Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nokeyboard

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Heb het gisteren paar keer gespeeld (beta), ik vind het zoals Kenneth zei, vrij overrated.
Zoals ik het nu zie, is het duidelijk iets dat ik ga spelen als ik met mijn team, aant wachten ben op iemand, of om snel eentje te doen voor ge gaat eten.

Bwah, ik vind het wel fijn. Mss omdat ik een top speler was in AB in WOW, waardoor ik toch al paar honderden gelijkaardige games heb gespeeld. Maar tis vrij irritant met brainless noobs. Zeker tof me (irl) vrienden om een uurke te doen. Ook wel tof om nieuwe champs te testen.

Nuja SR zal wl alitjd t meest gespeeld blijve(binnekort, als de hype wat weg is)

Kennethdw

Legacy Member
Ik erger mij even erg aan RL vrienden op dominion als in SR xd.

Gewoon enorm frustrerend als ze wat in mid lopen te kloojen en niks doen of met ze alle samentroepe waardoor we een punt securen en de enemy al de rest haalt lol.



Binnekort opt gemakske terug wat normals doen in SR en dan ook weer aan ranked beginne, hopelijk is het ergste gespuis dan al terug naar beneden gevallen.

syndrom

Legacy Member
vandaag es een game gespeeld, klus was geklaard op een 15 minuten. Verschroeiend tempo.

Unkn0wn

Legacy Member
Vind dat ze punten zouden moeten verbinden, zodat je niet zo maar kan 'backcappen'. Focus ligt veel te hard op rondlopen en cappen en veel te weinig of fast paced combat.

nokeyboard

Legacy Member
T probleem is dat een noob die een nieuw punt gaat cappe +80 krijgt, verliest hem die boeit d anie. Iemand die iet brengt aan het team en een punt defend krijgt maar +5... Enja al die retards kijken naar hun personal score, want dat zegt hoe goed ge waart!

Alsook snap ik niet waarom capflag nr 5 int midden van boven ligt en niet perfect int midden van de map. Map is zo raar opgesteld en neemt tactieke weg en ge wordt te hard gestraft als noobs gwn rondlope om nieuwe punte te cappe en meanwhile oude verliezen.

Nuja premade dominion= fun en massa's IP

Misterblort

Legacy Member
Ik speel Dominion altijd draft, dan worden de zwaar OP champs altijd gebanned :)

Misterblort

Legacy Member
ja maakt ni uit, bespaart mij heel wa FFS KUT OP CHAMPS IN DOMINION!

The Monopoly Guy

Legacy Member
Misterblort zei:
ja maakt ni uit, bespaart mij heel wa FFS KUT OP CHAMPS IN DOMINION!

enkel akali OP imo
ge moet gewoon zien da ge ne spammable anticap hebt in u team en tis in orde

Kennethdw

Legacy Member
Draft mode is wel mooi voor dominion tbh, anders zit je elkengame met een rammus en een akali bij beide teams of het scheelt nie veel.

kows

Legacy Member
speel idd normal mode normal gezien,
moet mss es draft beginnen maar ga zelf genen deftigen meer kunnen picken dan :p
melee heeft wel een iets te groot voordeel imho.

Cubbus

Legacy Member
8min40 men snelste game gistere gehaald ^^ we hadden 5 bases was een pug btw ;)

Killstick

Legacy Member
draft pick op dit is idd maar stom :p die duurt 5 min voor game van 15 minuten.
Heb nu eens akali kunnen nemen en das wel fijn van die champs die profiteren van een kill/assist op een van hun spells.
Zag zo ook een master yi die precies constant zijn ult op had

Kennethdw

Legacy Member
Dominion is uber one sided zonder draft pick, kdoe een game wat zie ik...

Kog maw en rammus everywhere


rammus kan uren defenden kogmaw killed iedereen in 4 hits van uber ver.

Doe daar dan nog een janna bovenop die je gewoon heel de game zit te slowen en je kunt niets doen.


Ze gaan nog serieus mogen werken aan champ balance daaro.

memorexxx

Legacy Member
Elke keer ik het speel vind ik het vozer en vozer...
WTF is dat met die kankerbedielen, die punten laten innemen zodat ze toch de kill kunnen pakken, en punten niet innemen omdat ze de kill willen pakken enz... Echt om zot van te worden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan