Nog es dominion gedaan en de fun is er eig al volledig af tbh. Zo eentonig en saai, niks skill ook niet.
Ap shaco, rammus, backdoor evelyn, allemaal zo irrietant en zo sterk daaro.
En dan nog een enemy heimer die ook gewoon top een kampvuurtje bouwt.
Hun 5e was dan een tank soraka, en die killde je meestal nog ook.
Slaagt allemaal nergens op, de vuilbak in met die map xD.