nokeyboard
Legacy Member
Jaegger159753 zei:Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.
Bwah, ik vind het wel fijn. Mss omdat ik een top speler was in AB in WOW, waardoor ik toch al paar honderden gelijkaardige games heb gespeeld. Maar tis vrij irritant met brainless noobs. Zeker tof me (irl) vrienden om een uurke te doen. Ook wel tof om nieuwe champs te testen.
Nuja SR zal wl alitjd t meest gespeeld blijve(binnekort, als de hype wat weg is)



