zeker zonder mana zijn een goed idee :p Ik speel nu met WW, ook echt een beest in dominion :p de eerste paar lvls wel wat rustig aan doen, maar daarna kan em knallen.

Killstick

Legacy Member
Misterblort zei:
Valt het iemand anders ook op da ge veel games int begin goe wint/verliest en dat da dan ineens veranderd nekeer ge 10minute bezig zijt?

das zowat wat je dikwijls hebt op Sr ook.
Winnende team denkt dat alles in de sjakos is en gaat zot doen.
Losing team (hopelijk) probeert wat harder en pakt dan al die turds van het winning team die 1v2 proberen gaan.

Xin zhao is voorlopig mijn beste op dominion. voelt terug alsof hij even goed is als op release :p
Sr speel ik hem amper omdat er betere jungler en toplaners zijn maar hiervoor is em perfect

Killstick

Legacy Member
AP shaco is toch echt OP :p 3 boxes op een point en no way dat ze het kunnen cappen :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan