Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Echylol

Legacy Member
da spel wordt echt bon , zal voor afwisseling zorgen in het spel. misschien is dit hun antwoord op dota 2

Greenie

Legacy Member
Het verlaagd vooral de instapdrempel van lol, want zeg nu zelf: 45 min per game en het feeden waar je moet voor opletten...
Dan lijkt me een game dominion, waar het vooral over towers cappen gaat, veel meer beginnersvriendelijk

Echylol

Legacy Member
Greenie zei:
Het verlaagd vooral de instapdrempel van lol, want zeg nu zelf: 45 min per game en het feeden waar je moet voor opletten...
Dan lijkt me een game dominion, waar het vooral over towers cappen gaat, veel meer beginnersvriendelijk

fast paced action met zoveel verschillende champions , vrij zeker als er beginners dominion spelen dat ze kapot gefarmed worden (elke kill = -2 op enemy nexus) dus ze moeten evengoed uitkijken met feeden

splasH^

Legacy Member
Meer activ items <3! Nu nog hopen dat die hextech sweeper echt kan hexen and lol will never be the same :D

BenneB

Legacy Member
ziet er echt zalig uit!!! en die 25 minuten max is ook veel beter dan die 42 minuten gemiddeld summoner's rift altijd :p

nokeyboard

Legacy Member
own3D.tv - Riot Games High Definition Stream - Livestream

ilvegames dominion

ediot:; hoe dom, het team met de minste captures verliest nexushealth ... Ipv zoals bij wow en andere games dat wanneer een team er 2 heeft minder 'damage' doet dan een tea m met 3, doet bij dominion alleen het team met 3 captures damage.

Nuja zal wl strategiën veranderen etc aangezien MOET voorstaan en nie kunt winnen ook al hebde 2van de 5 captures, maar ge hebt meer punten gescoord ervoor.

pinoken

Legacy Member
Vind 'k ook. 'k Vind dat ge pak veel meer nexus points moet hebben en dat er per controlepoint 1 point/sec afgaat en dan pak 3000 punten hebben. Dan is het spel op 10 minuten gedaan als ze er in slagen om alle 5 de controlepunten te halen. 15 minuten als ge er 3, 25 als ge er 2 hebt, enz.

Om maar een voorbeeld te geven eh.

Ironpole

Legacy Member
Werd tijd dat ze met een nieuw gameconcept afkwamen. Want in de engine van LoL zit zó veel meer potentieel dat het huidige concept wel afgezaagd kan worden. De huidige maps kunnen ook wel een grafische update gebruiken als ik het zo zie. Concepten zoals deathmatch, capture the flag, king of the hill en dergelijke, ze bestaan al in andere spellen maar zouden super werken in LoL.

Ik ben de gameplay van LoL nog niet beu want heb alle champions belange aan nog niet gespeeld, maar enkel focussen op het ontwikkelen van champions en skins is not the way to go.

nokeyboard

Legacy Member
pinoken zei:
Vind 'k ook. 'k Vind dat ge pak veel meer nexus points moet hebben en dat er per controlepoint 1 point/sec afgaat en dan pak 3000 punten hebben. Dan is het spel op 10 minuten gedaan als ze er in slagen om alle 5 de controlepunten te halen. 15 minuten als ge er 3, 25 als ge er 2 hebt, enz.

Om maar een voorbeeld te geven eh.

Zoals bij wow zou beter zijn. hebde 4 an gaat het sneller dan 3. Hebde 5 dan winde in 1min. 5 captures wilt niet zeggen 5x zo snel, maar ge wint super snel omdat ge gwn domineert.

Zelfs in uw concept van 4 captures=4x sneller zou beter zijn dan deze van lOL. namelijk een team me 1 capture en een andere me 2, t team me 2 captures doe dan damage:x

m4rt1n0

Legacy Member
Een van de 'slimste' manieren om de concurrentie aan te gaan met dota 2 denk ik.

Dezelfde setting & champions in een heel nieuw concept. Dat overigens nog eens kortere & snellere games tot gevolg heeft. Dat hebben ze slim bekeken bij Riot.

Zeker als je de gamescon dota2 matchen ziet die (weliswaar omdat het topteams zijn die om veel geld spelen) dikwijls heel traag verlopen en lang duren (cfr. eerste game van het toernooi dat 90 minuten duurde).

De mensen die LoL graag spelen en die de setting leuk vinden alsook de meer sporadische spelers zullen zich wel aangetrokken voelen tot Dominion. Terwijl de moba-puristen waarschijnlijk zullen overstappen naar Dota 2.

Toch knap gevonden en spreekt enorm hard aan.

m4rt1n0

Legacy Member
? Ik zie de link niet.

Alle relevante mensen van de originele dota zitten verspreid over de 3 mobas (lol, hon & dota(2)).

Het is toch puur Riot die voor Dominion kiest?

Kennethdw

Legacy Member
Die van riot sucken eig wel zene, hebben jullie gistere die matches gezien?
Zaten ook nikasaur, nyandalee, riotsamm enzo bij.
En den helft van die manne ware gewoon slecht xD. Nikasaur bv. half haar sona ults ware der gewoon naast xD.

m4rt1n0

Legacy Member
Ik snap ook niet dat mensen verwachten dat dat enorm goede spelers gaan zijn.

Deze mensen werken bij het bedrijf Riot, die worden heus niet betaald om heelder dagen LoL te spelen. Nikasaur is bij mijn weten iemand van de meer marketing kant (met de spotlights e.d.). Die komen wss amper in contact met het eigenlijke game. Laat staan dat ze tijd genoeg zouden hebben om er 'goed' in te worden.

Kennethdw

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
Ik snap ook niet dat mensen verwachten dat dat enorm goede spelers gaan zijn.

Deze mensen werken bij het bedrijf Riot, die worden heus niet betaald om heelder dagen LoL te spelen. Nikasaur is bij mijn weten iemand van de meer marketing kant (met de spotlights e.d.). Die komen wss amper in contact met het eigenlijke game. Laat staan dat ze tijd genoeg zouden hebben om er 'goed' in te worden.

Nogthans zeiden ze meermaals op forums dat ze opt bureau al weken aan een stuk nonstop dominion aant spelen zijn wanneer ze de kans krijgen. Dus ja ik verschiet dan da ze nog slecht zijn^^

Jaegger159753

Legacy Member
Zag deze post Lol forums, maw season 2 eindigt volgende week pas en dominion kan nog evengoed een maand duren -_-, gj riot end of august my ass


- When does Season One end?
- When is released Dominion's patch?

1: Our next scheduled downtime. This is to ensure people who saw rewards have a chance to participate.

2: We'll never announce things like this unless they're set in stone. If we said date X then we miss it because we need to double check something, then people would remember it forever and bring it up constantly, as well as being disappointed because they would arrange their time around a date we may not make.

We will always keep things like this on the down low for that and many other reasons. It really won't change, because it's the most sensible way to handle such releases or features in a world where it can all change at the last second.

With that said a lot of Dominion assets are already set in game ready for when we do release.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan